eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sępólno KrajeńskieOpieka psychologiczna dla uczestników Domu Dziennego Pobytu w Sępólnie Krajeńskim i wsparcie opiekunów faktycznych



Ogłoszenie z dnia 2025-11-27

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opieka psychologiczna dla uczestników Domu Dziennego Pobytu w Sępólnie Krajeńskim i wsparcie opiekunów faktycznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SĘPÓLNO KRAJEŃSKIE DZIAŁAJĄCA POPRZEZ CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W SĘPÓLNIE KRAJEŃSKIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092964189

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 8

1.5.2.) Miejscowość: Sępólno Krajeńskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-400

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 52 388 84 50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@cus-sepolno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cus-sepolno.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

jednostka organizacyjna gminy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opieka psychologiczna dla uczestników Domu Dziennego Pobytu w Sępólnie Krajeńskim i wsparcie opiekunów faktycznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12060a9f-8880-46c0-9dff-b63ab08abe9d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00561624

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045759/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Opieka psychologiczna dla uczestników Domu Dziennego Pobytu w Sępólnie Krajeńskim i wsparcie opiekunów faktycznych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt pt. Dom Dziennego Pobytu w Sępólnie Krajeńskim współfinansowany jest ze środków Programu Operacyjnego Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza na lata 2021-2027.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-12060a9f-8880-46c0-9dff-b63ab08abe9d

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy e-zamówienia, dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl, poczty elektronicznej Zamawiającego: zamowieniapubliczne@cus-sepolno.pl - z zastrzeżeniem, iż oferta musi zostać złożona przy użyciu Platformy e-zamówienia.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy e-zamówienia, dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl, poczty elektronicznej Zamawiającego: zamowieniapubliczne@cus-sepolno.pl - z zastrzeżeniem, iż oferta musi zostać złożona przy użyciu Platformy e-zamówienia.
2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
3) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do komunikacji wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
4) Dane postępowanie można wyszukać na Liście wszystkich postępowań na Platformie e-zamówienia w zakładce „Przeglądaj postępowania/konkursy”.
5) Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
6) w przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”
7) Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.
3. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w formie elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 RODO:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporządzenie”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Usług Społecznych w Sępólnie Krajeńskim z siedzibą przy ul. Szkolnej 8, 89-400 Sępólno Krajeńskie, tel. /52/ 388 84 50, e-mail: cus@cus-sepolno.pl
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych zwanej dalej PZP. W związku z tym, iż przedmiotowe zamówienie współfinansowane jest ze środków Programu Operacyjnego Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza na lata 2021-2027, w ramach Priorytetu 8 Fundusze europejskie na wsparcie w obszarze rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego, Działania 8.24 Usługi społeczne i zdrowotne Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia dokonania płatności końcowej.
5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z przepisami PZP.
6. Odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 PZP.
7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP.
8. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
- dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,
- w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,
9. Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia;
- na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych.
10. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
11. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP.
12. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Ze względu na ograniczoną ilość znaków pozostałe informacje znajdują się w sekcji IX

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: CUS.DDP.25.1.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opieka psychologiczna dla uczestników Domu Dziennego Pobytu w Sępólnie Krajeńskim. Opieka psychologiczna obywać się będzie w siedzibie Domu Dziennego Pobytu przy ul. Tadeusza Kościuszki 16 w Sępólnie Krajeńskim
Wymiar czasowy: 832 godziny wsparcia dla uczestników projektu

Przez 1 godzinę opieki psychologicznej rozumie się 60 minut.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załączniki 6 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia).

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2028-01-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty będą oceniane na podstawie następujących kryteriów:
1) cena (C): znaczenie - 60%;
2) doświadczenie zawodowe (D): znaczenie - 35%.
3) klauzula społeczna (Ks): znaczenie - 5%
2. Ocena ofert będzie dokonywana według następujących zasad:
1) Kryterium cena (waga 60%) – według poniższego wzoru:
najniższa cena spośród złożonych ofert
C = ___________________________________ x 60
cena badanej oferty
C = liczba punktów oferty ocenianej w ramach kryterium „cena”.
Największa liczbę punktów (60,00 pkt) otrzyma oferta z najniższą ceną.
2) Doświadczenie zawodowe (waga 35%):
Zamawiający przyzna punkty za doświadczenie zawodowe w pracy w zawodzie psychologa osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, zgodnie ze złożonym oświadczeniem w Załączniku nr 1 – formularz ofertowy, na następujących zasadach:
a) Doświadczenie w pracy w zawodzie psychologa przez okres poniżej 2 lat – 0 pkt
b) Doświadczenie w pracy w zawodzie psychologa przez okres minimum 2 lat - 5 pkt
c) Doświadczenie w pracy w zawodzie psychologa przez okres minimum 3 lat - 10 pkt
d) Doświadczenie w pracy w zawodzie psychologa przez okres minimum 4 lat - 20 pkt
e) Doświadczenie w pracy w zawodzie psychologa przez okres minimum 5 lat - 30 pkt
f) Doświadczenie w pracy w zawodzie psychologa przez okres minimum 6 lat i powyżej - 35 pkt.
Uwagi:
Zamawiający przyzna 0 pkt w przypadku wykazania przez Wykonawcę, iż skieruje do realizacji zamówienia osobę, której doświadczenie w pracy w zawodzie psychologa wynosi poniżej 2 lat, bądź w przypadku nie wypełnienia pola w formularzu ofertowym.

