Ogłoszenie z dnia 2025-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00467257/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Dowóz i odwóz uczniów z niepełnosprawnością z terenu Gminy Mniszków do placówek oświatowych w terminie od dnia 03.11.2025 r. do 26.06.2026 r.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mniszków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648126
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: mjr. Hubala 2B
1.5.2.) Miejscowość: Mniszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-341
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 447561522
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mniszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mniszkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-78ac04f6-73f4-48d6-ac64-653274a9c34e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dowóz i odwóz uczniów z niepełnosprawnością z terenu Gminy Mniszków do placówek oświatowych w terminie od dnia 03.11.2025 r. do 26.06.2026 r.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78ac04f6-73f4-48d6-ac64-653274a9c34e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00564131
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041472/22/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 „Dowóz i odwóz uczniów z niepełnosprawnością z terenu Gminy Mniszków do placówek oświatowych w terminie od dnia 03.11.2025 r. do 26.06.2026 r.”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00467257
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 53000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup. usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów z niepełnosprawnością z terenu Gminy Mniszków do placówek oświatowych w terminie od dnia 03.11.2025 r. do 26.06.2026 r.”
Dowóz i odwóz uczniów do placówek specjalnych w Piotrkowie Tryb.
z niżej wymienionych miejscowości:
1 Prucheńsko Duże 4 - ilość dzieci 1
2 Strzelce 11A 1 - ilość dzieci 1
2.Wykonawca przyjmuje na siebie obowiązki wykonania dowozu uczniów niepełnosprawnych, w tym ucznia niepełnosprawnego na wózku inwalidzkim, wraz
z opiekunem we wszystkie dni nauki w terminie od dnia 03.11.2025 r. do 26.06.2026 r.
z miejsca zamieszkania uczniów do placówki oświatowej oraz z placówki oświatowej do miejsca zamieszkania uczniów po zakończonych zajęciach.
3.Przedmiotem umowy jest świadczenie przez Wykonawcę usług własnym środkiem transportu, dostosowanym do przewozu osoby niepełnosprawnej ruchowo (dziecko na wózku inwalidzkim). Przewidywana ilość dowożonych dzieci – 2:
1) dziecko z niepełnosprawnoścją ruchową, poruszające się na wózku inwalidzkim – zam. Prucheńsko Duże 4, 26-341 Mniszków
Dowóz będzie odbywał się z miejsca zamieszkania do Centrum Edukacyjno-Rehabilitacyjnego „Szansa” w Piotrkowie Trybunalskim ul. Wolborska 86 i z Centrum Edukacyjno-Rehabilitacyjnego „Szansa” do miejsca zamieszkania wraz z opieką, która zapewni warunki bezpieczeństwa w trakcie wsiadania, wysiadania oraz przejazdu ucznia.
2) dziecko – zam. Strzelce 11A, 26-341 Mniszków
Dowóz będzie odbywał się z miejsca zamieszkania do Szkoły Podstawowej Nr 5
w Piotrkowie Tryb. przy ul. Jerozolimskiej 73 i ze Szkoły Podstawowej Nr 5
w Piotrkowie Tryb. do miejsca zamieszkania wraz z opieką, która zapewni warunki bezpieczeństwa w trakcie wsiadania, wysiadania oraz przejazdu ucznia.
4.Trasa przewozu: Prucheńsko Duże – Strzelce - Piotrków Tryb. – Strzelce - Prucheńsko Duże. Razem dzienna długość trasy: 50 km.
5.Do przewozu Wykonawca zapewni środek transportu: sprawny technicznie
i dopuszczony do ruchu, przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich zapewniający miejsca siedzące dla wszystkich przewożonych osób, który spełnia wszystkie wymagane warunki oraz co najmniej jeden zastępczy środek transportu o takich samych parametrach, w przypadku awarii pojazdu podstawowego.
6.Usługi dowozowe będą świadczone w godzinach i terminach ustalonych z dyrektorem Centrum Rehabilitacyjnego „Szansa” i dyrektorem SP nr 5 w Piotrkowie Trybunalskim.
7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował busem dostosowanym do przewozu osoby niepełnosprawnej ruchowo- (na wózku inwalidzkim), z liczbą miejsc zapewniającym dowóz wszystkich uczniów w wyznaczonych godzinach. W busie w czasie przejazdu nie może być większa liczba pasażerów niż dopuszczalna, określona
w dowodzie rejestracyjnym pojazdu. Każdy uczeń musi mieć miejsce siedzące.
8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany przebiegu trasy przewozu dzieci, przy czym zmiana ta nie może powodować większego niż o 10% jej wydłużenia w stosunku do trasy pierwotnej. Wykonawcy z tego tytułu to jest w/w zmiany przebiegu trasy przewozu dzieci nie będą przysługiwały w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia (w tym roszczenia (w tym roszczenia finansowe).
