Ogłoszenie z dnia 2025-11-27
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy artykułów garmażeryjnych mrożonych, warzyw mrożonych, ryb i konserw rybnych oraz produktu do smarowania pieczywa i oleju roślinnego do Aresztu Śledczego w Piotrkowie Trybunalskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Areszt Śledczy w Piotrkowie Trybunalskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320101
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wronia 76/90
1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_piotrkow_tryb@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy artykułów garmażeryjnych mrożonych, warzyw mrożonych, ryb i konserw rybnych oraz produktu do smarowania pieczywa i oleju roślinnego do Aresztu Śledczego w Piotrkowie Trybunalskim
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9c01ce6-4239-4981-a114-e54b63df92dc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00560026
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00111497/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Wyroby garmażeryjne, warzywa mrożone, ryby i przetwory rybne, produkt do smarowania pieczywa, olej.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a9c01ce6-4239-4981-a114-e54b63df92dc3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin
Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej: https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: D/I-Ł.2232.14.2025.AF
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I
Dostawa artykułów garmażeryjnych do Aresztu Śledczego w Piotrkowie Trybunalskim zgodnie z poniższym zestawieniem:
1. Pierogi z kapustą i grzybami (produkt mrożony) w ilości - 3 000 kg
2. Pierogi z serem (produkt mrożony) w ilości - 1 000 kg
3. Pierogi z mięsem (produkt mrożony) w ilości - 1 200 kg
4. Pierogi ruskie (produkt mrożony) w ilości - 400 kg
CPV - 15894300-4 (pierogi z kapustą i grzybami, pierogi z serem, pierogi z mięsem, pierogi ruskie)
4.2.6.) Główny kod CPV: 15894300-4 - Dania gotowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-01-01
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II
Dostawa warzyw mrożonych do Aresztu Śledczego w Piotrkowie Trybunalskim zgodnie z poniższym zestawieniem:
1. Brokuł mrożony w ilości - 350 kg
2. Kalafior mrożony w ilości - 300 kg
3. Marchewka mrożona w ilości - 100 kg
4. Fasolka szparagowa mrożona w ilości - 300 kg
5. Groszek zielony mrożony w ilości - 300 kg
6. Włoszczyzna paski mrożona w ilości - 50 kg
4.2.6.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-01-01
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ III
Dostawa ryb i przetworów rybnych konserwowanych do Aresztu Śledczego w Piotrkowie Trybunalskim zgodnie z poniższym zestawieniem:
1. Filet rybny mrożony (szaterpak) w ilości - 600 kg
2. Burgery rybne panierowane 70 g mrożony w ilości - 1000 kg
3. Paluszki rybne mielone panierowane 25 g mrożone w ilości - 500 kg
4. Paprykarz szczeciński, puszka z samo otwieraczem 300-330 g w ilości - 1000 kg
5. Sałatka rybna z warzywami, puszka z samo otwieraczem 300-330 g w ilości - 1000 kg
4.2.6.) Główny kod CPV: 15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15240000-2 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-01-01
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ IV
Dostawa tłuszczy roślinnych (produkt do smarowania pieczywa oraz olej roślinny) do Aresztu Śledczego w Piotrkowie Trybunalskim zgodnie z poniższym zestawieniem:
1. Produkt do smarowania pieczywa (kostka 200 lub 250g) w ilości - 14 000 kg
o zawartości tłuszczu 40% - 60% oraz witaminy A, D, E
2. Olej roślinny w ilości ((jadalny, uniwersalny, w opak. 0,5 – 5 l) - 1500 l
4.2.6.) Główny kod CPV: 15431000-8 - Margaryna i podobne produkty
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15411100-3 - Olej roślinny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-01-01
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu.1. Warunki udziału w postępowaniu:
1) posiadają zdolność do występowania w obrocie gospodarczym;
Określenie warunku:
Zamawiający nie określił wymagań w zakresie powyższego warunku.
2) posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Określenie warunku:
Zamawiający nie określił wymagań w zakresie powyższego warunku.
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
Określenie warunku:
Zamawiający nie określił wymagań w zakresie powyższego warunku.
4) posiadają zdolność techniczną lub zawodową do należytego wykonania zamówienia.
Określenie warunku:
Zamawiający nie określił wymagań w zakresie powyższego warunku.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wszelkie zmiany treści niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-05 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-05 12:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-03
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Zakup i dostawę sprzętu i oprogramowania informatycznego
- Odbiór odpadów komunalnych i innych niż komunalne z terenu AŚ w Piotrkowie Trybunalskim
- Wyjazdowe spotkanie integracyjne z okazji Dnia Rodzicielstwa Zastępczego w 2026 r. - organizacja 2 - dniowego wyjazdu integracyjnego Wieliczka-Kraków dla 115 osób
- Świadczenie usług udostępniania prosektorium do wykonywania sekcji i oględzin zwłok na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Piotrkowie Trybunalskim i Prokuratur Rejonowych okręgu piotrkowskiego
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego
- Zakup i dostawa pościeli dla Samodzielnego Szpitala Wojewódzkiego im. Mikołaja Kopernika w Piotrkowie Trybunalskim .
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola nr 2 " Plastusiowe Osiedle" w Nowym Tomyślu
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2026 na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 7 w Gdańsku
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Publicznego nr 3 w Ożarowie Mazowieckim w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w roku 2026
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. Św. Stanisława Kostki w Moszczenicy"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej i przedszkolnej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Czubrowicach w 2026 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





