Ogłoszenie z dnia 2025-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00465654/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Realizacja zadań o charakterze obronnym wynikających z ustawy
z dnia 5.12.2024 roku o ochronie ludności i obronie cywilnej - zakupy inwestycyjne Umowa Nr 3088 – z podziałem na 8 zadań
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łęczna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020055
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kościuszki 5
1.5.2.) Miejscowość: Łęczna
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-010
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@um.leczna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.leczna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://um-leczna.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja zadań o charakterze obronnym wynikających z ustawyz dnia 5.12.2024 roku o ochronie ludności i obronie cywilnej - zakupy inwestycyjne Umowa Nr 3088 – z podziałem na 8 zadań
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0be6a340-9537-4f71-bef3-140480306d22
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00563094
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00073614/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Realizacja zadań o charakterze obronnym wynikających z ustawy z dnia 5.12.2024 r. o ochronie ludności i obronie cywilnej - zakupy inwestycyjne Umowa Nr 3088.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00465654
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IRG.271.12.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 – dostawa masztu oświetleniowego – 1 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34990000-3 - Sprzęt kontrolny, bezpieczeństwa, sygnalizacyjny i oświetleniowy
4.5.5.) Wartość części: 126016,26 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2 – dostawa urządzenia do konfekcjonowania wody – 1 szt. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 5 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 42921300-1 - Maszyny do pakowania zbiorczego lub jednostkowego
4.5.5.) Wartość części: 121951,22 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3 – dostawa agregatów prądotwórczych – 3 szt. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 5 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.5.5.) Wartość części: 60975,61 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 4 – dostawa mobilnej stacji uzdatniania wody – szt. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 5 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 42912300-5 - Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania wody
4.5.5.) Wartość części: 243902,44 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 5 – dostawa kuchni polowej – 1 szt. Szczegółowe opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 5 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 44211400-6 - Kuchnia polowa
4.5.5.) Wartość części: 81300,82 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 6 – dostawa mobilnych agregatów prądotwórczych – 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 5 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.5.5.) Wartość części: 243902,44 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 7 – dostawa namiotu dekontaminacyjnego z wyposażeniem – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 5 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33163000-0 - Namioty do użytku medycznego
4.5.5.) Wartość części: 162601,63 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 8 – dostawa przyczepy do przewozu i dystrybucji wody pitnej – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 5 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 34144212-7 - Cysterny do transportu wody
4.5.5.) Wartość części: 81300,82 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98470,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98470,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe RIVAGIS Paweł Król
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 431020055
7.3.3) Ulica: Krańcowa 1
7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 82-500
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98470,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-05Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121770,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 271600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121770,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AQUAHOLD PROSTA Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 529715241
7.3.3) Ulica: Studzienki 24
7.3.4) Miejscowość: Modlnica
7.3.5) Kod pocztowy: 32-085
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121770,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-05Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych ((tj. Dz.U. z 2024, poz. 1320 z późn. zm.) unieważnia postępowanie na Zadanie 3, ponieważ ceny ofert z pośród ofert, które nie zostały odrzucone przewyższają kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia na to zadanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180810,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 319800,00 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116850,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 282900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116850,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AQUAHOLD PROSTA Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 529715241
7.3.3) Ulica: Studzienki 22
7.3.4) Miejscowość: Modlnica
7.3.5) Kod pocztowy: 32-085
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116850,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-05Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca AQUAHOLD P.S.A. UL. STUDZIENKI 22 32-085 MODLNICA, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza na to zadanie poinformował pismem z dnia 27 listopada 2025r., że nie jest wstanie zrealizować zamówienia w roku 2025 i odstępuje od podpisania umowy w tym zakresie. W związku z powyższym Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych ((tj. Dz.U. z 2024, poz. 1320 z późn. zm.) unieważnia postępowanie na Zadanie Nr 5, ponieważ ceny pozostałych ofert na to zadanie przewyższają kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie tego zadania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178350,00 PLN
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych ((tj. Dz.U. z 2024, poz. 1320 z późn. zm.) unieważnia postępowanie na Zadanie Nr 6 ponieważ ceny ofert najkorzystniejszych z pośród ofert, które nie zostały odrzucone przewyższają kwotę, jakie Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia na to zadanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 258993,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 372075,00 PLN
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych ((tj. Dz.U. z 2024, poz. 1320 z późn. zm.) unieważnia postępowanie na Zadania Nr 7, ponieważ cena oferty najkorzystniejszej z pośród ofert, które nie zostały odrzucone przewyższa kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia na to zadanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81795,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 279886,50 PLN
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjne POMOT Sp. z o.o. ul. Słowiańska 2 74-500 Chojna, którego oferta na zadanie 8 została wybrana pierwotnie odstąpił od podpisania umowy, co potwierdził pismem z dnia 30.10.2025r. Zamawiający w dniu 3 listopada 2025r. działając na podstawie art. 263 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2024, poz. 1320 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą” dokonał wyboru kolejnej oferty najkorzystniejsza złożonej przez: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe RIVAGIS Paweł Król ul. Krańcowa 1 82-500 Kwidzyn z kwotą 88.920,00 zł. brutto.
Wykonawca Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe RIVAGIS Paweł Król ul. Krańcowa 1 82-500 Kwidzyn, którego oferta została wybrana jako kolejna najkorzystniejsza oferta na to zadanie poinformował pismem z dnia 4 listopada 2025r., że nie jest wstanie zrealizować zamówienia w roku 2025 i odstępuje od podpisania umowy w tym zakresie. W związku z powyższym Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych ((tj. Dz.U. z 2024, poz. 1320 z późn. zm.) unieważnia postępowanie na Zadanie Nr 8, ponieważ ceny pozostałych ofert na to zadanie przewyższają kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie tego zadania
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73677,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178350,00 PLN
INNE PRZETARGI Z ŁĘCZNEJ
- Zimowe utrzymanie dróg, chodników i placów na terenie miasta i gminy Łęczna w sezonie 2025 - 2026 (POWTÓRZONE) na zadanie 3
- ,,Przewóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Zofiówce, dzieci z niepełnosprawnością do Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego w Łęcznej oraz placówek oświatowych spoza Gminy Łęczna"
- Dostawa paliw dla ZDP w Łęcznej w 2026 roku
- Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową budynku dawnej synagogi w ramach projektu "Rewitalizacja Starego Miasta w Łęcznej - III etap"
- "Fizyczna ochrona mienia bazy ZDP w Łęcznej przy ul. Przemysłowej 16 w roku 2026"
- Przewóz dzieci do Szkoły Podstawowej nr 2 w Łęcznej przy ul. Szkolnej 53 i ul. M. Piłsudskiego 12, Przedszkola Publicznego nr 1 w Łęcznej i Przedszkola Publicznego nr 2 w Łęcznej -02.01-26.06.2026r.
więcej: przetargi w Łęcznej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Cyberbezpieczna Gmina Tykocin" - Zakup i dostawa sprzętu IT wraz z oprogramowaniem i licencjami wraz z dostawą agregatu
- Zakup i dostawa sprzętu ratowniczo-interwencyjnego i ochrony osobistej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Zakup agregatów prądotwórczych oraz magazynu energii w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026
- "Poprawa bezpieczeństwa i gotowości obronnej w Gminie Łomianki"
- Dostawa materiałów na potrzeby realizacji zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Gminy Kozłowo
- Dostawa agregatów prądotwórczych dla MOSiR w Łodzi w ramach realizacji programu Ochrona Ludności i Obrona Cywilna
więcej: Jednostki prądotwórcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





