Ogłoszenie z dnia 2025-10-24
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa kruszywa łamanego 0/31,5 C90/3 ze skały litej do konserwacji drogi
leśnej w Nadleśnictwie Drawno
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SKŁADNIC LASÓW PAŃSTWOWYCH W STARGARDZIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810539491
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 119
1.5.2.) Miejscowość: Stargard
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-110
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsstargard@szczecin.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zslpstargard.szczecin.lasy.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kruszywa łamanego 0/31,5 C90/3 ze skały litej do konserwacji drogi
leśnej w Nadleśnictwie Drawno
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc5beaf8-92c0-472a-9a8b-b1f80d2c6c65
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00495856
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fc5beaf8-92c0-472a-9a8b-b1f80d2c6c653.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: strona prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-fc5beaf8-92c0-472a-9a8b-b1f80d2c6c65
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert):
a) Komunikacja w postępowaniu (z wyłączeniem składania ofert – sposób złożenia oferty opisany jest w pkt 10.10. SWZ), odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”) oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej.
b) Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności
przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi.
Formularze do komunikacji umożliwiają, również dołączenie załącznika do
przesłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
W przypadku załączników, które są zgodnie z PZP lub rozporządzeniem Prezesa
Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów
elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452)
opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (wewnętrzny, zewnętrzny) dodaje się do przesłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym
podpisem (typ wewnętrzny).
Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie oraz zalogowania się na Platformie. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia (w szczególności SWZ) wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie.
d) Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu do Platformy w podglądzie postępowania w zakładce Komunikacja”.
e) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do
komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych, jako
załącznik do jednego formularza).
f) We wszelkiej korespondencji zawiązanej z niniejszym postępowaniem
Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania wskazanym w
SWZ – DT.270.2.21.2025 lub nazwą postępowania.
g) Jeżeli przekazywane dokumenty zawierają tajemnicę przedsiębiorstwa w
rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1233) Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
h) Zamawiający dopuszcza również komunikację z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email zsstargard@szczecin.lasy.gov.pl (nie dotyczy składania ofert).
i) W przypadku komunikacji za pośrednictwem poczty elektronicznej za datę
przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań dokumentów w postaci papierowej (elektronicznych kopii dokumentów stworzonych w postaci papierowej) oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na adres poczty elektronicznej Zamawiającego wskazany w pkt 10.8. lit h) SWZ.
j) Informacje na temat komunikacji za pośrednictwem Platformy dostępne są również w Instrukcji interaktywnej – Komunikacja w postępowaniu dostępnej pod adresem: https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Komunikacja-wpostepowaniu-5.1.pdf
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119, str. 1 ze zm. – dalej „RODO”) Zamawiający informuje, iż Administratorem danych osobowych jest Zespół Składnic Lasów Państwowych w Stargardzie. Adres siedziby: ul. Wojska Polskiego 119, 73-110 Stargard. Z Inspektorem Ochrony Danych można skontaktować się na adres e-mail: (iod@comp-net.pl).
Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX PZP, do upływu terminu do ich wniesienia.
Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, po wybraniu Wykonawcy –
na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.
Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja
postępowania zostanie udostępniona w oparciu o art. 18 – 19 oraz 74 – 76 PZP.
Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Niezależnie od postanowień pkt 21.6. powyżej, w przypadku zawarcia Umowy w
sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu
okresu przedawnienia roszczeń wynikających z Umowy w sprawie zamówienia
publicznego.
Z powodu ograniczenia ilości znaków Zamawiający odsyła do zapoznania się z pełnym zapisem Klauzuli informacyjnej dotyczącej przetwarzania danych osobowych znajdującej się w rozdziale 21 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DT.270.2.21.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa 0/31,5 C90/3 łamanego ze skały litej do konserwacji drogi leśnej w Nadleśnictwie Drawno
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia został opisany w Wymaganiach
Technicznych („WT-4 ”) stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ.
Przedmiot zamówienia jest dostaw kruszyw łamanych ze skały litej w następującym zakresie:
a) Kruszywo 0/31,5 C90/3 łamane ze skały litej w ilości 2070 Mg, materiał zgodny z WT-4.
Wyżej wskazane kruszywo Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do miejsca
dostawy znajdującego się na terenie Nadleśnictwa Drawno zgodnie z załącznikiem nr 10 do SWZ (zwany też „lokalizacja dostaw”).
Zamówienie obejmuje dostawę kruszywa wraz z transportem samochodami
dostawczymi z napędem typu wywrotka czteroosiowa lub trzyosiowa, ciągnik
siodłowy (w przypadku możliwości dojazdu drogami dojazdowymi do drogi)
samowyładowawczymi i rozładunkiem we wskazanym przez Zamawiającego
miejscu.
