Ogłoszenie z dnia 2025-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00517745/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-11-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„REALIZACJA PROGRAMU OL i OC NA TERENIE GMINY ZIĘBICE”
ZAKUP KOPARKO-ŁADOWARKI KOŁOWEJ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ziębice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718478
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Przemysłowa 10
1.5.2.) Miejscowość: Ziębice
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-220
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@ziebice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ziebice.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-359c095b-06d1-4c9b-b41b-a3bc0a62eacd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„REALIZACJA PROGRAMU OL i OC NA TERENIE GMINY ZIĘBICE”ZAKUP KOPARKO-ŁADOWARKI KOŁOWEJ
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-359c095b-06d1-4c9b-b41b-a3bc0a62eacd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00563047
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00049088/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 „REALIZACJA PROGRAMU OL i OC NA TERENIE GMINY ZIĘBICE” ZAKUP KOPARKO-ŁADOWARKI KOŁOWEJ
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00517745
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.17.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Opis części zamówienia, jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: Zamawiający nie dopuszcza
składania ofert częściowych.
2) Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednej fabrycznie nowej koparko-ładowarki kołowej, bezprzegubowej, rok produkcji 2025, stan licznika nie większy niż 10 mth, zgodnie ze szczegółowym opisem parametrów techniczno- użytkowych określonych w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ).
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) określa załącznik nr 5 do SWZ.
2. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na okres 3 lat lub 3000 mtg.
Okres udzielonej gwarancji zależy od wykonawcy i stanowi jedno z kryterium oceny ofert.
3. Ewentualne wskazanie w dokumentach zamówienia stanowiących opis przedmiotu zamówienia nazw własnych, znaków
towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi - nie ma
na celu naruszenia art. 16 Pzp. oraz art. 99 ust. 4 Pzp, ale w szczególności służy realizacji art. 17 ust. 1 pkt 1 i 2 Pzp.
Zawarte opisy w SWZ mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych czy
funkcjonalnych Zamawiającego. Zgodnie z art. 99 ust. 5 i ust. 6 oraz art. 101 ust. 4 Pzp. Zamawiający wskazuje, że
wykonawca może zaoferować przedmiot zamówienia określonym opisem zawartym w dokumentach zamówienia lub
równoważnym.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego,
wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w dokumentach zamówienia. W tym celu zamawiający wskazał w opisie
przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności.
W każdym przypadku, gdy zamawiający opisał przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, ocen technicznych,
specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dopuszcza rozwiązania równoważne.
Zamawiający oświadcza, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w
dokumentach zamówienia mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie
materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację usług zgodnie z dokumentami
zamówienia oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych. Równoważne produkty i
urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje
produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania
zamówienia w imieniu zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując
jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania
równoważne opisane przez zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają
wymagania określone przez zamawiającego. Obowiązek wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem
wynikającym z ustawy Pzp., który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający zamawiającemu jednoznacznie
stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SWZ, co winno zostać wykazane na
etapie składania ofert zawierających produkty równoważne. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą
stosownych dowodów równoważności oferowanych produktów w stosunku do tych określonych w dokumentach
zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43260000-3 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 634065,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 634065,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 634065,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "INTERHANDLER" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001375080
7.3.3) Ulica: ul. Wapienna 6
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 634065,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-09INNE PRZETARGI ZIĘBICE
- BUDOWA SKATEPARKU W ZIĘBICACH
- "TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SALI GIMNASTYCZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 4 W ZIĘBICACH".
- "Usługa kompleksowego sprzątania hali sportowo - widowiskowej w Ziębicach w 2026r."
więcej: przetargi ZIĘBICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup koparko-ładowarki w celu uzupełnienia zasobów niezbędnych do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej"
- Zakup i dostawa koparko - ładowarki samobieżnej z podwoziem kołowym na potrzeby Gminy Kłomnice
- "Uzupełnienie zasobów Gminy Łękawica niezbędnych do realizacji zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej - Zakup nowoczesnej koparki kołowej z osprzętem"
- Zakup ładowarki z funkcją kopania
- Zakup fabrycznie nowej koparki kołowej w ramach leasingu operacyjnego z opcją wykupu
- "Poprawa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej Gminy Słupia"
więcej: Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





