Ogłoszenie z dnia 2025-11-28
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz i odwóz dzieci do placówek oświatowych z terenu Gminy Miasta Krynica Morska w roku szkolnym 2025/2026 (od dnia 01.01.2026r. do dnia 26.06.2026r.)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTA KRYNICA MORSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747879
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Górników 15
1.5.2.) Miejscowość: Krynica Morska
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-120
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 552476527
1.5.8.) Numer faksu: 552476566
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@krynicamorska.tv
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://krynicamorska.tv/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz i odwóz dzieci do placówek oświatowych z terenu Gminy Miasta Krynica Morska w roku szkolnym 2025/2026 (od dnia 01.01.2026r. do dnia 26.06.2026r.)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e67b01c-a352-4e9e-852d-8c411bdbe427
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00563918
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00010646/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Dowóz i odwóz dzieci do placówek oświatowych z terenu Gminy Miasta Krynica Morska w roku szkolnym 2025/2026 (od dnia 01.01.2026r. do dnia 26.06.2026r.)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1e67b01c-a352-4e9e-852d-8c411bdbe4273.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy e-zamówienia dostępnej pod linkiem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (w szczególności złożyć ofertę) musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. Link do instrukcji interaktywnych: https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z działem XIX SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Dowóz i odwóz dzieci do placówek oświatowych wraz z opiekunem na terenie Gminy Miasta Krynica Morska w roku szkolnym 2025/2026 tj. od dnia 01.01.2026 r. do dnia 26.06.2026r.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2026-06-26
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 305 pkt 1 ustawy Pzp. stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego w okresie nie dłuższym niż 3 lata od udzielenia zamówienia podstawowego. Zakres rzeczowy tych zamówień będzie zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego tj. będzie dotyczył świadczeń takich jak przedmiot podstawowy lub świadczeń pozostających z nimi w bezpośrednim związku. Warunki zawarcia umowy będą kształtowane w sposób odpowiedni w oparciu o warunki umowy o zamówienie podstawowe z uwzględnieniem różnic wynikających z wartości, czasu realizacji i innych istotnych okoliczności mających miejsce w chwili udzielania zamówienia.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty – w zakresie wszystkich części - Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
1.1. kryterium: cena (C) – waga 100 %
Zamawiający w kryterium cena będzie przyznawał punkty według wzoru:
C = ( Cmin/ Cb ) x 100 pkt
gdzie:
C- liczba punktów przyznana ofercie w kryterium cena
C min-cena brutto najtańszej oferty (zł)
C b- cena brutto badanej oferty (zł)
Punkty przyznane w poszczególnych kryteriach zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, który spełni wszystkie warunki postawione w SWZ, a jego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Dowóz i odwóz dzieci posiadających orzeczenia o niepełnosprawności z terenu Gminy Miasta Krynica Morska do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego im. Ireny Sendlerowej Nowym Dworze Gdańskim w roku szkolnym 2025/2026 tj. od dnia 01.01.2026 r. do dnia 26.06.2026r.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-06-26
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 305 pkt 1 ustawy Pzp. stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego w okresie nie dłuższym niż 3 lata od udzielenia zamówienia podstawowego. Zakres rzeczowy tych zamówień będzie zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego tj. będzie dotyczył świadczeń takich jak przedmiot podstawowy lub świadczeń pozostających z nimi w bezpośrednim związku. Warunki zawarcia umowy będą kształtowane w sposób odpowiedni w oparciu o warunki umowy o zamówienie podstawowe z uwzględnieniem różnic wynikających z wartości, czasu realizacji i innych istotnych okoliczności mających miejsce w chwili udzielania zamówienia.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty – w zakresie wszystkich części - Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
1.1. kryterium: cena (C) – waga 100 %
Zamawiający w kryterium cena będzie przyznawał punkty według wzoru:
C = ( Cmin/ Cb ) x 100 pkt
gdzie:
C- liczba punktów przyznana ofercie w kryterium cena
C min-cena brutto najtańszej oferty (zł)
C b- cena brutto badanej oferty (zł)
Punkty przyznane w poszczególnych kryteriach zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, który spełni wszystkie warunki postawione w SWZ, a jego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Dowóz i odwóz dzieci posiadających orzeczenia o niepełnosprawności z terenu Gminy Miasta Krynica Morska do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Jezierniku w roku szkolnym 2025/2026 tj. od dnia 01.01.2026 r. do dnia 26.06.2026r.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-06-26
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 305 pkt 1 ustawy Pzp. stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego w okresie nie dłuższym niż 3 lata od udzielenia zamówienia podstawowego. Zakres rzeczowy tych zamówień będzie zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego tj. będzie dotyczył świadczeń takich jak przedmiot podstawowy lub świadczeń pozostających z nimi w bezpośrednim związku. Warunki zawarcia umowy będą kształtowane w sposób odpowiedni w oparciu o warunki umowy o zamówienie podstawowe z uwzględnieniem różnic wynikających z wartości, czasu realizacji i innych istotnych okoliczności mających miejsce w chwili udzielania zamówienia.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty – w zakresie wszystkich części - Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
1.1. kryterium: cena (C) – waga 100 %
Zamawiający w kryterium cena będzie przyznawał punkty według wzoru:
C = ( Cmin/ Cb ) x 100 pkt
gdzie:
C- liczba punktów przyznana ofercie w kryterium cena
C min-cena brutto najtańszej oferty (zł)
C b- cena brutto badanej oferty (zł)
Punkty przyznane w poszczególnych kryteriach zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, który spełni wszystkie warunki postawione w SWZ, a jego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zamawiający uzna spełnienie warunków udziału w postępowaniu, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednią zdolnością w zakresie:1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca składający ofertę musi wykazać, że posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz.U. z 2025r. poz. 1490).
