eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZamówienie podobne - Przygotowanie i realizacja drugiej odsłony wizerunkowej kampanii online promującej Warszawę jako atrakcyjny kierunek podróży na rynkach zagranicznych - brytyjskim i niemieckim



Ogłoszenie z dnia 2024-10-24

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zamówienie podobne - Przygotowanie i realizacja drugiej odsłony wizerunkowej kampanii online promującej Warszawę jako atrakcyjny kierunek podróży na rynkach zagranicznych – brytyjskim i niemieckim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: STOŁECZNE BIURO TURYSTYKI

1.3.) Oddział zamawiającego: jednostka budżetowa m.st Warszawy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012216512

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Defilad 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-901

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: +48 226566483

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@go2warsaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.warsawtour.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-023d3853-0b55-4a81-a114-ea7b4ed3f18f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


promocja turystyki m.st. Warszawy oraz prowadzenie informacji turystycznej

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zamówienie podobne - Przygotowanie i realizacja drugiej odsłony wizerunkowej kampanii online promującej Warszawę jako atrakcyjny kierunek podróży na rynkach zagranicznych – brytyjskim i niemieckim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-023d3853-0b55-4a81-a114-ea7b4ed3f18f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00562701

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039463/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Kampania promocyjna on-line wiosenna na rynkach europejskich - brytyjskim i niemieckim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamówienie udzielone zostanie dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
Zamawiający przewidział ww. zamówienie na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 w ogłoszeniu o zamówieniu, które zostało przekazane Urzędowi Zamówień Publicznych w dniu 30.04.2024 r. oraz opublikowane pod numerem 2024/BZP 00308867 w dniu 2024-04-30, do wysokości 318 000,00 zł.
W trakcie realizacji zamówienia podstawowego (ZP/TPW1/01/2024) stwierdzono konieczność udzielenia zamówień podobnych, nieobjętych przedmiotem zamówienia podstawowego, a stanowiących powtórzenie zakresu zamówienia podstawowego. Podstawą udzielenia zamówień podobnych jest chęć zorganizowania drugiej odsłony kampanii na rynku niemieckim i brytyjskim w sezonie jesiennym.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ZP/WR/02/2024

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/WR/02/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 256000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przygotowanie i realizacja drugiej odsłony wizerunkowej kampanii online promującej Warszawę jako atrakcyjny kierunek podróży na dwóch rynkach zagranicznych – brytyjskim i niemieckim, we wskazanych grupach docelowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 314880 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 314880 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 314880 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Euvic Media Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272702552

7.3.3) Ulica: Czerska 12

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-732

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 314880 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.