Ogłoszenie z dnia 2023-12-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00519881/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wszystkich elementów ubioru dla każdego ucznia OPW rozpoczynającego naukę w I klasie w roku szkolnym 2023 /2023 oraz dostawa wyposażenia specjalistycznego dla całego OPW
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół i Placówek Oświatowych w Skale
1.3.) Oddział zamawiającego: mgr Karol Papisz -Dyrektor Szkoły
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 35672001700000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ks. Stanisława Połetka nr 30
1.5.2.) Miejscowość: Skała
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-043
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 123890311
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.kocma@lo-skala.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lo-skala.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ksiegowosc-lo-skala.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wszystkich elementów ubioru dla każdego ucznia OPW rozpoczynającego naukę w I klasie w roku szkolnym 2023 /2023 oraz dostawa wyposażenia specjalistycznego dla całego OPW2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-744e9309-8dfe-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00559692
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00519881
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSiPO.K.26.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 162235,77 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wszystkich elementów ubioru dla każdego ucznia OPW rozpoczynającego naukę w I klasie w roku szkolnym 2023 /2023 oraz dostawa wyposażenia specjalistycznego dla całego OPW
Zadanie 1. Dostawa wraz z wniesieniem do miejsca przeznaczenia 79 kompletów ubioru dla każdego ucznia klasy OPW rozpoczynającego naukę w klasie I w roku szkolnym 2023/2024:
1) Bluza i spodnie Ubioru Mundurowego Ucznia wg Wymagań Technicznych - 79 kpl.
2) Koszulka T-shirt w kolorze jednolitym dla szkoły - 158 szt.
3) Beret (granatowy) typu midnight blue o barwie numer 191970/2525112, według kodu kolorów RGB- 79 szt.
4) Zestaw oznak regulaminowych do ubioru: Zestaw oznak regulaminowych do ubioru 79 kpl:
• oznaka rozpoznawcza placówki edukacyjnej,
• oznaka rozpoznawcza programu OPW,
• oznakę identyfikacyjną z nazwiskiem,
• 2 szt. oznaki przynależności państwowej,
• oznaka klasy (I, II, III,IIII,IIIII)
5) Bluza ocieplana wykonana z materiału typu polar w kolorze jednolitym dla szkoły - 79 szt.
6) Plecak taktyczny o pojemności co najmniej 25 litrów w kolorze czarnym lub kamuflażu pantera - 79 szt.
7) Rękawice zimowe w kolorze czarnym - 79 kpl.
8) Czapka zimowa w kolorze czarnym - 79 szt.
Zadanie 2. Dostawa wraz z wniesieniem do miejsca przeznaczenia dostawa wyposażenia specjalistycznego dla całego OPW rozpoczynającego funkcjonowanie w roku szkolnym 2023/2024 (zestawienie wyposażenia specjalistycznego) zwanego pakietem szkoleniowym OPW zgodnie z wyszczególnieniem zawartym załączniku nr 2.
- Kamizelka taktyczna - 30 szt.
- Gumowa atrapa karabinka z pasem nośnym - 30 szt.
- Hełm ochronny wojskowy lub replika hełmu balistycznego - 30 szt.
- Busola lub kompas - 16 szt.
- Okulary ochronne - 30 szt.
- Replika ASG z magazynkami w systemie AK lub broń pneumatyczna z akcesoriami - 5 szt.
- Replika pistoletu ASG - 3 szt.
- Kabura do repliki pistoletu ASG - 3 szt.
- Maska ochronna do ASG lub broni pneumatycznej - 8 szt.
- Maska przeciwgazowa - 2 szt.
- Saperka z pokrowcem lub łopatka piechoty - 10 szt.
- Komplet do kwalifikowanej pierwszej pomocy - 1 kpl.
- Nosze medyczne - 1 kpl.
- Staza taktyczna - 5 szt.
- Radiotelefon PMR (w zestawie) - 10 szt.
- Przybory do walki wręcz (gumowe atrapy noża, pistoletu saperki – po 10 szt., ochraniacz na głowę – 10 szt.) - 1 kpl.
- Makieta broni szkoleniowej – karabinka rozbieralnego systemie AK - 2 szt.
- Replika granatu ręcznego – treningowego lub szkolnego - 6 szt.
- Kurtka ucznia - 60 szt.
- Lornetka - 2 szt.
- Latarka czołowa - 30 szt.
- Nóż typu wojskowego lub multitool -30 szt.
zgodnego z Wymaganiami Technicznymi - Kurtka dla uczniów realizujących projekt resortu Obrony Narodowej – Załącznik nr 3.2. do OPZ oraz Opisem asortymentu wyposażenia specjalistycznego dla OPW
Zamawiający wymaga aby wykonawca posiadał doświadczenie w wykonaniu w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem, składnia ofert, co najmniej jednej dostawy pakietów indywidualnych ucznia klasy mundurowej, o wartości co najmniej 40 000 zł brutto. Dla potwierdzenia posiadania wymaganego doświadczenia wraz z ofertą należy złożyć referencje lub inny dokument lub inny dokument z którego będzie wynikało należyte wykonanie ww. dostaw.
Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na dostarczane umundurowanie i wyposażenie specjalistyczne w okresie minimum 12 miesięcy, licząc od dnia protokolarnego ich odbioru końcowego od Zamawiającego.
Przed przystąpieniem do szycia umundurowania i kurtek dla uczniów OPW – zdjęcie miary indywidualnie z każdego ucznia wskazanego przez Zamawiającego
4.5.3.) Główny kod CPV: 35811300-5 - Mundury wojskowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35810000-5 - Sprzęt osobisty
18931100-5 - Plecaki
35813000-6 - Hełmy wojskowe
38631000-7 - Lornetki
18223200-0 - Kurtki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199550,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199550,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199550,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MILITARIALODZ.PL Dziamarski Marek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7712277339
7.3.3) Ulica: ul. Zgierska 69
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-463
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MILITARIA LODZ.PL" MAREK DZIAMARSKI
jakie przetargi wygrała firma
"MILITARIA LODZ.PL" MAREK DZIAMARSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199550,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
INNE PRZETARGI SKAŁA
więcej: przetargi SKAŁA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mundurów, spodni gabardynowych i wiatrówek dla Politechniki Morskiej w Szczecinie.
- Dostawa umundurowania dla Straży Miejskiej Miasta Lublin w 2025 r. - 18 części
- Zakup ciężkiego kombinezonu pirotechnicznego
- Dostawa do lokalizacji wskazanych przez Zamawiającego odzieży roboczej, obuwia roboczego i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska
- Dostawa odzieży specjalnej dla funkcjonariuszy Policji
więcej: Kurtki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.