eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BorzęcinZakup i dostawa ciągnika rolniczego, przyczepy do transportu wody pitnej oraz agregatu prądotwórczego.



Ogłoszenie z dnia 2025-11-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa ciągnika rolniczego, przyczepy do transportu wody pitnej oraz agregatu prądotwórczego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Borzęcin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000532180

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Borzęcin

1.5.2.) Miejscowość: Borzęcin

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-825

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@borzecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.borzecin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-35f52f59-ef5e-4108-99ff-7678949e7a6a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa ciągnika rolniczego, przyczepy do transportu wody pitnej oraz agregatu prądotwórczego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35f52f59-ef5e-4108-99ff-7678949e7a6a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00563451

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00474011

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.23.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Zakup i dostawa ciągnika rolniczego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1A – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Ciągnik musi spełniać wszelkie normy oraz obowiązujące przepisy. Wykonawca wypełni Załącznik 1A w zakresie oferowanych parametrów ciągnika.
Wykonawca ponadto będzie zobowiązany do:
- przygotowania ciągnika do odbioru, który nastąpi w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca zawiadomi Zamawiającego co najmniej 4 dni przed planowanym odbiorem ciągnika podając dzień i godzinę odbioru,
- przekazania Zamawiającemu szczegółowej instrukcji obsługi w języku polskim, książki serwisowej i gwarancyjnej oraz innych dokumentów niezbędnych do zarejestrowania pojazdu,
- zapewnienia, że czas reakcji na zgłoszoną awarię ciągnika nie może być dłuższy niż - 48 godzin,
- zapewnienia serwisu pogwarancyjnego,
- udzielenia gwarancji na ciągnik na okres minimum 24 miesiące.
Wszystkie dokumenty przekazane Zamawiającemu przez Wykonawcę muszą być w języku polskim lub przetłumaczone na język polski.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

4.5.5.) Wartość części: 239000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Zakup i dostawa przyczepy do transportu wody pitnej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1B – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Przyczepa do transportu wody pitnej musi spełniać wszelkie normy oraz obowiązujące przepisy. Wykonawca wypełni Załącznik 1B w zakresie oferowanych parametrów przyczepy.
Wykonawca ponadto będzie zobowiązany do:
- przygotowania do odbioru przedmiotu umowy, który nastąpi w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca zawiadomi Zamawiającego co najmniej 4 dni przed planowanym odbiorem podając dzień i godzinę odbioru,
- przekazania Zamawiającemu szczegółowej instrukcji obsługi w języku polskim i książki gwarancyjnej oraz innych dokumentów niezbędnych do zarejestrowania pojazdu.
- udzielenia gwarancji na przyczepę na okres minimum 12 miesięcy.
Wszystkie dokumenty przekazane Zamawiającemu przez Wykonawcę muszą być w języku polskim lub przetłumaczone na język polski.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144212-7 - Cysterny do transportu wody

4.5.5.) Wartość części: 41398,37 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III: Zakup i dostawa agregatu prądotwórczego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1C – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Wykonawca wypełni Załącznik 1C w zakresie oferowanych parametrów agregatu.
Wykonawca ponadto będzie zobowiązany do:
- przygotowania do odbioru przedmiotu umowy, który nastąpi w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca zawiadomi Zamawiającego co najmniej 4 dni przed planowanym odbiorem podając dzień i godzinę odbioru, przekazania Zamawiającemu szczegółowej instrukcji obsługi w języku polskim i książki gwarancyjnej.
- udzielenia gwarancji na agregat na okres minimum 24 miesiące.
Wszystkie dokumenty przekazane Zamawiającemu przez Wykonawcę muszą być w języku polskim lub przetłumaczone na język polski.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31121100-1 - Generatory z silnikami o zapłonie samoczynnym

4.5.5.) Wartość części: 42000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 293970,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 434067,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 293970,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agro Speed Jarosław Gwóźdź

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6621000488

7.3.3) Ulica: Książnice Wielkie 64

7.3.4) Miejscowość: Koszyce

7.3.5) Kod pocztowy: 32-130

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 293970,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-18

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44280,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61992,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46494,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGROHANDEL Tomasz Glanowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7752478570

7.3.4) Miejscowość: Kutno

7.3.5) Kod pocztowy: 99-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46494,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-18

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku z tym, iż wszystkie oferty złożone w przedmiotowym postępowaniu podlegały odrzuceniu Zamawiający unieważnił w/w postępowanie na podstawie art. 255 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.