Ogłoszenie z dnia 2025-11-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup wraz z dostawą mobilnych stacji ładowania solarnego wraz z przetwornicami i modułami ładowania”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOBROWNIKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Referat IZP
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257877
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gminna 8
1.5.2.) Miejscowość: Bobrowniki
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-583
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 287 78 87
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@bobrowniki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bobrowniki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bobrowniki.logintrade.net/zapytania_email,216651,7d1df528d854290c8d1de8be8cfc2bbd.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup wraz z dostawą mobilnych stacji ładowania solarnego wraz z przetwornicami i modułami ładowania”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56db1738-38c6-4faa-aa9b-662e12314037
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00560264
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00047386/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Zakup wraz z dostawą mobilnych stacji ładowania solarnego wraz z przetwornicami i modułami ładowania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00545792
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający prowadził wcześniej postępowanie pn: Zakup wraz z dostawą mobilnych stacji ładowania solarnego wraz z przetwornicami i modułami ładowania, w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 2 ustawy Pzp.
Postępowanie zostało unieważnione z powodu braku złożonych ofert.
Tym samym spełniona została przesłanka określona w art. 305 pkt 2 ustawy Pzp.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 305 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, gdy w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie złożone oferty zostały odrzucone ze względu na niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia.
W niniejszej sprawie wystąpiła jedna z przesłanek – nie złożono żadnej oferty.
Dodatkowo przedmiot zamówienia pozostaje identyczny z tym, który był przedmiotem poprzedniego postępowania, wartość i charakter zamówienia nie uległy zmianie, Zamawiający wykazał, że podjął uprzednio czynności w trybie konkurencyjnym.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-f6592432-18ac-4415-a8b2-b9be868bdaf0
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.1.20.2025_WR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą mobilnych stacji ładowania solarnego wraz z przetwornicami i modułami ładowania” - Program Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31154000-0 - Bezprzestojowe źródła energii
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31158100-9 - Ładowarki do baterii
09332000-5 - Instalacje słoneczne
31430000-9 - Akumulatory elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczneW dniu 20 listopada 2025 r. Zamawiający skierował do Wykonawcy zaproszenie do negocjacji za pośrednictwem Platformy przetargowej Zamawiającego. Zaproszenie obejmowało projektowane postanowienia umowy oraz warunki prowadzenia negocjacji.
W dniu 21 listopada 2025 r. Wykonawca przesłał drogą e-mail informację, iż po zapoznaniu się z projektowanymi postanowieniami umownymi nie może podjąć się realizacji zamówienia na wskazanych warunkach. Oświadczenie to jest równoznaczne z odstąpieniem od podpisania umowy, co czyni niemożliwym zawarcie umowy w niniejszym postępowaniu.
Z uwagi na powyższe, dalsze prowadzenie postępowania jest bezprzedmiotowe, a Zamawiający – na mocy art. 225 ust. 8 ustawy Pzp – jest zobligowany do jego unieważnienia.
Uzasadnienie prawne
Zgodnie z art. 225 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego nie jest możliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Tryb z wolnej ręki został zastosowany na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy Pzp, zgodnie z którym Zamawiający może udzielić zamówienia w tym trybie po przeprowadzeniu negocjacji z jednym wykonawcą spełniającym warunki udziału oraz zdolnym do wykonania zamówienia.
Odstąpienie wykonawcy od podpisania umowy po otrzymaniu zaproszenia do negocjacji i zapoznaniu się z projektowanymi postanowieniami umownymi stanowi przesłankę uniemożliwiającą zawarcie umowy, co obliguje Zamawiającego do unieważnienia postępowania zgodnie z ww. przepisem.
INNE PRZETARGI BOBROWNIKI
- Utrzymanie porządku i czystości na 104 przystankach komunikacyjnych na terenie gminy Bobrowniki
- Zakup wraz z dostawą quadów z przyczepami oraz niezbędnym wyposażeniem
więcej: przetargi BOBROWNIKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia niezbędnego do realizowania Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 w Gminie Choszczno
- Instalacja fotowoltaiczna wraz z magazynem energii na przepompowni ścieków w Pogwizdowie i instalacja fotowoltaiczna wraz z magazynem energii na oczyszczalni ścieków w Hażlachu
- Modernizacja energetyczna budynku Nasielskiego Ośrodka Kultury w Nasielsku
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej oraz wykonanie robót budowlanych wraz z wykonaniem zabudów meblowych w budynku C Zakładu Opiekuńczo Leczniczego SPZOZ w Hrubieszowie
- Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Opatów z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Zakup i dostawa wyposażenia punktu napraw w ramach inwestycji pod nazwą: "Kompleksowa modernizacja i doposażenie GPSZOK w Podegrodziu"
więcej: Instalacje słoneczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





