Ogłoszenie z dnia 2025-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00513635/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-11-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wywóz nieczystości z cmentarzy komunalnych przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha 4 oraz przy ul. Wisławy Szymborskiej 7 w Słupsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221221715
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Artura Grottgera 13
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 59 841 00 91
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zimslupsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zimslupsk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wywóz nieczystości z cmentarzy komunalnych przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha 4 oraz przy ul. Wisławy Szymborskiej 7 w Słupsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee4d1e70-55f1-4299-8b79-25cd58a08a91
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00562541
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00028061/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Wywóz nieczystości z cmentarzy komunalnych przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha 4 oraz przy ul. Wisławy Szymborskiej 7 w Słupsku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00513635
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.24.2025.ZP6
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem Umowy jest wykonanie usługi pn. „Wywóz nieczystości z cmentarza komunalnego przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha 4 w Słupsku”.2.Zakres przedmiotu Umowy obejmuje w szczególności następujące prace:
1)dostarczenie oraz ustawienie niezbędnej liczby pojemników i kontenerów na nieczystości, będących własnością Wykonawcy,
2)cykliczne opróżnianie pojemników i kontenerów oraz wywóz zgromadzonych nieczystości z terenu cmentarza komunalnego na każde wezwanie Zamawiającego,
3)dezynfekcja pojemników i kontenerów, zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi,
4)usunięcie pojemników i kontenerów z terenu cmentarza komunalnego po zakończeniu realizacji przedmiotu Umowy.
3.Typ (pojemność) i liczba pojemników na kółkach i kontenerów o konstrukcji otwartej, wymagana przez Zamawiającego przez cały okres realizacji przedmiotu Umowy: łącznie 301 sztuk, w tym 168 szt. na odpady zmieszane i 133 szt. na odpady segregowane:
1)kontener o pojemności 6 m3 – 12 szt.,
2)pojemnik o pojemności min. 1,1 m3 – 108 szt.,
3)pojemnik o pojemności min. 0,24 m3 – 48 szt.,
4)ponadto Zamawiający wyznacza miejsca, na których Wykonawca musi ustawić pojemniki na odpady segregowane: szkło, metale i tworzywa oraz biodegradowalne sztuczne w ilości:
- na szkło – 12 sztuk o pojemności 240 – 360 l,
- na metale i tworzywa sztuczne – 21 sztuk o pojemności 1100 l,
- odpady biodegradowalne – 60 szt. o pojemności 240 l oraz 40 szt. o pojemności 1,1 m3.
4.Pojemniki wyposażone w koła z blokadami i uchwyty ułatwiające przemieszczanie oraz kontenery „otwarte” muszą być estetyczne (nieuszkodzone) i w dobrym stanie technicznym. Pojemniki na odpady, surowce wtórne nieorganiczne muszą mieć wyraźne oznakowanie odpowiednim napisem, określającym ich przeznaczenie np. pojemniki na „METALE I TWORZYWA SZTUCZNE”, „SZKŁO”, „BIO”.
5.Zamawiający zastrzega, że w okresie trwania Umowy, w zależności od potrzeb może zmienić miejsce ustawienia pojemników i kontenerów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 484880,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem Umowy jest wykonanie usługi pn. „Wywóz nieczystości z cmentarza komunalnego przy ul. Wisławy Szymborskiej 7 w Słupsku”.2.Zakres przedmiotu Umowy obejmuje w szczególności następujące prace:
1)dostarczenie oraz ustawienie niezbędnej liczby pojemników i kontenerów na nieczystości, będących własnością Wykonawcy,
2)cykliczne opróżnianie pojemników i kontenerów oraz wywóz zgromadzonych nieczystości z terenu cmentarza komunalnego na każde wezwanie Zamawiającego,
3)dezynfekcja pojemników i kontenerów, zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi,
4)usunięcie pojemników i kontenerów z terenu cmentarza komunalnego po zakończeniu realizacji przedmiotu Umowy.
3.Typ (pojemność) i liczba pojemników na kółkach i kontenerów o konstrukcji otwartej, wymagana przez Zamawiającego przez cały okres realizacji przedmiotu Umowy: łącznie 49 sztuki, w tym 21 szt. na odpady zmieszane i 28 szt. na odpady segregowane:
1)kontener o pojemności 10 m3 – szt. 1,
2)kontener o pojemności 6 m3 – szt. 6,
3)pojemnik o pojemności min. 1,1 m3 – szt. 14,
4)dodatkowo w okresie od 1 października do 30 listopada Wykonawca zapewni ustawienie dodatkowego pojemnika - 1 sztuka o pojemności 6 m3,
5)ponadto Zamawiający wyznacza miejsca, na których Wykonawca musi ustawić pojemniki na odpady segregowane: szkło, metale i tworzywa sztuczne oraz biodegradowalne w ilości:
a)na szkło – 6 sztuk o pojemności 240 – 360 l,
b)na metale i tworzywa sztuczne – 6 sztuk o pojemności 1100 l,
c)odpady biodegradowalne – 8 szt. o pojemności 240 l oraz 8 szt. o pojemności 1,1 m3.
4.Pojemniki wyposażone w koła z blokadami i uchwyty ułatwiające przemieszczanie oraz kontenery „otwarte” muszą być estetyczne (nieuszkodzone) i w dobrym stanie technicznym. Pojemniki na odpady, surowce wtórne nieorganiczne muszą mieć wyraźne oznakowanie odpowiednim napisem, określającym ich przeznaczenie np. pojemniki na „METALE I TWORZYWA SZTUCZNE”, „SZKŁO”, „BIO”.
5.Zamawiający zastrzega, że w okresie trwania Umowy, w zależności od potrzeb może zmienić miejsce ustawienia pojemników i kontenerów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 80674,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 568115,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 568115,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 568115,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8390005623
7.3.3) Ulica: Szczecińska 112
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 568115,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2026-01-01 do 2026-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98806,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98806,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98806,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8390005623
7.3.3) Ulica: Szczecińska 112
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98806,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2026-01-01 do 2026-12-31INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa mebli do sali wyciszeń
- Dostawa nowych pojemników na odpady komunalne typu MGB o pojemności 120 i 360 litrów, w kolorze grafitowym.
- "Opracowanie dokumentacji projektowych na przebudowę dróg powiatowych: 1117G, 1165G i 1123G" w podziale na 3 zadania
- "Opracowanie dokumentacji projektowych na przebudowę dróg powiatowych: 1200G, 1119G i 1116G " w podziale na 3 zadania
- "Opracowanie dokumentacji projektowych na przebudowę dróg powiatowych: 1174G i 1201" w podziale na 2 zadania
- Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami na działkach nr 91/3 i 91/8 w m. Wiklino
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych na terenie gminy Szczawa od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- "Usługi odbierania odpadów komunalnych z jednostek Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi".
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Rokietnica w okresie od 1 stycznia 2026r. do 31 grudnia 2026r"
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Komańcza "
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Komarówka Podlaska z podziałem na części
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Wizna w 2026 r.
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





