Ogłoszenie z dnia 2025-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00490133/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług opiekuńczych w ramach realizacji projektu „ Rozwój usług społecznych na terenie Białogardu” z podziałem na dwa zadania.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003801491
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krótka 1
1.5.2.) Miejscowość: Białogard
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 94 357 96 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mops@bialogard.info
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.bialogard.info
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-df8568e7-046f-4d2b-9660-db43e6fee7231.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług opiekuńczych w ramach realizacji projektu „ Rozwój usług społecznych na terenie Białogardu” z podziałem na dwa zadania.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df8568e7-046f-4d2b-9660-db43e6fee723
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00562185
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00102850/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Świadczenie usług opiekuńczych w ramach realizacji projektu „ Rozwój usług społecznych na terenie Białogardu” z podziałem na dwa zadania: zadania.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Rozwój usług społecznych na terenie Białogardu w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00490133
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SAO.271.3.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 963621,36 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania osób starszych i niepełnosprawnych w ramach realizacji programu pn. „Rozwój usług społecznych na terenie Białogardu” Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027 projekt pn. „ Rozwój usług społecznych na terenie Białogardu”Przedmiot zamówienia obejmuje realizację 1782 godzin usług. Opieka będzie realizowana, przez wszystkie dni tygodnia, również w dni ustawowo wolne od pracy w godzinach od 07:00 do 20:00, Podany wymiar godzinowy został określony szacunkowo. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby godzin usług w trakcie realizacji zamówienia, zgodnie z wymiarem godzinowym, określonym decyzją administracyjną.
Świadczeniobiorcami będą mieszkańcy miasta Białogard uczestnicy projektu pn. „Rozwój usług społecznych na terenie Białogardu” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
4.5.5.) Wartość części: 86177,52 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych w mieszkaniu z usługami całodobowymi mieszczącym się w Białogardzie przy ul. Połczyńskiej 16/1 w Białogardzie dla osób starszych, niesamodzielnych i niepełnosprawnych zakwalifikowanych w drodze rekrutacji przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Białogardzie jako uczestnika projektu pn. „Rozwój usług społecznych na terenie Białogardu” Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027 projekt pn. „ Rozwój usług społecznych na terenie Białogardu”Przedmiot zamówienia obejmuje realizację 18 144 godzin usług przez 24 godziny na dobę 7 dni
w tygodniu (ok. 672 h miesięczne przez okres 27 miesięcy). Podany wymiar godzinowy został określony szacunkowo. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby godzin usług w trakcie realizacji zamówienia.
Świadczeniobiorcami będą mieszkańcy Miasta Białogard.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
4.5.5.) Wartość części: 877443,84 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80011,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119394,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80011,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nasze Wsparcie Usługi Opiekuńcze Anna Zinkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6721546169
7.3.3) Ulica: Elbląska 20
7.3.4) Miejscowość: Białogard
7.3.5) Kod pocztowy: 78-200
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NASZE WSPARCIE USŁUGI OPIEKUŃCZE ANNA ZINKIEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
NASZE WSPARCIE USŁUGI OPIEKUŃCZE ANNA ZINKIEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80011,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-11-12 do 2027-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 815572,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 815572,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 815572,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nasze Wsparcie -Usługi Opiekuńcze Anna Zinkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6721546169
7.3.3) Ulica: Elbląska 20
7.3.4) Miejscowość: Białogard
7.3.5) Kod pocztowy: 78-200
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NASZE WSPARCIE USŁUGI OPIEKUŃCZE ANNA ZINKIEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
NASZE WSPARCIE USŁUGI OPIEKUŃCZE ANNA ZINKIEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 815572,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-11-12 do 2027-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z BIAŁOGARDU
- Sprawowanie opieki weterynaryjnej nad zwierzętami przebywającymi w Schronisku dla Zwierząt w Klępinie Białogardzkim 1A
- Dostawa sprzętu, pomocy dydaktycznych lub narzędzi w ramach programu "Cyfrowy Uczeń"
- "Zakup agregatów prądotwórczych oraz przyczepki transportowej na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej"
- Sukcesywny zakup benzyny bezołowiowej Pb95 oraz oleju napędowego ON do pojazdów i sprzętu będącego na wyposażeniu Zarządu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, w roku 2026
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów pochodzących z nieruchomości niezamieszkałych zlokalizowanych na terenie miasta Białogard w podziale na VI części
- "Gmina Białogard likwiduje bariery - zakup samochodu do transportu osób niepełnosprawnych "
więcej: przetargi w Białogardzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi i usług opiekuńczych dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Świlczy
- Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Gminy Tłuszcz
- Tymczasowe schronienie dla osób bezdomnych oraz tymczasowe schronienie dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi dla podopiecznych Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Końskich
- Świadczenie usług zdrowotnych osobom doprowadzonym do wytrzeźwienia w Ośrodku Wczesnej Interwencji dla Osób z Problemem Alkoholowym i ich Rodzin - 15 części.
- Świadczenie usług medycznych w zakresie wydawania orzeczeń podczas udziału w posiedzeniach zespołów orzekających w Powiatowym Zespole do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Poznaniu.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi na terenie gminy Trzemeszno w roku 2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





