Og³oszenie z dnia 2025-11-27
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup sprzêtu do baz magazynowych w ramach zadania OL i OC
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat P³ocki
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Zarz±d Powiatu w P³ocku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016034
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Bielska 59
1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³ock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.plock.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://powiat-plock.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzêtu do baz magazynowych w ramach zadania OL i OC
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b16fb353-1947-49bd-9e40-f4deea1bfcbc
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00561273
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_plock3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_plock
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Oferta powinna byæ:
a) z³o¿ona przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej tzn. za po¶rednictwem platformazakupowa.pl,
b) podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê/osoby
upowa¿nion±/upowa¿nione. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski,
zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego. Pozosta³e informacje zawarte s± w Rozdziale IX SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna stanowi Za³±cznik nr 7 do SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: CUW.DZP.262.49.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: ,,Zakup sprzêtu do baz magazynowych w ramach zadania OL i OC ”. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi Za³±cznik Nr 1 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 42122000-0 - Pompy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34144213-4 - Motopompy
42113161-0 - Osuszacze
43812000-8 - Pi³y
42415110-2 - Wózki wid³owe
31122000-7 - Jednostki pr±dotwórcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-19
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy za najkorzystniejsz± uzna ofertê z najni¿sz± cen±.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmuj±:
1) o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 1616 z pó¼n. zm.), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi
przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – zgodnie z wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 5 do SWZ;
2) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy
wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Dokumenty sk³adaj±ce siê na ofertê:a) formularz ofertowy, wed³ug wzoru okre¶lonego w Za³±czniku nr 3 do SWZ,
b) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu wed³ug wzoru okre¶lonego w Za³±czniku nr 4 do SWZ,
c) w przypadku Wykonawców dzia³aj±cych przez pe³nomocnika – pe³nomocnictwo (w formie okre¶lonej w pkt 3 Rozdzia³u XII SWZ),
d) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie – dokument stwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, wystawiony przez upowa¿niony podmiot w formie elektronicznej lub cyfrowe odwzorowanie dokumentu wystawionego w postaci papierowej po¶wiadczonego za zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania odpowiednio przez wykonawcê, wykonawcê wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia lub notariusza,
e) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie – o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy – je¿eli dotyczy – Za³±cznik nr 6 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie:1. dokument stwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawców wspólnie
ubiegaj±cych siê o zamówienie, wystawiony przez upowa¿niony podmiot w formie elektronicznej lub cyfrowe odwzorowanie
dokumentu wystawionego w postaci papierowej po¶wiadczonego za zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania odpowiednio przez
wykonawcê, wykonawcê wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia lub notariusza.
2. o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o¶wiadczenie o braku przynale¿no¶ci do grupy kapita³owej sk³ada ka¿dy
z Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje zmiany wskazane w projekcie umowy, który stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-12-05 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_plock
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-05 11:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2026-01-03
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Z postêpowania o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy mo¿e wykluczyæ Wykonawcê na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy zdnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz
s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 514) tj.:
1) wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê
na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o
szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie
bezpieczeñstwa narodowego;
2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy
oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 z pó¼n. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w
rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisan± na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od
dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o
zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania
wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- Zakup urz±dzeñ komputerowych na potrzeby Akademickiego Liceum Ogólnokszta³c±cego w P³ocku.
- Opracowanie wielobran¿owej dok. projektowej dla zadania pn. Przebudowa budynku SR w P³ocku - adaptacja powierzchni na potrzeby archiwum wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowê.
- Rozwój i modernizacja infrastruktury onkologicznej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w P³ocku - UTWORZENIE STREFY PACJENTA (2)
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych na potrzeby Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w P³ocku w 2026r.
- Zakup sprzêtu i wyposa¿enia stosowanego przy zagro¿eniach chemicznych w ramach zadania OLiOC
- Zakup zestawów ratowniczych R1 w ramach zadania OLiOC
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzêtu w ramach zadania pn. "Poprawa bezpieczeñstwa mieszkañców Powiatu Wêgrowskiego poprzez dzia³ania z zakresu ochrony ludno¶ci i obrony cywilnej".
- Dostawa agregatów pr±dotwórczych w ramach Programu ochrony ludno¶ci i obrony cywilnej 2025-2026
- Zakup agregatu pr±dotwórczego o mocy min. 48 KW -3 szt.
- "Zakup i dostawa agregatów pr±dotwórczych w ramach Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026''
- Zakup i dostawa sprzêtu dla potrzeb ochrony ludno¶ci i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 - II postêpowanie
- Zakup i dostawa sprzêtu do realizacji zadañ ochrony ludno¶ci i obrony cywilnej realizowana na podstawie programu ochrony ludno¶ci i obrony cywilnej na lata 2025/2026 postêpowanie drugie
wiêcej: Jednostki pr±dotwórcze »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





