Ogłoszenie z dnia 2024-10-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00530499/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-04
 
Ogłoszenie o wyniku postępowania
            Dostawy
            Sukcesywna dostawa piasku sianego jako materiału uszorstniającego do zimowego utrzymania dróg powiatowych Powiatu Kartuskiego.    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kartuski - Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191687253
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 26
1.5.2.) Miejscowość: Kartuzy
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-300
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdpk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.zdpk.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_kartuzy1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami powiatowymi na terenie Powiatu Kartuskiego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa piasku sianego jako materiału uszorstniającego do zimowego utrzymania dróg powiatowych Powiatu Kartuskiego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79795836-0655-4bbf-aca7-206ba5bcf5a8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00561471
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00013703/29/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 Sukcesywna dostawa piasku sianego jako materiału uszorstniającego do zimowego utrzymania dróg powiatowych Powiatu Kartuskiego.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00530499
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP4.26.02.30.2024.PD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
            Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa piasku sianego jako materiału uszorstniającego do zimowego utrzymania dróg powiatowych Powiatu Kartuskiego.
Zamówienie dotyczy dostawy piasku sianego o uziarnieniu 1/4 mm w ilości 4000 ton do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2024/2025.
Ustalenia dodatkowe:
1.	Dostawa piasku sianego będzie odbywać się sukcesywnie w miarę zapotrzebowania Zamawiającego do Obwodu Drogowego w Sierakowicach oraz/lub na plac składowy w Kartuzach. Dostawa obejmuje również rozładunek materiału we wskazane miejsce przez Zamawiającego. 
2.	Każdorazowe zapotrzebowanie zostanie zgłoszone telefoniczne, pisemnie, faksem lub pocztą elektroniczną przez pracownika Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach. Zamawiane partie dostaw winny być realizowane najpóźniej w ciągu 4 dni roboczych (zgodnie z ofertą), poniedziałek – piątek, od daty zgłoszenia zapotrzebowania. 
3.	Na wykonaną dostawę Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć certyfikat zgodności lub atest, który potwierdzi, że dostarczony produkt odpowiada określonym normom. 
4.	W razie stwierdzenia wad jakościowych Zamawiający zgłosi niezwłocznie reklamację do Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest rozpatrzyć reklamację w ciągu 3 dni od zgłoszenia. Uznanie reklamacji następować winno poprzez wymianę produktu wadliwego na wolny od wad, na koszt Wykonawcy (wraz z załadunkiem wadliwego materiału), w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty zgłoszenia reklamacji. 
5.	Z tytułu niezrealizowania zakupu maksymalnej ilości piasku sianego Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu. 
Podane przez Zamawiającego w formularzu ofertowym ilości piasku sianego objęte zamówieniem mają charakter szacunkowy i są obliczone na podstawie średniego dotychczasowego zapotrzebowania. W związku z powyższym Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości zamawianego piasku sianego w zależności od rzeczywistego zapotrzebowania – jednak gwarantuje, że zamówienie nie będzie niższe niż 50 % w zakresie łącznej kwoty całości zamówienia określonej w umowie. Z tego tytułu nie służą Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia. Wobec powyższego Zamawiający zastrzega sobie prawo pomniejszenia wynagrodzenia za faktycznie dostarczony piasek.        
4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103320,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103320,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROMADO – BRZEZIŃSKI SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5892013338
7.3.3) Ulica: Sznurki 115
7.3.4) Miejscowość: Brodnica Górna
7.3.5) Kod pocztowy: 83-324
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe 
i kontaktowe firmy 
ROMADO - BRZEZIŃSKI SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma 
ROMADO - BRZEZIŃSKI SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103320,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Wykonanie robót budowlanych - aranżacyjnych w Żukowie na potrzeby funkcjonowania Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Kartuzach Oddział Zamiejscowy w Żukowie
 - Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kartuzach w 2026 roku
 - Wykonanie projektu rozbudowy drogi powiatowej nr 1924 G na odcinku Kiełpino - Mezowo polegające na budowie chodnika długości około 820 mb
 - Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych powiatu kartuskiego.
 - Bieżące remonty dróg gruntowych w 2026 r.
 - Budowa sali sportowej z łącznikiem przy Zespole Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Kartuzach przy ul. Wzgórze Wolności 3 realizowana w ramach dofinansowania z Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej
 
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa kruszywa łamanego na remont dróg gminnych na terenie Gminy Biszcza
 - Dostawa kruszywa na potrzeby bieżącego utrzymania dróg leśnych w Nadleśnictwie Nidzica
 - Bieżące utrzymanie dojazdów pożarowych w Nadleśnictwie Szczytno w 2025 roku.
 - Dostawa kruszyw na potrzeby utrzymania dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Maskulińskie
 - Dostawa kruszywa łamanego 0/31,5 C90/3 ze skały litej do konserwacji drogi leśnej w Nadleśnictwie Drawno
 
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





