Ogłoszenie z dnia 2025-10-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00464636/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-08
- 2025/BZP 00560686/01 - Wynik z dnia 2025-11-27
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa klubu dziecięcego ,,Klub Malucha'' wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu w Dolicach, ul. Wierzbowa, działka nr 378 obręb Dolice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dolice
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685651
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Ogrodowa 16
1.4.2.) Miejscowość: Dolice
1.4.3.) Kod pocztowy: 73-115
1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.4.7.) Numer telefonu: 0915640129
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dolice.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dolice.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00482827
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-10-17
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00464636
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.3. Nazwa zamówienia albo umowy ramowej Przed zmianą:
Budowa klubu dziecięcego ,,Klub Malucha'' wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu w Dolicach, ul. Wierzbowa, działka nr 387 obręb Dolice
Po zmianie:
Budowa klubu dziecięcego ,,Klub Malucha'' wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu w Dolicach, ul. Wierzbowa, działka nr 378 obręb Dolice
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-10-23 10:00
Po zmianie:
2025-10-28 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-10-23 10:30
Po zmianie:
2025-10-28 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-11-21
Po zmianie:
2025-11-26
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE
Zamawiający informuje, że poprawny nr działki powyższego zadania to 378. Poprawna nazwa zadania to: „Budowa klubu dziecięcego ,,Klub Malucha'' wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu w Dolicach, ul. Wierzbowa, działka nr 378 obręb Dolice”.
II. Rozdział XII SWZ – Termin wykonania zamówienia
Zamawiający zmienia brzmienie zapisu ust. 1 pkt a) w następujący sposób:
ust. 1 pkt a) w następujący sposób:
Jest:
1. Zamawiający wymaga wykonania i zakończenia robót związanych z przedmiotem zamówienia w terminach:
a) wykonania robót budowlanych i uzyskania w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia na użytkowanie w terminie do 29 maja 2026r.
Po zmianie:
1. Zamawiający wymaga wykonania i zakończenia robót związanych z przedmiotem zamówienia w terminach:
a) wykonania robót budowlanych w terminie do 29 maja 2026r.
III. Załącznik nr 7 do SWZ – Projekt umowy. Zamawiający usuwa z umowy zapis o uzyskaniu przez wykonawcę ostatecznych decyzji pozwolenia na użytkowanie wszędzie gdzie zapis ten się pojawiał, tj.: §1 ust. 4; §6 ust. 1; §7 ust. 2 i 3; §10 ust. 3 pkt 2). Zamawiający zmienia też brzmienie §6 ust. 2 pkt 33), tj.: Było przed zmianą: „33) uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie,”
Jest po zmianie: „33) w przypadku, gdy w toku odbioru lub na etapie postępowania o wydanie pozwolenia na użytkowanie przez właściwy organ, stwierdzone zostaną usterki lub braki w wykonanych robotach, które uniemożliwiają Zamawiającemu uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub wpłyną na jego warunki, Wykonawca zobowiązuje się do ich niezwłocznego usunięcia na własny koszt, w terminie wskazanym przez Inwestora (nie dłuższym niż 14 dni od dnia otrzymania powiadomienia),”
IV. Zamawiający zmienia załącznik nr 1 – Formularz oferty ust. 2:
Było przed zmianą: „2. Oświadczam/y, że przedmiot zamówienia w zakresie dotyczącym wykonania robót budowlanych i uzyskania w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia na użytkowanie zrealizujemy w terminie do 29 maja 2026r.
Jest po zmianie: „2. Oświadczam/y, że przedmiot zamówienia zrealizujemy w terminie do 29 maja 2026r.”
IV. Zamawiający zmienia załącznik nr 12 do SWZ– wykaz wyposażenia w ten sposób, że dodaje do niego rys. 12A. Zamawiający udostępnia w dokumentach zamówienia dokument o nazwie: „załącznik nr 12 – Wykaz wyposażenia (uzupełniony)”
V. Zamawiający zmienia SWZ Rozdział XXXII - Wykaz załączników do SWZ, w ten sposób, że dodaje załącznik nr 13 – decyzję pozwolenie na budowę.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont I piętra w budynku Administracji przy ul. Grunwaldzkiej 235 w Jaworznie w formule zaprojektuj zbuduj.
- Budowa przedszkola i klubu dziecięcego w Lubieszowie
- Budowa I etapu szkoły podstawowej przy ul. Trzcinowej w Redzie z opcją w formule "doprojektuj i wybuduj"
- Wykonanie robót polegających na przebudowie pomieszczeń na potrzeby serwerowni oraz pomieszczenia informatyków - w formule zaprojektuj - wybuduj, zadanie realizowane w części w ramach projektu(....)
- Poprawa BRD w ciągu drogi krajowej nr 83 w m. Biskupice w woj. łódzkim
- Remont ul. Leśnej w Michalowie-Reginowie
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





