Ogłoszenie z dnia 2025-11-27
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa licencji oprogramowania biurowego na potrzeby Urzędu Statystycznego we Wrocławiu"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Statystyczny we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000331719
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Oławska 31
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-950
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 713716400
1.5.8.) Numer faksu: 713716360
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: SekretariatUSWRO@stat.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wroclaw.stat.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa licencji oprogramowania biurowego na potrzeby Urzędu Statystycznego we Wrocławiu"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b815dde1-b117-4daf-9f63-d08ffd412f8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00559364
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00547220/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa licencji oprogramowania biurowego na potrzeby Urzędu Statystycznego we Wrocławiu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://bip.stat.gov.pl/wroclaw.stat.gov.pl/zamowienia-publiczne-us/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://stat-wroclaw.ezamawiajacy.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WRO-WA.271.2.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 375991,72 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 200 sztuk licencji oprogramowania biurowego Microsoft Office 2024 Standard lub równoważne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający w ramach zamówienia zakupi oprogramowanie biurowe Microsoft Office 2024 Standard lub równoważny – 200 sztuk z prawem opcji polegającym na zwiększeniu zamówienia do dalszych 20 sztuk oprogramowania biurowego Microsoft Office 2024 Standard lub równoważny.Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać, lub skorzystać w części. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Nie skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji w całości lub części nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Zamówienie objęte prawem opcji Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać. Termin wykonania zamówienia objętego prawem opcji nie może być dłuższy niż 3 dni od dnia przesłania zawiadomienia do Wykonawcy Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega również, że ceny jednostkowe objęte opcją będą identyczne, jak w zamówieniu podstawowym.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy „T”
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zgodnie z SWZ:8.2 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie pkt 8.1 SWZ oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
8.2.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
8.2.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile to wynika
z odrębnych przepisów
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
8.2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
8.2.4 zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Składane wraz z ofertą:
8.2.5 Do oferty Wykonawca załącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 3 do SWZ.
8.2.6 Do oferty Wykonawca załącza oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia – Załącznik nr 6 do SWZ
Na wezwanie Zamawiającego:
10.2.1.1 Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2
i 4 - dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego, ustawy Pzp, sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
10.2.1.2 Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innymi Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 5 do SWZ;
10.2.1.3 Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia z ofertą żadnych przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zgodnie z SWZSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, obowiązują ich następujące postanowienia:1. Powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć wymagane dokumenty zgodnie z zapisami SWZ.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia -konieczny dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-05 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem: https://stat-wroclaw.ezamawiajacy.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-05 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- "Dostawa licencji oprogramowania biurowego na potrzeby Urzędu Statystycznego we Wrocławiu"
- Sukcesywna dostawa odczynników, materiałów zużywalnych do badań laboratoryjnych wykonywanych metodą manualną, na okres 36 miesięcy z podziałem na 4 pakiety.
- TP 88/25 Kompleksowa dostawa i montaż wyposażenia sal terapeutycznych w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. J. Gromkowskiego
- Świadczenie usług interwencyjnych w roku 2026 w Ośrodku Interwencji Kryzysowej przy ul. Rydygiera 45a z podziałem na zadania
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu - część I
- Kompleksowe usługi sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych, gospodarczych i publicznych toalet na terenie cmentarzy komunalnych we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa serwerów, komputerów, drukarek, osprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Wrocławskiego Centrum Zdrowia SP ZOZ
- "Dostawa licencji oprogramowania biurowego na potrzeby Urzędu Statystycznego we Wrocławiu"
- D/84/2025 Sukcesywny zakup i dostawa (przez okres 12 miesięcy) licencji na oprogramowanie dostępne w ramach jednego, zbiorowego programu licencjonowania, dedykowanego dla sektora edukacji (...)
- Oprogramowanie do agregacji i analizy przepływów sieciowych
- Aktualizacja sygnatur dla posiadanego systemu ochrony antywirusowej ESET.
- Kompleksowa dostawa nowych jednostek centralnych (PC) z zainstalowanym systemem operacyjnym wraz ze sprzętem komputerowym (monitor i pakiet oprogramowania)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





