Ogłoszenie z dnia 2025-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00472506/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa wykonania przeglądów i napraw sprzętu służby żywnościowej w 6 WOG w 2026 roku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 6 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220515410
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1N
1.5.2.) Miejscowość: Lędowo-Osiedle
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-271
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 6wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.6wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/6wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa wykonania przeglądów i napraw sprzętu służby żywnościowej w 6 WOG w 2026 roku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ce7af25-bac9-463f-8ef8-dc310b0fa839
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00562395
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00114085/27/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.18 Wykonanie kwartalnych przeglądów konserwacyjnych sprzętu oraz urządzeń gastronomicznych i chłodniczych wraz z niezbędnymi naprawami
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00472506
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 75/WM/6WOG/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usługi polegającej na przeglądzie, konserwacji i naprawie sprzętu, urządzeń gastronomicznych i chłodniczych oraz pozostałego sprzętu służby żywnościowej w 6 Wojskowym Oddziale Gospodarczym w 2026 roku w garnizonach Ustka, Słupsk, Lębork, Chojnice, Czarne oraz punktach obserwacyjnych Jarosławiec, Ustka, Czołpino, Łeba.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50883000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń zaprowiantowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 591199,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 473119,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FP Prosper Justyna Rymkiewicz-Łaba
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 221177026
7.3.4) Miejscowość: Tuchom
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FP PROSPER JUSTYNA RYMKIEWICZ-ŁABA
jakie przetargi wygrała firma
FP PROSPER JUSTYNA RYMKIEWICZ-ŁABA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 473119,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA PRZEGLĄDÓW KONSERWACYJNYCH I NAPRAWA SPRZĘTU GASTRONOMICZNO - CHŁODNICZEGO NA RZECZ 17 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W ROKU 2026 (2 ZADANIA).
- USŁUGA NAPRAWY SPRZĘTU GASTRONOMICZNO-CHŁODNICZEGO I POLOWEGO ORAZ PODŁĄCZEŃ DO EKSPLOATACJI SPRZĘTU ŻYWNOŚCIOWEGO, A TAKŻE PRZEGLĄDÓW KWARTALNYCH SPRZĘTU ŻYWNOŚCIOWEGO W 2026 R.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń zaprowiantowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