3) Kryterium klauzula społeczna - Zatrudnienie do realizacji zamówienia, co najmniej 1 (jednej) osoby z niepełnosprawnościami w wymiarze odpowiadającym co najmniej 0,5 etatu dla osoby z niepełnosprawnościami (waga 5%)
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 5 punktów.

Ocena ofert w tym kryterium odbywać się będzie w skali punktowej od 0 pkt. do
5 pkt. na podstawie informacji podanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ według następujących zasad:

Zatrudnienie ilości osób wg wskazanych kryteriów Liczba punktów
1 osoba 5 punktów
0 osób 0 punktów

Zamawiający przyzna 0 pkt w przypadku wykazania przez Wykonawcę, iż nie zatrudni i skieruje w/w/ osoby, bądź w przypadku nie wypełnienia pola w formularzu ofertowym.


3. O wyborze oferty zdecyduje największa liczba uzyskanych punktów.
Lp = C+D+Ks,
gdzie:
Lp - liczba punktów uzyskanych przez ofertę;
C - liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „cena”;
D - liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „doświadczenie zawodowe”
Ks- liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „klauzula społeczna”
4. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska największą liczbę punktów ze wszystkich kryteriów. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku. Jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza od 5 wynik zostanie zaokrąglony w dół, a jeżeli cyfra jest równa lub większa od 5 wynik zostanie zaokrąglony w górę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe

4.3.6.) Waga: 35

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: klauzula społeczna - Zatrudnienie do realizacji zamówienia, co najmniej 1 (jednej) osoby z niepełnosprawnościami w wymiarze odpowiadającym co najmniej 0,5 etatu dla osoby z niepełnosprawnościami

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wsparcie opiekunów faktycznych. Opieka psychologiczna obywać się będzie w siedzibie Domu Dziennego Pobytu przy ul. Tadeusza Kościuszki 16 w Sępólnie Krajeńskim
Wymiar czasowy: 27 godzin wsparcia

Przez 1 godzinę opieki psychologicznej rozumie się 60 minut.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załączniki 6 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia).

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2028-01-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty będą oceniane na podstawie następujących kryteriów:
1) cena (C): znaczenie - 60%;
2) doświadczenie zawodowe (D): znaczenie - 35%.
3) klauzula społeczna (Ks): znaczenie - 5%
2. Ocena ofert będzie dokonywana według następujących zasad:
1) Kryterium cena (waga 60%) – według poniższego wzoru:
najniższa cena spośród złożonych ofert
C = ___________________________________ x 60
cena badanej oferty
C = liczba punktów oferty ocenianej w ramach kryterium „cena”.
Największa liczbę punktów (60,00 pkt) otrzyma oferta z najniższą ceną.
2) Doświadczenie zawodowe (waga 35%):
Zamawiający przyzna punkty za doświadczenie zawodowe w pracy w zawodzie psychologa osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, zgodnie ze złożonym oświadczeniem w Załączniku nr 1 – formularz ofertowy, na następujących zasadach:
a) Doświadczenie w pracy w zawodzie psychologa przez okres poniżej 2 lat – 0 pkt
b) Doświadczenie w pracy w zawodzie psychologa przez okres minimum 2 lat - 5 pkt
c) Doświadczenie w pracy w zawodzie psychologa przez okres minimum 3 lat - 10 pkt
d) Doświadczenie w pracy w zawodzie psychologa przez okres minimum 4 lat - 20 pkt
e) Doświadczenie w pracy w zawodzie psychologa przez okres minimum 5 lat - 30 pkt
f) Doświadczenie w pracy w zawodzie psychologa przez okres minimum 6 lat i powyżej - 35 pkt.
Uwagi:
Zamawiający przyzna 0 pkt w przypadku wykazania przez Wykonawcę, iż skieruje do realizacji zamówienia osobę, której doświadczenie w pracy w zawodzie psychologa wynosi poniżej 2 lat, bądź w przypadku nie wypełnienia pola w formularzu ofertowym.