W przypadku składania oferty na kilka części wystarczy wykazać spełnianie powyższego warunku tylko raz.
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Wykonawca składający ofertę musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50.000,00 zł
W przypadku składania oferty na kilka części wystarczy wykazać spełnianie powyższego warunku tylko raz.
3) zdolności technicznej lub zawodowej;
Wykonawca składający ofertę musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował sprawnymi technicznie autobusami/busami wyposażonymi w pasy bezpieczeństwa:
a) dla części 1: o liczbie miejsc siedzących nie mniej niż 20 osób, w ilości co najmniej: 1 autobus podstawowy i 1 autobus dodatkowy
b) dla części 2: o liczbie miejsc siedzących nie mniej niż 8 osób, w ilości co najmniej: 1 autobus/bus podstawowy i 1 autobus/bus dodatkowy
c) dla części 3: o liczbie miejsc siedzących nie mniej niż 8 osób, w ilości co najmniej: 1 autobus/bus podstawowy i 1 autobus/bus dodatkowy
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualna licencja (zezwolenie) na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2025 r. poz. 1490),
2. dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wymaganą przez Zamawiającego sumę gwarancyjną,
3. wykaz pojazdów dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – wzór wykazu pojazdów stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku, do oferty należy załączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii.2. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, badanie braku podstaw do wykluczenia przeprowadzane będzie w odniesieniu do każdego z wykonawców. Natomiast spełnianie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie łącznie.
3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie z pełnomocnikiem.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Przewiduje się możliwość dokonania zmian w umowie w przypadkach wynikających wprost z przepisów o zamówieniachpublicznych oraz na warunkach określonych we wzorze umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-08 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-08 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-06
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Na ofertę składa się:1) formularz oferty - Załącznik nr 1, 1a lub 1b do SWZ (w zależności na które części Wykonawca składa ofertę lub dokument zawierający co najmniej informacje w nim zawarte;
2) pełnomocnictwo, gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych. Wykonawca, który
składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, dołącza do oferty dokument pełnomocnictwa;
3) pełnomocnictwo w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wymagana forma pełnomocnictw: Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej
kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub mocodawcę, tj. skanu pełnomocnictwa
opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
4) oświadczenia o których mowa w rozdziale VII.1 SWZ;
5) dokument wadium (oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej) - w przypadku wnoszenia wadium w
formie wskazanej w Rozdziale X pkt 4 ppkt 2) – 4) SWZ. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu zaleca się
dołączenie do oferty potwierdzenia przelewu wadium na konto wskazane w SWZ.
INNE PRZETARGI KRYNICA MORSKA
- Dowóz i odwóz dzieci do placówek oświatowych z terenu Gminy Miasta Krynica Morska w roku szkolnym 2025/2026 (od dnia 01.01.2026r. do dnia 26.06.2026r.)
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka niezbędnych do zrealizowania zadania pn. "Utworzenie Gminnego Klubu Dziecięcego w ramach Programu Aktywny Maluch 2022-2029
więcej: przetargi KRYNICA MORSKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usługi transportu uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy "Słoneczny Dom" w Gołdapi w okresie 1 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r."
- Linia komunikacyjna Nr 2 Wielopole - Dąbrowa Tarnowska - Podborze-Breń"
- Świadczenie usługi kompleksowego dowozu dzieci i młodzieży niepełnosprawnej do specjalnych przedszkoli, szkół i ośrodków szkolno-wychowawczych w okresie od 1 stycznia 2026 r. do 26 czerwca 2026 r.
- Linia komunikacyjna Nr 1 Dąbrowa Tarnowska Szpital - Szczucin Szkoła"
- Świadczenie usług przewozowych w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Iwanowice w ramach linii komunikacyjnych - w podziale na 2 części.
- Usługi transportu pacjentów dializowanych III postępowanie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





