Ogłoszenie z dnia 2025-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00474011/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa ciągnika rolniczego, przyczepy do transportu wody pitnej oraz agregatu prądotwórczego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Borzęcin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000532180
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Borzęcin
1.5.2.) Miejscowość: Borzęcin
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-825
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@borzecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.borzecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-35f52f59-ef5e-4108-99ff-7678949e7a6a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa ciągnika rolniczego, przyczepy do transportu wody pitnej oraz agregatu prądotwórczego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35f52f59-ef5e-4108-99ff-7678949e7a6a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00563451
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00474011
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.23.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Zakup i dostawa ciągnika rolniczego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1A – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Ciągnik musi spełniać wszelkie normy oraz obowiązujące przepisy. Wykonawca wypełni Załącznik 1A w zakresie oferowanych parametrów ciągnika.
Wykonawca ponadto będzie zobowiązany do:
- przygotowania ciągnika do odbioru, który nastąpi w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca zawiadomi Zamawiającego co najmniej 4 dni przed planowanym odbiorem ciągnika podając dzień i godzinę odbioru,
- przekazania Zamawiającemu szczegółowej instrukcji obsługi w języku polskim, książki serwisowej i gwarancyjnej oraz innych dokumentów niezbędnych do zarejestrowania pojazdu,
- zapewnienia, że czas reakcji na zgłoszoną awarię ciągnika nie może być dłuższy niż - 48 godzin,
- zapewnienia serwisu pogwarancyjnego,
- udzielenia gwarancji na ciągnik na okres minimum 24 miesiące.
Wszystkie dokumenty przekazane Zamawiającemu przez Wykonawcę muszą być w języku polskim lub przetłumaczone na język polski.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.5.5.) Wartość części: 239000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Zakup i dostawa przyczepy do transportu wody pitnej.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1B – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Przyczepa do transportu wody pitnej musi spełniać wszelkie normy oraz obowiązujące przepisy. Wykonawca wypełni Załącznik 1B w zakresie oferowanych parametrów przyczepy.
Wykonawca ponadto będzie zobowiązany do:
- przygotowania do odbioru przedmiotu umowy, który nastąpi w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca zawiadomi Zamawiającego co najmniej 4 dni przed planowanym odbiorem podając dzień i godzinę odbioru,
- przekazania Zamawiającemu szczegółowej instrukcji obsługi w języku polskim i książki gwarancyjnej oraz innych dokumentów niezbędnych do zarejestrowania pojazdu.
- udzielenia gwarancji na przyczepę na okres minimum 12 miesięcy.
Wszystkie dokumenty przekazane Zamawiającemu przez Wykonawcę muszą być w języku polskim lub przetłumaczone na język polski.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144212-7 - Cysterny do transportu wody
4.5.5.) Wartość części: 41398,37 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III: Zakup i dostawa agregatu prądotwórczego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1C – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Wykonawca wypełni Załącznik 1C w zakresie oferowanych parametrów agregatu.
Wykonawca ponadto będzie zobowiązany do:
- przygotowania do odbioru przedmiotu umowy, który nastąpi w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca zawiadomi Zamawiającego co najmniej 4 dni przed planowanym odbiorem podając dzień i godzinę odbioru, przekazania Zamawiającemu szczegółowej instrukcji obsługi w języku polskim i książki gwarancyjnej.
- udzielenia gwarancji na agregat na okres minimum 24 miesiące.
Wszystkie dokumenty przekazane Zamawiającemu przez Wykonawcę muszą być w języku polskim lub przetłumaczone na język polski.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31121100-1 - Generatory z silnikami o zapłonie samoczynnym
4.5.5.) Wartość części: 42000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 293970,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 434067,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 293970,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agro Speed Jarosław Gwóźdź
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6621000488
7.3.3) Ulica: Książnice Wielkie 64
7.3.4) Miejscowość: Koszyce
7.3.5) Kod pocztowy: 32-130
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE JAROSŁAW GWÓŹDŹ
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE JAROSŁAW GWÓŹDŹ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 293970,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-18Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44280,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61992,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46494,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGROHANDEL Tomasz Glanowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7752478570
7.3.4) Miejscowość: Kutno
7.3.5) Kod pocztowy: 99-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46494,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-18Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z tym, iż wszystkie oferty złożone w przedmiotowym postępowaniu podlegały odrzuceniu Zamawiający unieważnił w/w postępowanie na podstawie art. 255 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
INNE PRZETARGI BORZĘCIN
więcej: przetargi BORZĘCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Uzupełnienie zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań ochrony ludności i ochrony cywilnej na lata 2025-2026"
- "Zakup ciągnika z przyczepą, ładowaczem i pługiem"
- Dostawa agregatów prądotwórczych, nagrzewnic olejowych oraz zbiorników paliwa
- Zakup beczkowozu do przewozu wody pitnej w ilości 3 sztuk dla zadań inwestycyjnych z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Gminy Susz
- "Zakup i dostawa sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 dla Gminy Małkinia Górna"
- Zakup cysterny do przewozu wody pitnej w zakresie ochrony ludności, zarządzania kryzysowego oraz obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





