eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski"Zakup oleju napędowego (ON) i płynu Ad-blue oraz bezgotówkową usługę mycia pojazdów służących do odbioru odpadów komunalnych"



Ogłoszenie z dnia 2025-11-27

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup oleju napędowego (ON) i płynu Ad-blue oraz bezgotówkową usługę mycia pojazdów służących do odbioru odpadów komunalnych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "INNEKO MTO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 542697872

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Podmiejska 20

1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzp.mtp@inneko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://inneko.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


odbiór odpadów

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup oleju napędowego (ON) i płynu Ad-blue oraz bezgotówkową usługę mycia pojazdów służących do odbioru odpadów komunalnych”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15643f22-a776-4fdd-994d-af314f774990

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00560023

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

UZASADNIENIE PRAWNE
Art. 305 pkt 1
Art. 214 ust 1 pkt 5
UZASADNIENIE FAKTYCZNE
Spółka Inneko MTO powstała w wyniku procesu "Wydzielenie zakładu przez zakład”, celem realizacji zadań na rzecz Miasta Gorzów Wlkp. od stycznia 2026r. Dodatkowo powierzone zostały Spółce zadania odbioru i transportu odpadów w bieżącym roku. Zamówienie udzielone Spółce wymaga zabezpieczenia w dostawy paliwa.
Niniejsze zamówienia na dostawy paliwa, płynu ad blue, mycia pojazdów, udzielone zostało na okres do 7 tygodni (na czas bieżącego kontraktu jak również do czasu wyłonienia wykonawcy na dalszy okres pracy Spółki) i jest niezbędne dla bieżącego funkcjonowania Spółki. Niemożliwe było jego wcześniejsze wszczęcie w związku z tworzeniem się Spółki, brakiem zadań i środków na jego realizację. Wymagane było natychmiastowe udzielenie zamówienia i nie można było zachować terminów określonych dla innych trybów.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZP-MTO.271/01.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 393297,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Zakup oleju napędowego (ON) i płynu Ad-blue oraz bezgotówkową usługę mycia pojazdów służących do odbioru odpadów komunalnych” w okresie do 7 tygodni
Zamawiający zastrzega, że liczba pojazdów w czasie trwania umowy może ulec zmianie.
1) W czasie trwania umowy Zamawiający przewiduje zakup paliwa w ilości:
olej napędowy – 75000 l
płyn Ad-Blue –3250 l
2) W czasie trwania umowy Zamawiający przewiduje mycie pojazdów specjalistycznych do odbioru i transportu odpadów w ilości:
137 usług jednostkowych mycia pojazdów.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania ilości paliw oraz ilości mycia pojazdów wykazanych w pkt 1 i 2 (do 20%), a Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu roszczenie.
4) Zamawiającemu przysługuje uprawnienie do skorzystania z prawa opcji poprzez zobowiązanie Wykonawcy do zwiększenia ilości dostaw paliw/płynu/usług mycia w okresie obowiązywania umowy (w okresie trwania umowy) do 50% wielkości/wartości zamówienia podstawowego oraz do wydłużenia okresu umowy o maksymalnie 4 tygodnie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi

24957000-7 - Dodatki chemiczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Gorzowie Wlkp.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5992663751

7.3.3) Ulica: Podmiejska 20

7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp.

7.3.5) Kod pocztowy: 66-400

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 740518,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Okres realizacji zamówienia do 7 tygodni.
Wartość umowy podstawowej szacuje się w wysokości 493678,95 zł brutto.
Zgodnie z zapisami dokumentacji zamówienia Zamawiającemu przysługuje uprawnienie do skorzystania z prawa opcji poprzez zobowiązanie Wykonawcy do zwiększenia ilości dostaw paliw/płynu/usług mycia w okresie obowiązywania umowy (w okresie trwania umowy) do 50% wielkości/wartości zamówienia podstawowego oraz do wydłużenia okresu umowy o maksymalnie 4 tygodnie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.