eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skała › Dostawa wszystkich elementów ubioru dla każdego ucznia OPW rozpoczynającego naukę w I klasie w roku szkolnym 2023 /2023 oraz dostawa wyposażenia specjalistycznego dla całego OPW



Ogłoszenie z dnia 2023-12-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wszystkich elementów ubioru dla każdego ucznia OPW rozpoczynającego naukę w I klasie w roku szkolnym 2023 /2023 oraz dostawa wyposażenia specjalistycznego dla całego OPW

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół i Placówek Oświatowych w Skale

1.3.) Oddział zamawiającego: mgr Karol Papisz -Dyrektor Szkoły

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 35672001700000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ks. Stanisława Połetka nr 30

1.5.2.) Miejscowość: Skała

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-043

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 123890311

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.kocma@lo-skala.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lo-skala.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ksiegowosc-lo-skala.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wszystkich elementów ubioru dla każdego ucznia OPW rozpoczynającego naukę w I klasie w roku szkolnym 2023 /2023 oraz dostawa wyposażenia specjalistycznego dla całego OPW

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-744e9309-8dfe-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00559692

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00519881

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSiPO.K.26.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 162235,77 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa wszystkich elementów ubioru dla każdego ucznia OPW rozpoczynającego naukę w I klasie w roku szkolnym 2023 /2023 oraz dostawa wyposażenia specjalistycznego dla całego OPW
Zadanie 1. Dostawa wraz z wniesieniem do miejsca przeznaczenia 79 kompletów ubioru dla każdego ucznia klasy OPW rozpoczynającego naukę w klasie I w roku szkolnym 2023/2024:
1) Bluza i spodnie Ubioru Mundurowego Ucznia wg Wymagań Technicznych - 79 kpl.
2) Koszulka T-shirt w kolorze jednolitym dla szkoły - 158 szt.
3) Beret (granatowy) typu midnight blue o barwie numer 191970/2525112, według kodu kolorów RGB- 79 szt.
4) Zestaw oznak regulaminowych do ubioru: Zestaw oznak regulaminowych do ubioru 79 kpl:
• oznaka rozpoznawcza placówki edukacyjnej,
• oznaka rozpoznawcza programu OPW,
• oznakę identyfikacyjną z nazwiskiem,
• 2 szt. oznaki przynależności państwowej,
• oznaka klasy (I, II, III,IIII,IIIII)
5) Bluza ocieplana wykonana z materiału typu polar w kolorze jednolitym dla szkoły - 79 szt.
6) Plecak taktyczny o pojemności co najmniej 25 litrów w kolorze czarnym lub kamuflażu pantera - 79 szt.
7) Rękawice zimowe w kolorze czarnym - 79 kpl.
8) Czapka zimowa w kolorze czarnym - 79 szt.

Zadanie 2. Dostawa wraz z wniesieniem do miejsca przeznaczenia dostawa wyposażenia specjalistycznego dla całego OPW rozpoczynającego funkcjonowanie w roku szkolnym 2023/2024 (zestawienie wyposażenia specjalistycznego) zwanego pakietem szkoleniowym OPW zgodnie z wyszczególnieniem zawartym załączniku nr 2.
- Kamizelka taktyczna - 30 szt.
- Gumowa atrapa karabinka z pasem nośnym - 30 szt.
- Hełm ochronny wojskowy lub replika hełmu balistycznego - 30 szt.
- Busola lub kompas - 16 szt.
- Okulary ochronne - 30 szt.
- Replika ASG z magazynkami w systemie AK lub broń pneumatyczna z akcesoriami - 5 szt.
- Replika pistoletu ASG - 3 szt.
- Kabura do repliki pistoletu ASG - 3 szt.
- Maska ochronna do ASG lub broni pneumatycznej - 8 szt.
- Maska przeciwgazowa - 2 szt.
- Saperka z pokrowcem lub łopatka piechoty - 10 szt.
- Komplet do kwalifikowanej pierwszej pomocy - 1 kpl.
- Nosze medyczne - 1 kpl.
- Staza taktyczna - 5 szt.
- Radiotelefon PMR (w zestawie) - 10 szt.
- Przybory do walki wręcz (gumowe atrapy noża, pistoletu saperki – po 10 szt., ochraniacz na głowę – 10 szt.) - 1 kpl.
- Makieta broni szkoleniowej – karabinka rozbieralnego systemie AK - 2 szt.
- Replika granatu ręcznego – treningowego lub szkolnego - 6 szt.
- Kurtka ucznia - 60 szt.
- Lornetka - 2 szt.
- Latarka czołowa - 30 szt.
- Nóż typu wojskowego lub multitool -30 szt.
zgodnego z Wymaganiami Technicznymi - Kurtka dla uczniów realizujących projekt resortu Obrony Narodowej – Załącznik nr 3.2. do OPZ oraz Opisem asortymentu wyposażenia specjalistycznego dla OPW

Zamawiający wymaga aby wykonawca posiadał doświadczenie w wykonaniu w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem, składnia ofert, co najmniej jednej dostawy pakietów indywidualnych ucznia klasy mundurowej, o wartości co najmniej 40 000 zł brutto. Dla potwierdzenia posiadania wymaganego doświadczenia wraz z ofertą należy złożyć referencje lub inny dokument lub inny dokument z którego będzie wynikało należyte wykonanie ww. dostaw.
Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na dostarczane umundurowanie i wyposażenie specjalistyczne w okresie minimum 12 miesięcy, licząc od dnia protokolarnego ich odbioru końcowego od Zamawiającego.
Przed przystąpieniem do szycia umundurowania i kurtek dla uczniów OPW – zdjęcie miary indywidualnie z każdego ucznia wskazanego przez Zamawiającego

4.5.3.) Główny kod CPV: 35811300-5 - Mundury wojskowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35810000-5 - Sprzęt osobisty

18931100-5 - Plecaki

35813000-6 - Hełmy wojskowe

38631000-7 - Lornetki

18223200-0 - Kurtki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199550,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199550,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199550,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MILITARIALODZ.PL Dziamarski Marek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7712277339

7.3.3) Ulica: ul. Zgierska 69

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 91-463

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199550,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.