eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuchola › Modernizacja boiska ORLIK przy Szkole Podstawowej nr 2 w Tucholi



Ogłoszenie z dnia 2023-12-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja boiska ORLIK przy Szkole Podstawowej nr 2
w Tucholi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tuchola

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351156

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: plac Zamkowy 1

1.5.2.) Miejscowość: Tuchola

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-500

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi212@tuchola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.miasto.tuchola.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/tuchola

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja boiska ORLIK przy Szkole Podstawowej nr 2
w Tucholi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0b4737c-7497-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00561977

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033029/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Modernizacja boiska ORLIK przy Szkole Podstawowej nr 2 w Tucholi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00465288

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.21.2023.AS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach zadania przewiduje się modernizację istniejącego obiektu sportowego przy Szkole Podstawowej nr 2 w Tucholi w
następującym zakresie:
1) naprawę nawierzchni trawiastej na boisku do piłki nożnej, obejmującą:
a) wymianę zniszczonej trawy syntetycznej
b) mechaniczne oczyszczenie podbudowy boiska z zanieczyszczeń
c) wyrównanie podbudowy
d) wypełnienia i rozprowadzenie granulatu na powierzchni boiska
e) szczotkowanie miękkie wyczyszczonego boiska w celu wyrównania nawierzchni po uzupełnieniu granulatu
Wymiana nawierzchni nie obejmuje kosztów utylizacji trawy
2) naprawę ogrodzenia całego kompleksu, obejmującą:
a) wymianę drutów naciągających siatkę
b) wymianę fragmentów siatki
c) oczyszczenie i pomalowanie słupów ogrodzeniowych
3) naprawę piłkochwytów, obejmującą:
a) oczyszczenie i pomalowanie słupów
b) wymianę siatki
c) wymianę obciążników naciągających siatkę
4) remont zaplecza sanitarno – szatniowego, obejmującego:
a) wymianę lamp oświetleniowych ze świetlówkowych na typu LED
b) pomalowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi
c) pomalowanie ścian farbami olejnymi
5) naprawę elementów boiska wielofunkcyjnego, obejmującą:
a) wyczyszczenie płyty boiska
b) usuniecie zniszczonych fragmentów nawierzchni poliuretanowej i wykonanie w tych miejscach nowej nawierzchni w
technologiiEPDM na podbudowie elastycznej typu ET
c) pomalowanie linii boisk do koszykówki i siatkówki
d) wymianę koszy do koszykówki – tablice i obręcze z siatką
Proponowane minimalne wymagania dot. nawierzchni z trawy syntetycznej:
1. Nawierzchnia z włókien polietylenowych z wypełnieniem granulatem EPDM z recyklingu
2. Długość włókna min. 60mm
3. Dtex min. 12.000
4. Ciężar włókna min. 1500g/m2
5. Grubość włókna min. 330mikronów
6. Waga całkowita nawierzchni min. 2800g/m2
7. Ilość pęczków min. 9700g/m2
8. 8.Ilość włókien min. 120.000/m2
9. Profil/kształt włókna: dowolny wzmocniony rdzeniem stabilizującym
10. Kolor: minimum jeden - zielony
11. Wytrzymałość włókna na wyrywanie min. 60N
12. Wytrzymałość łączenia klejonego min. 130N/100mm
13. Przepuszczalność wody przez nawierzchnie min.2000mm/h
Wykaz dokumentów potwierdzających spełnianie wymogów, dotyczący systemu nawierzchni z trawy syntetycznej:
1) autoryzacja producenta nawierzchni wystawiona na wykonawcę z określeniem miejsca
2) wykonywania prac (miejsce wybudowania, nazwa inwestycji) wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez
producenta;
3) kartę techniczną nawierzchni z trawy syntetycznej poświadczona przez producenta z określeniem miejsca wykonywania
prac (miejsce wbudowania, nazwa inwestycji);
4) kartę techniczną wypełnienia EPDM z recyklingu w kolorze szarym poświadczona przez producenta z określeniem
miejsca wykonywania prac (miejsce wbudowania, nazwa inwestycji);
5) Świadectwo higieny (Atest PZH) dla trawy i wypełnienia;
6) Kompletny raport z badań przeprowadzonych przez akredytowane laboratorium FIFA laboratorium np. Labosport lub ISASport
lub Sports Labs Ltd , Ercat, dotyczący oferowanego systemu nawierzchni ( trawa + wypełnienie – dopuszcza się
raport na wypełnieniu SBR) potwierdzający zgodność jej parametrów z FIFA Quality Programme for Football Turf (dostępny
na www.FIFA.com) Podręcznik 2015 oraz potwierdzający wymagane wszystkie minimalne parametry oferowanego systemu trawy syntetycznej dla poziomu FIFA Quality PRO;
7) aktualny certyfikat FIFA Preferred Producer lub FIFA Preferred Provider wystawiony dla producenta trawy;
8) raport z badań testu Lisport na min. 300.000 cykli dla włókna oferowanej trawy syntetycznej przeprowadzony przez
akredytowane i niezależne laboratorium zgodnie z normą EN 15306 „Nawierzchnie do otwartych terenów sportowych –
narażenie trawy na oddziaływania”.
3.3. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót:- najpóźniej w dniu przekazania terenu budowy, złoży wykaz osób oddelegowanych do realizacji zamówienia wraz z
