Ogłoszenie z dnia 2025-11-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00469259/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wdrożenie systemu monitorowania obciążenia sieci energetycznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GÓRA KALWARIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271134
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 10
1.5.2.) Miejscowość: Góra Kalwaria
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-530
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gorakalwaria.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gorakalwaria.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gorakalwaria1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wdrożenie systemu monitorowania obciążenia sieci energetycznej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-87a12d6f-5b9b-4647-beef-3ed73329b426
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00559403
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00034276/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.17 Wdrożenie systemu monitorowania obciążenia sieci energetycznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Pomoc finansowa z budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach Mazowieckiego Instrumentu Wspierania Społeczności Energetycznych pn. „Rozwój Spółdzielni energetycznej „ZIELONA ENERGIA GÓRA KALWARIA”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00469259
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZAP.271.36.2025.AM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie wymagań dla systemu monitorowania obciążenia sieci energetycznej - opracowanie projektu modernizacji sieci elektroenergetycznej oraz zwiększania możliwości monitorowania i sterowania taką siecią na obszarze działania Spółdzielni Energetycznej przez wykonanie dokumentacji dotyczącej zastosowania inteligentnych liczników energii elektrycznej i podłączenie do źródeł zasilania OZE budynków będących w zasobie gminy, w tym systemów monitorowania i zarządzania energią.
2. Wynikiem niniejszego zamówienia ma być opracowanie projektu modernizacji sieci elektroenergetycznej oraz zwiększanie możliwości monitorowania i sterowania taką siecią na obszarze działania Spółdzielni Energetycznej. Cel ten ma być osiągnięty przez wykonanie dokumentacji przedinwestycyjnej dotyczącej zastosowania inteligentnych liczników energii elektrycznej i podłączenie do źródeł zasilania OZE budynków będących w zasobie gminy, w tym systemów monitorowania i zarządzania energią.
3. W szczególności Wykonawca zobowiązuje się do wykonania:
1) zbadania aktualnego stanu sieci elektroenergetycznych na terenie gminy, do których podłączone są obiekty Spółdzielni Energetycznej.
2) analizy profili zużycia energii elektrycznej w/w obiektów na podstawie odczytów inteligentnych liczników
3) analizy generacji energii elektrycznej na podstawie odczytów z mikroinstalacji budynkowych.
4) wykonania bilansowania energii elektrycznej dla istniejących instalacji oraz analiza obciążenia sieci elektroenergetycznych na terenie gminy opisanych w punkcie 1.
5) opracowania zaleceń dotyczących rekonfiguracji bądź budowy nowych elementów sieci elektroenergetycznej pozwalających na uniknięcie wyłączania źródeł Spółdzielni Energetycznej, a także szacunkowego kosztorysu niezbędnych inwestycji.
6) opracowania koncepcji systemu monitorowania produkcji i zużycia energii, dokonującego odczytów zużycia (inteligentne liczniki) oraz produkcji (dane ze źródeł OZE) w interwałach 15 min, ale przygotowanego do odczytów w czasie zbliżonym do rzeczywistego.
7) opracowania koncepcji systemu zarządzania energią na obiektach Spółdzielni Energetycznej, umożlwiającego optymalizację autobilansowania energii.
8) udokumentowania wymaganej funkcjonalności systemu monitorowania i zarządzania energią, do zastosowania na poziomie poszczególnych budynków oraz na poziomie Spółdzielni Energetycznej w postaci wymagań funkcjonalnych i poza funkcjonalnych.
9) opracowania szacunkowego kosztorysu inwestycji opisanych w punktach 5-7.
4. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany dla następujących obiektów:
1) Przedszkole Samorządowe, ul. Kościelna 1, 05-532 Baniocha.
2) Przedszkole Samorządowe, ul. Gen. Józefa Bema 1, 05-530 Góra Kalwaria.
3) Przedszkole nr 1 Samorządowe, ul. Sajny 18, 05-530 Góra Kalwaria.
4) Budynek stadionu miejskiego, ul. Wojska Polskiego 44, 05-530 Góra Kalwaria.
5) Szkoła Podstawowa im. Polski Niepodległej, ul. Szkolna 1, 05-532 Baniocha.
6) Szkoła Podstawowa im. Orła Białego, ul. Wilanowska 55, 05-507 Brześce.
7) Zespół Szkolno-Przedszkolny, ul. Szkolna 4, 05-530 Cendrowice.
8) Szkoła Podstawowa, ul. Główna 56, 05-530 Czachówek.
9) Szkoła Podstawowa, ul. Szkolna 5, 05-530 Czaplinek.
10) Szkoła Podstawowa, ul. Warszawska 17, 05-530 Czersk.
11) Szkoła Podstawowa w Dobieszu, ul. Wolska 36, 05-530 Sierzchów.
12) Zespół Szkolno-Przedszkolny, ul. Puławska 4, 05-532 Kąty.
13) Szkoła Podstawowa nr 2, ul. Kalwaryjska 3, 05-530 Góra Kalwaria.