Kruszywo musi odpowiadać wymaganiom zawartym w WT-4 stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
W stosunku do zamówienia Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcydodatkowy zakres rzeczowy obejmujący dostawy kruszywa takie same
(analogiczne), jak opisane w SWZ i wycenione przez Wykonawcę w formularzu
Oferty sporządzonym wg załącznika nr 1 do SWZ (dalej: „Opcja”). Przedmiotem Opcji będą dostawy kruszywa takie same (analogiczne), jak opisane w SWZ (i wycenione przez Wykonawcę w formularzu Oferty sporządzonym wg załącznika nr 1 do SWZ). W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, może zostać uruchomiona dodatkowa dostawa kruszywa wszystkich, niektórych lub jednej frakcji wskazanych w SWZ (i wycenionych przez Wykonawcę w formularzu Oferty sporządzonym wg załącznika nr 1 do SWZ).
Skorzystanie z Opcji może nastąpić przez cały okres realizacji Umowy, o którym
mowa w §2 ust. 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ.
Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą zostać uruchomione w ilości
stanowiącej równowartość do 20 % wartości Przedmiotu Umowy określonej
zgodnie z § 5 ust 1 wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ.
Podstawą określenia wartości dostaw uruchomionych w ramach Opcji (w celu
określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych frakcji kruszywa
zawarte w formularzu Oferty sporządzonym wg załącznika nr 1 do SWZ)
Zlecanie dostaw będących przedmiotem Opcji, ich odbiór, ustalenie wartości tychdostaw, uiszczanie zapłaty oraz odpowiedzialność za ich niewykonanie lub
nienależyte wykonanie, w tym odpowiedzialność w postaci kar umownych, jak
również realizacja uprawnień Zamawiającego wynikających z Umowy, w tym
realizacja prawa do odstąpienia od Umowy następować będzie na analogicznych
zasadach, jak w przypadku dostaw będących Przedmiotem Umowy.
Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenia o ich zlecenie.
Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji w przypadku:
a) wystąpienia konieczności zwiększenia dostaw stanowiących przedmiot
zamówienia w następstwie przyczyn przyrodniczych, warunków glebowoterenowych, atmosferycznych bądź związanych z prawidłowym wykonaniem zadań, do wykonania, których są przeznaczone,
b) wykorzystania wartości Umowy, określonej w § 5 ust. 1 wzoru umowy
stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ, przed upływem terminu obowiązywania
Umowy, o którym mowa pkt 4.1. SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Pełen opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert Zamawiający opisał w rozdziale 16 SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: „Termin realizacji zamówienia jednostkowego”
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do
warunku zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub
zawodowej.
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do
warunku posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej
lub zawodowej.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do sytuacji
finansowej i ekonomicznej.
4) zdolności technicznej lub zawodowej.
Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) zrealizował lub realizuje, (przy czym w tym przypadku będzie liczona wartość zrealizowanej części przedmiotu umowy) co najmniej 3 dostawy (przez dostawę rozumie się wykonywanie dostaw na podstawie jednej umowy) kruszywa ze skały litej 0/63 C 90/3 lub 0/31,5 C 90/ o łącznej wartości minimum 150. 000,00 zł brutto.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga od wykonawców przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych, z zastrzeżeniem art. 101 ust. 5 PZP. Ewentualne przedmiotowe środki dowodowe składane w związku z art. 101 ust. 5 PZP Wykonawca składa wraz z ofertą. Jeżeli Wykonawca nie złoży wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w niniejszym punkcie lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, ZamawiającySEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 3.000,00 zł ( trzy tysiące złotych)Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać
nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.
Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku
następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 98).
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BNP PARIBAS S.A. O/Stargard nr rachunku: PL 83 1600 1462 1016 8008 1000 0015 z dopiskiem: „DT.270.2.21.2025”.
Pełen zapis odnośnie wymagań dotyczących wadium znajduje się w rozdziale 11 SWZ. Ze względu na ograniczenie w ilości znaków nie można zawrzeć pełnego opisu.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zapisy odnośnie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostały zawarte w rozdziale 9 SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-03 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: strona prowadzonego postepowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-fc5beaf8-92c0-472a-9a8b-b1f80d2c6c65
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-03 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI STARGARD
- Dostawa artykułów spożywczych do Kuchni Głównej SPWZOZ w Stargardzie w podziale na 9 pakietów
- Modernizacja chodników w ciągu ul. Władysława Łokietka w Stargardzie
- Modernizacja alejki w Parku Stefana Batorego w Stargardzie
- Opracowanie dokumentacji dotyczącej drogi Grabowo - Małkocin
- Dostawa materiałów opatrunkowych na potrzeby bieżącej działalności SPWZOZ w Stargardzie w podziale na 7 pakietów
- Dostawa kruszywa łamanego 0/31,5 C90/3 ze skały litej do konserwacji drogi leśnej w Nadleśnictwie Drawno
więcej: przetargi STARGARD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa kruszywa na potrzeby bieżącego utrzymania dróg leśnych w Nadleśnictwie Nidzica
- Bieżące utrzymanie dojazdów pożarowych w Nadleśnictwie Szczytno w 2025 roku.
- Dostawa kruszyw na potrzeby utrzymania dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Maskulińskie
- Dostawa kruszywa łamanego 0/31,5 C90/3 ze skały litej do konserwacji drogi leśnej w Nadleśnictwie Drawno
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