oświadczeniem o tym, że są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę;
- wskaże osoby funkcyjne budowy, wraz ze złożonymi przez nie oświadczeniami o podjęciu obowiązków kierownika budowy
i robót.
3.4. Wykonawca, który będzie realizował przedmiotową inwestycję, zobowiązany będzie udzielić Zamawiającemu minimum
36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane.
3.5. Mimo, iż rozliczenie zadania jest ryczałtowe, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wybrany w niniejszym
postępowaniu dostarczył kosztorys ofertowy i powykonawczy – na potrzeby rozliczenia inwestycji przez Zamawiającego,
wraz z zakresem rzeczowym wykonanych robót. Pomocniczo Zamawiający udostępnia przedmiar robót stanowiący
kosztorys ofertowy służący do przygotowania oferty, który Wykonawca złoży najpóźniej w dniu podpisania umowy.
3.6. Zamawiający wymaga, by czynności bezpośrednio związane z realizacją robót budowlanych wykonywane były przez
osoby zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. –
Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1510, 1700 i 2140 oraz z 2023 r. poz. 240 i 641ze zm.), o ile nie są one wykonywane
przez dane osoby osobiście w ramach prowadzonej przez nie na podstawie wpisu do CEIDG działalności gospodarczej.
Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy osób kierujących budową i robotami, osób wykonujących usługi
projektowe, geodezyjne oraz osób świadczących usługi transportowe i sprzętowe.
Zatrudnienie na podstawie umowy o prace wyżej wymienionych osób powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres trwania
umowy.
Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu w terminie określonym zapisami umowy i aktualizowania na
bieżąco, tj. za każdym razem, gdy dojdzie do zmiany personalnej, wykazu osób biorących udział w realizacji zamówienia
zatrudnionych na podstawie umowy o pracę.
Wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę biorących udział w realizacji zamówienia musi zawierać pełny
skład pracowników wraz z określeniem pełnionych przez nich funkcji i wskazaniem okresu obowiązywania umowy o pracę.
3.7. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania wszystkich robót zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy
technicznej i obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej przepisami prawa powszechnie obowiązującego.
3.8. Wszelkie zaistniałe wątpliwości Wykonawca powinien konsultować z Zamawiającym.
3.9. Zastosowane materiały i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i
aprobatami technicznymi. Podane w niniejszej SWZ, w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji
technicznej wykonania i odbioru robót nazwy własne (pochodzenie, producent itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla
określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń czy wyposażenia.
Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy
funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza
od jakości określonego w specyfikacji i dokumentacji budowlanej produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż
wskazany produkt. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany przez Zamawiającego.
3.10. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Materiały te muszą odpowiadać wymogom
wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym art. 10 ustawy Prawo budowlane.
Potwierdzeniem odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia jest podpisanie przez Zamawiającego protokołu
odbioru robót. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania podczas realizacji robót objętych niniejszą umową wyłącznie
wyrobów i materiałów nowych w stanie kompletnym i nieuszkodzonym dopuszczonych do stosowania w budownictwie
zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 –Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.) oraz ustawy z 16
kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (j.t. Dz. U. z 2021 r. poz. 1213 ze zm.).
3.11. Wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty dostępne są na stronie internetowej
prowadzonego postępowanie. Link do postępowania dostępny jest na Profilu Nabywcy
zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/tuchola

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45236119-7 - Naprawa boisk sportowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 425580,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 688000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 425580,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMANSO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 754-309-65-97

7.3.3) Ulica: Budowlanych 52

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-124

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Podwykonawca wskazany w formularzu oferty wykona remont nawierzchni poliuretanowej, montaż boiska z trawy, montaż ogrodzenia, procentowy udział podwykonawcy wynosi 75 %,
firma: DEL-STYL z Opola


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 425580,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

-

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.