14) Zespół Szkół Ogólnokształcących, ul. Sajny 16, 05-530 Góra Kalwaria.
15) Budynek basenowy OSIR, ul. Pijarska 119, 05-530 Góra Kalwarii
16) OSP Góra Kalwaria ul. Ks. Z. Sajny 14
17) OSP Pęcław 45
18) OSP Czaplin 19
19) OSP Czaplinek, ul. Szkolna 7
20) OSP Cendrowice, ul. Szkolna 2
21) OSP Wojciechowice, ul. Lipowa 54
22) OPS Baniocha, ul. Łubińska 3, 05-532
5. Dokumentacja, i której mowa w ust. 1 będzie podstawą do ogłoszenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych, w związku
z tym jej kompletność, zawartość i szczegółowość powinna być wystarczająca dla tego celu.
6. W trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane realizowane na podstawie dokumentacji, aż do wyłonienia wykonawcy robót budowlanych, Wykonawca będzie przygotowywał pisemne odpowiedzi na pytania i ewentualne zmiany wytworzonej dokumentacji, których konieczność będzie wynikać z zadawanych pytań i udzielanych odpowiedzi w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, nie dłuższym niż 3 (trzy) dni robocze, a w przypadkach szczególnie złożonych nie dłuższym niż 5 (pięć) dni roboczych od dnia przekazania Wykonawcy pytania.
7. Z uwagi na treść art. 635 k.c. Wykonawca zobowiązany jest na każde żądanie Zamawiającego udzielić mu informacji o stopniu zaawansowania realizacji umowy. Brak udzielenia informacji, w terminie 7 (siedem) dni kalendarzowych od jej zażądania, będzie stanowić samodzielną podstawę do odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy bez wyznaczania mu dodatkowego terminu.
8. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielania odpowiedzi na pytania dotyczące wykonanej dokumentacji w trakcie realizacji inwestycji.
9. Wykonawca jest zobowiązany do udziału w spotkaniach roboczych i naradach technicznych, które odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego. Liczbę i terminy spotkań będzie ustalał Zamawiający stosownie do potrzeb wynikających z konieczności pozyskiwania informacji, wyjaśnienia wątpliwości i wykonywania czynności nadzorczych oraz uzgadniania dokumentacji projektowej.
10. Wykonawca zobowiązuje się przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia do odpowiedniej organizacji prac tak, aby zapewnić terminowe jej wykonanie.
11. Wykonawca zobowiązuje się do delegowania do prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia personelu posiadającego niezbędne doświadczenie, uprawnienia i kwalifikacje, w szczególności osób wskazanych w ofercie Wykonawcy.
12. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania prac będących przedmiotem niniejszej umowy zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z wytycznymi Zamawiającego z uwzględnieniem potrzeb i specyfiki przedmiotu zamówienia.
13. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilnoprawną za straty i szkody powstałe w związku z wypełnianiem przez Wykonawcę obowiązków wynikających
z umowy, a nadto za szkody wyrządzone osobom trzecim na skutek lub w trakcie wykonywanych prac.
14. Wykonawca w ramach należnego mu wynagrodzenia zobowiązany będzie pełnić nadzór autorski w okresie realizacji robót budowlanych prowadzonych na podstawie sporządzonej przez Wykonawcę dokumentacji, o której mowa w ust. 1 nie krócej niż przez okres 36 miesięcy od dnia prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.
15. Wykonawca zobowiązuje się do uczestniczenia we wszystkich organizowanych spotkaniach, związanych z realizacją przedmiotu umowy.
16. W przypadku konieczności aktualizacji części składowych dokumentacji – kosztorysów
i przedmiarów, wykonawca dokona nieodpłatnie aktualizację każdorazowo na wezwanie przez zamawiającego w terminie 14 dni od dnia wezwania przez okres 36 miesięcy od chwili odbioru prawidłowo wykonanej dokumentacji.
17. Szczegółowe warunki wykonania przedmioty zamówienia opisane zostały w istotnych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71314000-2 - Usługi energetyczne i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71313400-9 - Ocena wpływu projektu budowlanego na środowisko naturalne
71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu wpłynęła jedna oferta, która została odrzucona z postępowania, dlatego Zamawiający zobowiązany jest unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę dróg gminnych w miejscowości Mokra.
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania pn.: "Termomodernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Namysłowie".
- "Budowa drogi dla pieszych w ciągu DK 77 w miejscowości Dębno" - opracowanie dokumentacji projektowej
- Wykonanie kompleksowej, wielobranżowej dokumentacji projektowej polegającej na przebudowie pomieszczeń po byłym internacie na IV piętrze w Pawilonie J
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej budowy trybuny południowej stadionu miejskiego im. Marszałka Józefa Piłsudskiego przy ul. Sportowej 2 w Bydgoszczy
- Wykonanie dokumentacji projektowej - projektu budowlanego i wykonawczego wraz z uzyskaniem decyzji o zrid dla zadania pn.: "Rozbudowa drogi woj. DW 746 na odcinku Soczówki - granica województwa"
więcej: Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





