Ogłoszenie z dnia 2024-10-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00464588/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-21
- 2024/BZP 00494597/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT HALI WARSZTATOWEJ WYDZIAŁU TRANSPORTU KWP GDAŃSK UL. 3 MAJA 7
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W GDAŃSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191236094
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Okopowa 15
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-819
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 47 74 14 945/817 / 946/752
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gd.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/kwp_gdansk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
REMONT HALI WARSZTATOWEJ WYDZIAŁU TRANSPORTU KWP GDAŃSK UL. 3 MAJA 72.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c3c05dd-c056-4c2e-a56d-458ff630999f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00561403
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00242011/44/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Remont hali warsztatowej Wydziału Transportu KWP w Gdańsku ul. 3 Maja 7
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00464588
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 40/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 278000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Remont hali warsztatowej Wydziału Transportu KWP Gdańsk ul. 3 Maja 7.
Przedmiotem zadania jest remont hali warsztatowej Wydziału Transportowego w Gdańsku przy ulicy 3 Maja 7. W zakresie robót budowlanych jest oczyszczenie ścian, uzupełnienie spękań i ich ponowne przemalowanie w kolorze ustalonym z Zamawiającym. Istniejąca posadzka betonowa ma zostać poddana frezowaniu i wykonaniu na całej powierzchni posadzki żywicznej epoksydowej. Ponadto zakres prac przewiduje opracowanie nowej dokumentacji technicznej w branży elektrycznej oraz po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego należy wykonać nową instalację gniazd wtyczkowych, oświetlenia, rozdzielnic oraz podłączenie istniejących urządzeń do nowej instalacji. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje następujące roboty teletechniczne:
1. Demontaż i ponowny montaż 6 szt. kamer wewnętrznych instalacji CCTV
2. Demontaż i ponowny montaż 2 szt. czujek oraz klawiatury szyfrowej instalacji SSWiN
3. Uruchomienie elementów CCTV
4. Uruchomienie elementów instalacji SSWiN
5. Zabezpieczenie przed zabrudzeniem i uszkodzeniem elementów istniejącego okablowania strukturalnego.
Prace będą prowadzone etapowo na czynnym obiekcie, w którym będą się odbywały naprawy pojazdów. Podział na etapy należy ustalić z użytkownikiem hali warsztatowej spisując każdorazowo stosowny protokół z przekazania danego etapu.
Szczegółowe informacje dotyczące zakresu prac zawarte są w załącznikach:
- Nr 9 do SWZ – okablowanie strukturalne- rysunek
- Nr 10 do SWZ – Remont hali warsztatowej WT 2024 przedmiar
- nr 11 do SWZ - Specyfikacja STWiORT WT budowlane
Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia budowy i realizowanych robót przy wykonywaniu Przedmiotu Umowy z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej na cały okres trwania robót. Ubezpieczenie od szkód (ryzyk) winno stanowić na sumę ubezpieczenia nie niższą niż cena ofertowa brutto/ wartość wynagrodzenia umownego brutto.
Kserokopię polisy ubezpieczeniowej Wykonawca przekaże Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. Ubezpieczenie winno obejmować również odpowiedzialność cywilną za szkody wyrządzone przez podwykonawców.
Szczegółowy opis powyższego warunku opisuje § 13 „Ubezpieczenie Wykonawcy” projektu umowy, stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Przedmiot postępowania jest objęty wykazem załącznika nr 15 do ustawy z dnia 09.09.2019r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz.U.2019, poz.1751 ze zmianami) - poz. 99, 41.00.40.0
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 341940,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 341940,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 341940,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU HADM PLUS Hanna Gramatowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5921309309
7.3.3) Ulica: Rokocin
7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański
7.3.5) Kod pocztowy: 83-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE HANNA GRAMATOWSKA
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE HANNA GRAMATOWSKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 341940,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Opracowanie dokumentacji projektowej z pełnieniem nadzoru autorskiego: Cz. 1 "Przebudowa schodów w ciągu ul. Ciasnej w Gdańsku" Cz. 2 "Trakt Św. Wojciecha-budowa schodów, pochylni do przystanków (...)
- Dostawa beczek na wodę pitną
- Dostawa materiałów zmiennofazowych jako magazynów energii termicznej dla WEiA Politechniki Gdańskiej na potrzeby realizacji Projektu "Inżynier 5.0 - kształcenie na potrzeby gospodarki".
- Dostawa wirówek laboratoryjnych, zamrażarek, trenażerów ujętych w 5 pakietach
- Dostawa 3 sztuk mobilnych stacji uzdatniania wody wraz z przeprowadzeniem instruktażu dla osób wyznaczonych przez Zamawiającego z ich obsługi i eksploatacji
- Dostawa zest. odczynn. do ozn. p/c IgG i IgM przeciwko TBE w PMR i surowicy metodą ELISA, do ozn. oceny awidności p/c IgG anty Rubella wirus w surowicy oraz do ozn. neurofilamentów w PMR i surowicy.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowej PE-125/40mm. Hydroforni z Chlorownią. Zbiornika magazynowego wody V=100m3, Zbiornika bezodpływowego, Komory wodomierzowej - w mc. GŁOBIKÓWKA
- Renowacja zbiornika wodnego w Domu Pomocy Społecznej "Pod Dębami" w Konstantynowie Łódzkim
- Rozbudowa i modernizacja stacji uzdatniania wody w Chorkach wraz z rozbudową sytemu dystrybucji wody
- Zabezpieczenie ścian zewnętrznych Domu Uphagena przed oddziaływaniem wody gruntowej i opadowej zlokalizowanego przy ul. Długiej 12 w Gdańsku (działka nr 331/11, obręb 0089)
- "Dostosowanie Pawilonu Gruźlicy i Chorób Płuc na potrzeby pacjentów chorób zakaźnych i niezakaźnych - ETAP IV".
- Nadbudowa i przebudowa budynku biurowego Łużyckiego Centrum Recyklingu Sp. z o.o. z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.