9. Usługa przewozu obejmuje wszystkie dni nauki szkolnej określone przez Ministra Edukacji Narodowej w roku szkolnym 2025/2026, odbywające się w okresie od 03.11.2025 r. do 26.06.2026 r.
10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia na określone dni innego niż ustalony rozkład jazdy, po wcześniejszym powiadomieniu Wykonawcy.
11. Zamawiający zastrzega możliwe odstępstwa od podanego harmonogramu przewozów
w przypadku zmiany planów lekcji, ilości dzieci, likwidacji szkoły, zmiany miejsca prowadzenia zajęć, zmiany organizacji roku szkolnego, odpracowywania dni wolnych etc. Zamawiający lub właściwy dyrektor szkoły poinformuje Wykonawcę o takim fakcie z wyprzedzeniem min. 2 tygodni, lub w najszybszym możliwym terminie, jeśli konieczności takiej nie mógł wcześniej przewidzieć. W takim przypadku ustalone zostaną nowe terminy. Zmiana taka nie będzie powodować zmiany wynagrodzenia umownego.
12. Wykonawca zobowiązany jest do punktualnego dowozu i odwozu uczniów oraz zapewnienia odpowiednich warunków bezpieczeństwa, higieny i wygody przejazdu.
13. Usługa musi być realizowana busem sprawnym technicznie, ogrzewanym,
z aktualnymi badaniami technicznymi, ważną polisą OC i NW, odpowiadającym ogólnym warunkom przewozu osób, zapewniającymi bezpieczne warunki dla pasażerów, spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2023 poz. 1047 ze zm.), rozporządzenia Ministra Infrastruktury
z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t. j. Dz.U.2024 poz. 502) i innych przepisach związanych z przewozem osób.
14. Przewoźnik zobowiązany jest w przypadku awarii technicznej pojazdu zapewnić w czasie do 30 minut pojazd zastępczy.
15.Wykonawca musi dysponować kierowcą i opiekunem do realizacji zamówienia, przy czym kierowca musi posiadać stosowne uprawnienia tj. ważne prawo jazdy min. kategorii B, ważne świadectwo kwalifikacji lub zaświadczenie o ukończeniu kursu dokształcającego kierowców przewożących osoby. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania i aktualizacji wszelkiego rodzaju uprawnień, licencji i badań technicznych pojazdów, wymaganych przy wykonaniu tego rodzaju przewozów.
16. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić opiekę nad uczniami podczas wsiadania i wysiadania z busa oraz w czasie jazdy i ponosi całkowitą odpowiedzialnośćw zakresie bezpieczeństwa dowożonych dzieci. Kierowca nie może prowadzić busa i jednocześnie sprawować opieki nad dziećmi. W okresach zimowych pojazdy dowożące dzieci muszą być ogrzewane, a na stopniach wejściowych do busa nie może zalegać lód i nie mogą one być śliskie. Dokładny opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ oraz Projektowanych postanowieniach umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49350,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 107865,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49350,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Osobowy Transport Samochodowy Andrzej Gwiazda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7681125219
7.3.4) Miejscowość: Prucheńsko Duże
7.3.5) Kod pocztowy: 26-341
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OSOBOWY TRANSPORT SAMOCHODOWY ANDRZEJ GWIAZDA
jakie przetargi wygrała firma
OSOBOWY TRANSPORT SAMOCHODOWY ANDRZEJ GWIAZDA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49350,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-11-03 do 2026-06-268.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI MNISZKÓW
- "Rozbudowa sieci kanalizacyjnej na terenie Gminy Mniszków"
- "Zakup i dostawa zbiornika na paliwo z dystrybutorem w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w 2025 roku na terenie Gminy Mniszków".
więcej: przetargi MNISZKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowozy szkolne dzieci i młodzieży na podstawie miesięcznych biletów do placówek oświatowych na terenie Gminy Lipinki Łużyckie w roku kalendarzowym 2026
- Dowożenie uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Tłuszcz do placówek oświatowych w okresie styczeń - czerwiec 2026 roku
- "Dowóz uczniów z terenu Gminy Czarnia do Publicznych Szkół Podstawowych w Czarni i w Surowem oraz do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Czarni w roku 2026"
- "Przewóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Słupia do szkół i Ośrodków Szkolno - Wychowawczych wraz z zapewnieniem opieki w roku 2026"
- Dowóz i odwóz uczniów do i z przedszkola, szkół podstawowych na terenie gminy Banie w roku 2026 na podstawie biletów miesięcznych i jednorazowych w ramach komunikacji regularnej
- Świadczenie usług w zakresie organizacji transportu dla osób niepełnosprawnych z terenu gminy Barczewo do środowiskowych domów samopomocy oraz na warsztaty terapii zajęciowej
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





