Ogłoszenie z dnia 2025-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00565212/01 - Modyfikacja z dnia 2025-12-01
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa cateringowa: przygotowanie, dostawa gotowych posiłków dla uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej Nr 12 w Krośnie w Miejskim Zespole Szkół Nr 2 w Krośnie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zespół Szkół Nr 2 w Krośnie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180055091
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stanisława Wyspiańskiego 20
1.5.2.) Miejscowość: Krosno
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 134365607
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzsnr2@mzsnr2.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mzsnr2.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa cateringowa: przygotowanie, dostawa gotowych posiłków dla uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej Nr 12 w Krośnie w Miejskim Zespole Szkół Nr 2 w Krośnie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7d6a0ad-1a60-4834-8c76-b5c64cb5bde8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00562994
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c7d6a0ad-1a60-4834-8c76-b5c64cb5bde83.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miedzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy
e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmioty "Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia, Szczegółowe informacje na na temat zakładania kont, zasady oraz warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy.
Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postepowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia.
Sposób sporządzenia dokumentacji elektronicznej lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowanie) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych ( Dz. U. z 2020 r., poz. 2452)
Dokumenty elektroniczne , o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności , z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załącznik lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści "Formularza do komunikacji".
Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r., o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r., poz. 1233 ze zmianami).
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje podane na podstawie art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE.L.2016.119.1) - RODO. Dane dotyczące administratora: tożsamość i dane kontaktowe: Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Miejskim Zespole szkół Nr 2 w Krośnie, ul,. Wyspiańskiego 20, 38 - 400 Krosno jest Dyrektor,
e-mail: mzsnr2@mzsnr2.pl, tel. 13 43 65607
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych
W sprawach dotyczących przetwarzania Państwa danych osobowych, mogą Państwo się kontaktować w następujący sposób:
- listownie na adres administratora,
e-mail: rodosygnal@rz.rzeszow.pl
- telefonicznie na numer telefonu administratora
- cd - SWZ - Klauzula informacyjna
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MZS2.261.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 216000,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych przez Wykonawcę dla uczniów Szkoły Podstawowej Nr 12 w Krośnie w Miejskim Zespole Szkół Nr 2 w Krośnie przy pomocy personelu własnego Wykonawcy.
2. Świadczenie usług cateringowych, o których mowa w pkt 1 obejmuje świadczenie usługi cateringowej przez Wykonawcę polegającej na przygotowaniu, dostawie wydaniu gorącego dwudaniowego posiłku abonamentowego – obiadu tj. (zupa 300 ml, drugie danie oraz kompot 250 ml).
Usługa świadczona będzie w okresie od dnia 7 stycznia 2026 r. do dnia 25 czerwca 2026 r. i od dnia 2 września 2026 roku do dnia 22 grudnia 2026 r.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-07 do 2026-12-22
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 0
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby wskazanej na stanowisko kucharza / kucharki
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca będzie posiadał aktualna decyzje właściwego terenowo organu Państwowej Inspekcii Sanitarnej stwierdzającą spełnienie wymagań higieniczno-zdrowotnych do produkcji posiłków oraz możliwości prowadzenia cateringu.
2. W zakresie zdolności technicznej lub zdrowotnej.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat, od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował należycie, usługę/i polegającą/e na przygotowaniu i dostarczaniu gotowych posiłków o łącznej wartości nie niższej niż 200 000 zł netto.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu uznania spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącym wymaganych uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć decyzję właściwego terenowo organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej stwierdzającą spełnienie wymagań higieniczno-zdrowotnych do produkcji posiłków oraz możliwości prowadzenia cateringu poświadczonych za zgodność z oryginałem.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Niezależnie od przypadków wynikających wprost z przepisów ustawy, zmiana Umowy może nastąpić w następujących przypadkach:- na skutek okoliczności niezależnych i obiektywnych
okoliczności zaistnienia siły wyższej
- w przypadku zmiany przepisów mających wpływ na sposób wykonania umów, których pominięcie może skutkować wykonaniem umowy z naruszeniem przepisów prawa i zasadami wiedzy technicznej
w innych przypadkach wynikających z ustawy Pzp lub innych przepisów dopuszczających zmianę umowy w sprawie zamówienia publicznego
- z powodu konieczności wykonania dodatkowych dostaw lub usług nieobjętych przedmiotem umowy, o ile ich wykonanie jest niezbędne do prawidłowego zrealizowania Umowy, a konieczność ich wykonania wynika z okoliczności nie zawinionych przez Strony
- po ewentualnej zmianie przepisu dotyczącego wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT
- w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia
- w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, albo wysokości minimalnej stawki godzinowej
- w przypadku zmian podlegania składkom ZUS
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-05 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-05 13:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-01
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- "Świadczenie usług cateringowych dla uczniów Miejskiego Zespołu Szkół Nr 6 w Krośnie na rok 2026"
- Usługa cateringowa: przygotowanie, dostawa gotowych posiłków dla uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej Nr 12 w Krośnie w Miejskim Zespole Szkół Nr 2 w Krośnie
- Wykonanie i dostawa nowych tablic rejestracyjnych i ramek do tablic rejestracyjnych oraz odbiór i złomowanie zużytych tablic rejestracyjnych dla Urzędu Miasta Krosna
- Zakup sprzętu komputerowego
- Dostawy testów diagnostycznych i odczynników laboratoryjnych
- Opracowanie kompletnego zestawu dokumentacji programowej dla szkolenia pn. "EWIS w praktyce warsztatowej": Opracowanie zestawu dokumentacji programowej dla 32 godzinnego kwalifikacyjnego (...)
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dożywianie dzieci i osób dorosłych w Zespole Szkół w Birczy w 2026 roku
- Usługa cateringu dla dzieci uczęszczających do Żłobka "Niedźwiadek" w Niedrzwicy Dużej
- Świadczenie usług przygotowania i wydawania posiłków na rzecz dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej im. Kazimierza Górskiego w Łozinie w 2026 r.
- PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZENIE GORĄCYCH POSIŁKÓW NA POTRZEBY STOŁÓWKI PRZEDSZKOLNEJ W ROKU 2026
- 2026 "Usługa cateringowa polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu gotowych posiłków dla oddziałów przedszkolnych oraz uczniów Szkoły Podstawowej nr 36 im. Juliusza Słowackiego w Rudzie Śląskiej"
- Usługa cateringu - przygotowanie i dostawa wyżywienia dla dzieci ze Żłobka Miejskiego w Otwocku - Filia nr 1.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





