eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ObrowoTermomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Zębowie



Ogłoszenie z dnia 2025-11-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Zębowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OBROWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118744

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Lipowa 27

1.5.2.) Miejscowość: Obrowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-126

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: (56)6786022 wew.185

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@obrowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: obrowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1192385

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Zębowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e010eb87-2745-4584-9909-89846920c782

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00560576

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00028572/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Zębowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00480139

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZiZP.271.19.2025.KR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem realizacji zadania jest termomodernizacja istniejącego budynku świetlicy wiejskiej w Zębowie, gm. Obrowo wraz z instalacjami. W ramach inwestycji nie ulegnie zmianie sposób użytkowania pomieszczeń oraz ilość kondygnacji budynku. Istniejący budynek jest parterowy, 1-kondygnacyjny, niepodpiwniczony, z poddaszem nieogrzewanym i nieużytkowym. Budynek obecnie składa się z 13 pomieszczeń i klasyfikuje się jako obiekt budowlany kategorii IX; kategoria obiektu nie ulegnie zmianie. W obiekcie znajduje się pomieszczenie kuchni, które służy do podgrzewania posiłków (catering); zagospodarowanie pomieszczenia nie ulegnie zmianie. Istniejący budynek świetlicy zlokalizowany jest na działce 247/26, teren jest płaski, bez krzewów i zadrzewienia. Budynek usytuowany jest w sąsiedztwie budynku szkoły na dz. 247/14. 6. Zakres prac obejmuje m.in.:
1) Branża elektryczna:
a) Instalacja gniazd wtyczkowych
b) Instalacja oświetlenia ogólnego i ewakuacyjnego
c) Instalacja bezprzewodowa Wi-Fi
d) Linie kablowe NN – zalicznikowe
e) Instalacja odgromowa
f) Pomiary instalacji elektrycznej
2) Branża sanitarna:
a) Roboty przygotowawcze, demontażowe, ogólnobudowlane
b) Instalacja c.o.
c) Pomieszczenie techniczne wod.-kan. i c.o.
d) Wentylacja
e) Klimatyzacja
f) przebudowa istn. przyobiektowej drenażowej oczyszczalni ścieków dla budynku świetlicy wiejskiej
3) Branża konstrukcyjno-budowlana:
a) Prace rozbiórkowe
b) Roboty ziemne
c) Zbrojenie konstrukcji żelbetowych
d) Fundamenty (izolacja fundamentu)
e) Tynki wewnętrzne (parter oraz sufity i posadzka)
f) Wymiana pokrycia dachowego
g) Elewacja
h) Stolarka okienna i drzwiowa

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45331211-8 - Instalowanie wentylacji zewnętrznej

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

38421100-3 - Wodomierze

42131000-6 - Krany, kurki i zawory

42131160-5 - Hydranty

44620000-2 - Grzejniki centralnego ogrzewania i kotły grzewcze, i ich części

44621110-3 - Grzejniki centralnego ogrzewania

42131110-0 - Zawory do grzejników centralnego ogrzewania

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45262310-7 - Zbrojenie

45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45223820-0 - Gotowe elementy i części składowe

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2328999,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2477777,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2328999,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUD-POL spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9562405741

7.3.3) Ulica: ul. Drzymały 14/10

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-640

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2328999,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zadanie realizowane w ramach Programu Wieloletniego „Senior+” na lata 2021-2025” Edycja 2025 Moduł I „Utworzenie i/lub wyposażenie ośrodka „Senior+”

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.