eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DoliceBudowa klubu dziecięcego ,,Klub Malucha'' wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu w Dolicach, ul. Wierzbowa, działka nr 378 obręb Dolice



Ogłoszenie z dnia 2025-11-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa klubu dziecięcego ,,Klub Malucha'' wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu w Dolicach, ul. Wierzbowa, działka nr 378 obręb Dolice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dolice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685651

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ogrodowa 16

1.5.2.) Miejscowość: Dolice

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-115

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 0915640129

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dolice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dolice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-29f04381-6442-4a12-93f1-4f81d491a019

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa klubu dziecięcego ,,Klub Malucha'' wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu w Dolicach, ul. Wierzbowa, działka nr 378 obręb Dolice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29f04381-6442-4a12-93f1-4f81d491a019

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00560686

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045739/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa klubu dziecięcego ,,Klub Malucha'' wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu w Dolicach, ul. Wierzbowa, działka nr 387 obręb Dolice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt FERS: FERS.02.01-IP.06-0001/23 pt. Opieka nad dziećmi do lat 3 – program Maluch+ współfinansowanego z KPO w ramach inwestycji A4.2.1. pn. Wsparcie programów dofinansowania miejsc opieki nad dziećmi 0-3 lat (żłobki, kluby dziecięce) w ramach MALUCH+ / z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach priorytetu II programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00464636

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2925203,25 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn. Budowa klubu dziecięcego ,,Klub Malucha'' wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu w Dolicach, ul. Wierzbowa, działka nr 387 obręb Dolice na warunkach określonych w niniejszej SWZ i jej załącznikach, niniejszym opisie przedmiotu zamówienia i wzorze umowy stanowiącym załącznik Nr 7 do SWZ.
Powierzchnia całkowita zabudowy budynku - 478,41 m2.
Powierzchnia użytkowa - 346,90 m2.
Wymagania ogólne:
a) Wszystkie prace muszą być wykonane zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi normami budowlanymi, przepisami prawa, wytycznymi efektywności energetycznej, sztuką budowlaną oraz wytycznymi KPO. Materiały zastosowane muszą posiadać odpowiednie certyfikaty i spełniać wymagania techniczne określone w dokumentacji projektowej.
b) Wykonawca powinien stosować zasadę „Nie czyń poważnych szkód” (DNSH) - Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia realizowany jest z dofinansowaniem ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO), a jego realizacja musi odbywać się z zachowaniem zasady „nieczynienia poważnych szkód dla środowiska” (DNSH), zgodnie z art. 17 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2020/852. W związku z tym Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia w sposób nienaruszający żadnego z 6 celów środowiskowych UE:
– łagodzenia zmian klimatu,
– adaptacji do zmian klimatu,
– zrównoważonego gospodarowania wodami,
– gospodarki o obiegu zamkniętym (GOZ),
– zapobiegania zanieczyszczeniom,
– ochrony bioróżnorodności i ekosystemów.
W szczególności, realizacja prac powinna uwzględniać:
− maksymalizację wolumenu odpadów budowlanych i rozbiórkowych innych niż niebezpieczne przekazywanych do recyklingu (np. stare okna, blacha dachowa),
− dobór technologii, materiałów i urządzeń, które minimalizują emisję szkodliwych związków chemicznych, w tym: o formaldehydu poniżej 0,06 mg/m³, o związków rakotwórczych kategorii 1A i 1B poniżej 0,001 mg/m³,
− zastosowanie rozwiązań ograniczających hałas, kurz i zanieczyszczenia podczas robót budowlanych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w wykazie załączników do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

39100000-3 - Meble

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

39200000-4 - Wyposażenie domowe

39290000-1 - Wyposażenie różne

45215221-2 - Roboty budowlane w zakresie ośrodków opieki dziennej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3598000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5147919,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3598000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IPSUM INVEST Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9552572035

7.3.3) Ulica: Mieszka I

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-011

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3598000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-05-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.