Ogłoszenie z dnia 2025-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00491755/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Produkcja 10 materiałów filmowych i ich emisja w koncesjonowanej telewizji lokalnej oraz publikacja w internecie i mediach społecznościowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "WODOCIĄGI SŁUPSK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770528472
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Elizy Orzeszkowej 1
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jrp@wodociagi.slupsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wodociagi.slupsk.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wodociagi_slupsk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Produkcja 10 materiałów filmowych i ich emisja w koncesjonowanej telewizji lokalnej oraz publikacja w internecie i mediach społecznościowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2334c95-1eb0-47fe-9e5b-c46b43b61272
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00562419
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Krajowy Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności Inwestycja B2.2.2/G1.1.2 Instalacje OZE realizowane przez społeczności energetyczne Część B: wsparcie inwestycyjne2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00491755
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WN1/0542/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest usługa produkcji materiałów filmowych i ich emisja w koncesjonowanej telewizji lokalnej obejmującej swoim zasięgiem obszar działalności SKB, tj. Miasto Słupsk, Gmina Kobylnica, Gmina Redzikowo, Miasto Ustka i Gmina Ustka oraz publikacja w internecie i mediach społecznościowych lokalnego medium (Facebook, YouTube, strona www) w ramach projektu realizowanego przez "Wodociągi Słupsk" Sp. z o.o. jako Koordynatora Słupskiego Klastra Bioenergetycznego pt.: „SWB Słupska Wyspa Bioenergetyczna -Rozwój kompetencji energetycznych koordynatora klastra SKB”, skierowanego do objęcie wsparciem bezzwrotnym z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności, dot. instalacji OZE realizowanych przez społeczności energetyczne, dla działania B.1: Demonstracyjne projekty inwestycyjne realizowane przez społeczności energetyczne – inwestycja B2.2.2/G1.1.2.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Produkcja 10 materiałów filmowych każdy w dwóch wersjach ( krótkiej i pełnej), w tym m.in.:
a) 4 materiały filmowe w wersji pełnej - każdy po minimum 10 minut oraz w wersji krótkiej - każdy po minimum 2 minuty. Materiały filmowe rejestrujące relacje z czterech konferencji, w tym: trzech lokalnych i jednej wyjazdowej w Gdańsku, uwzględniające również wypowiedzi prelegentów, opinie, komentarze (razem);
b) 3 materiały filmowe w wersji pełnej - każdy po minimum 15 minut oraz w wersji krótkiej - każdy po minimum 2 minuty. Materiały filmowe mają dokumentować realizację inwestycji przewidzianych w projekcie, uwzględniające m.in. ich założenia, cele i efekty, wykorzystujące w minimum 60% aktualne rejestracje z miejsca realizacji projektu na każdym z trzech etapów projektu, tj. etapie przygotowawczym, etapie prac montażowych lub budowlanych oraz etapie eksploatacji. Filmy powinny zawierać również wątki dotyczące procesu decyzyjnego, w tym zaangażowanie najważniejszych osób lub grup społecznych;
c) 2 materiały filmowe - jeden film ok. 30 minut oraz jeden film ok.15 minut. Filmy mają być poświęcone tematyce związanej ze Słupskim Klastrem Bioenergetycznym i jego działalnością z ujęciem m.in. rozwoju regionu, Koordynatora SKB, korzyściami z uczestnictwa w SKB oraz omówieniem kluczowych aspektów społecznych, ekonomicznych i środowiskowych;
d) 1 materiał filmowy w wersji pełnej - minimum 10 minut oraz w wersji krótkiej - minimum 2 minuty, prezentujący przeprowadzoną sondę uliczną na temat wiedzy mieszkańców o projekcie, ich świadomość i oczekiwania itp.
2) Produkcja krótkich zapowiedzi do 1,5 minuty każda, zachęcających do obejrzenia materiału filmowego w wersji pełnej dla każdego z 10 filmów, wskazanych powyżej w pkt. 1. lit. a-d., na trzy dni przed emisją każdego materiału filmowego.
3) Materiały filmowe o których mowa w pkt. 1 i pkt. 2 powyżej mają być emitowane na antenie telewizji lokalnej przez trzy dni emisyjne każdy film, w przedziałach godzin: 9.00-12.00; 13.00-17.00; 18.00-22.00 oraz publikacji w internecie - YouTube, Facebook, strona www telewizji lokalnej.
4) Wszelkie opłaty związane z produkcją i zakupem czasu antenowego (emisją materiałów filmowych) ponosi Wykonawca.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w Części III SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92111250-9 - Produkcja filmów informacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna Remedium
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8393178666
7.3.3) Ulica: ul. Niedziałkowskiego 6
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA REMEDIUM
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA REMEDIUM
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-08-31INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Usługa ubezpieczenia podmiotu
- Świadczenie usługi transportowej w 2026 roku
- Dostawa dwóch zestawów namiotów ratowniczych do zabezpieczenia działań związanych z obroną cywilną i ochroną ludności oraz SGRWN JRG Nr 3 Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku
- Usługa ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Okręgowego w Słupsku i Sądu Rejonowego w Bytowie w 2026 roku
- Sukcesywna dostawa lekkiego oleju opałowego na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Lubuczewie w 2026 roku
- Udzielenie dostępu do programu do naliczania i rozliczania dotacji oświatowej dla 67 szkół i placówek niepublicznych
więcej: przetargi w Słupsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