3) Kryterium klauzula społeczna - Zatrudnienie do realizacji zamówienia, co najmniej 1 (jednej) osoby z niepełnosprawnościami w wymiarze odpowiadającym co najmniej 0,5 etatu dla osoby z niepełnosprawnościami (waga 5%)
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 5 punktów.

Ocena ofert w tym kryterium odbywać się będzie w skali punktowej od 0 pkt. do
5 pkt. na podstawie informacji podanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ według następujących zasad:

Zatrudnienie ilości osób wg wskazanych kryteriów Liczba punktów
1 osoba 5 punktów
0 osób 0 punktów

Zamawiający przyzna 0 pkt w przypadku wykazania przez Wykonawcę, iż nie zatrudni i skieruje w/w/ osoby, bądź w przypadku nie wypełnienia pola w formularzu ofertowym.


3. O wyborze oferty zdecyduje największa liczba uzyskanych punktów.
Lp = C+D+Ks,
gdzie:
Lp - liczba punktów uzyskanych przez ofertę;
C - liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „cena”;
D - liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „doświadczenie zawodowe”
Ks- liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „klauzula społeczna”
4. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska największą liczbę punktów ze wszystkich kryteriów. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku. Jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza od 5 wynik zostanie zaokrąglony w dół, a jeżeli cyfra jest równa lub większa od 5 wynik zostanie zaokrąglony w górę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe

4.3.6.) Waga: 35

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: klauzula społeczna - Zatrudnienie do realizacji zamówienia, co najmniej 1 (jednej) osoby z niepełnosprawnościami w wymiarze odpowiadającym co najmniej 0,5 etatu dla osoby z niepełnosprawnościami

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.1 nie podlegają wykluczeniu na podstawie Rozdziału IX niniejszej SWZ,
1.2 spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który skieruje do realizacji zamówienia:
a) osobę posiadającą wykształcenie wyższe psychologiczne oraz minimum dwuletnie doświadczenie zawodowe w pracy psychologa dotyczące opieki nad osobami niesamodzielnymi.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ);
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczego, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu stanowi Załącznik nr 9 do SWZ).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Wypełniony Formularz ofertowy (wzór stanowi Załącznik nr 1 do SWZ) wraz z załącznikiem nr 1 do formularza ofertowego.
2) Wraz z ofertą należy złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
a) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, o którym mowa w pkt 1 rozdziału X niniejszej SWZ, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ i Załącznik nr 5 do SWZ.
b) Zobowiązania podmiotów udostępniających zasoby, jeśli Wykonawca korzysta z zasobów tych podmiotów na podstawie art. 118 ustawy Pzp, na formularzu zgodnym ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ (jeżeli dotyczy).
c) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę lub inne dokumenty składane z ofertą, jeżeli ich umocowanie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych lub bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca dostarczył dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów (jeżeli dotyczy).
d) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy).
e) Uzasadnienie zastrzeżenia informacji stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy).
f) Oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku nr 8 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wówczas ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X pkt 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w Rozdziale X pkt 2.1 ppkt 1) i 2) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa każdy z Wykonawców.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5. Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz z ofertą Załącznik nr 5 do SWZ – Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego oraz na podstawie art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w sytuacji, gdy:
1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu zamówienia;
2) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian organizacyjnych po stronie Zamawiającego, w tym w jego strukturze organizacyjnej;
3) przez działania siły wyższej tj. niezwykłych i nieprzewidzianych okoliczności niezależnych od strony, która się na nie powołuje i których konsekwencji, mimo zachowania należytej staranności, nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku termin zakończenia prac zostanie przesunięty o czas, w którym prace nie mogły być przeprowadzone;
4) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć a wartość zmiany nie przekracza 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
5) zasadnym są zmiany terminu / wydłużenia realizacji umowy ze względu na okoliczności związane z realizacją projektu.
2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
3. Zmiana dokonana zgodnie z powyższymi postanowieniami, niezależnie od jej wartości, nie może prowadzić do zmiany charakteru umowy, w szczególności do zastąpienia przedmiotu umowy innego rodzaju świadczeniem.
Ze względu na ograniczoną ilość znaków pozostałe informacje znajdują się w załącznikach nr 4 i 4a do SWZ - Projektowane postanowienia umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-05 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy e-zamowienia w zakładce "Oferty/wnioski", widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-05 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-03

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

ciąg dalszy RODO:
13. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Administratora w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 Rozporządzenia, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Administratora.
14. Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, Administrator nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia.
15. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
16. Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Rozporządzenia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.