eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZakroczymProgram kompleksowej ochrony ubezpieczeniowej dla Gminy Zakroczym i jej jednostek organizacyjnych na lata 2025-2028



Ogłoszenie z dnia 2025-11-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Program kompleksowej ochrony ubezpieczeniowej dla Gminy Zakroczym i jej jednostek organizacyjnych na lata 2025-2028

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zakroczym

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013270399

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 7

1.5.2.) Miejscowość: Zakroczym

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-170

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 785 21 45

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: edyta.kaczynska@zakroczym.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zakroczym.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1179734

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Program kompleksowej ochrony ubezpieczeniowej dla Gminy Zakroczym i jej jednostek organizacyjnych na lata 2025-2028

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47aa15c8-08c4-48e5-8ef3-d1722348c894

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00559331

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00062877/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Program kompleksowej ochrony ubezpieczeniowej dla Gminy Zakroczym i jej jednostek organizacyjnych na lata 2025-2028

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00446809

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIN.271.26.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 679200,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa ochrona ubezpieczeniowa na lata 2025 – 2028 dla Gminy Zakroczym wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury.
2. Przedmiot i szczegółowy zakres zamówienia oraz wymagania dotyczące usługi zostały opisane w Załączniku nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia. Integralną część Opisu przedmiotu zamówienia stanowią Ankiety nr 1-4 oraz 7 (mienie), załączone do SWZ.
3. Część 01 – UBEZPIECZENIE MIENIA, NASTĘPSTW NIESZCZĘŚLIWYCH WYPADKÓW I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ obejmuje:
1) Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk,
2) Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
3) Ubezpieczenie szyb,
4) Ubezpieczenie mienia w transporcie krajowym,
5) Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków,
6) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej,
7) Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej zarządcy nieruchomości.
4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy działający w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych posiadali w statucie zapis, z którego wynika, że towarzystwo będzie ubezpieczało także podmioty nie będące członkami towarzystwa. Zamawiający będzie traktowany jako podmiot nie będący członkiem towarzystwa, a co za tym idzie nie będzie zobowiązany do udziału w pokrywaniu strat towarzystwa przez wnoszenie dodatkowej składki zgodnie z art. 111 ust. 2 Ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz.U. z 2024 r. poz. 838 z późn. zm.).
5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał Ogólne (szczególne) Warunki Ubezpieczenia, wszystkich ubezpieczeń określonych w przedmiocie zamówienia, dla których Wykonawca złoży ofertę.
6. Wykonawca przed złożeniem oferty powinien dołożyć należytej staranności w zapoznaniu się z opisem przedmiotu zamówienia celem przygotowania oferty uwzględniającej wszystkie ryzyka i sumy ubezpieczenia określone przez Zamawiającego.
7. Z uwagi na charakter zamówienia Zamawiający nie określa wymagań dotyczących zatrudniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, o których to wymaganiach mowa w art. 95 ustawy Pzp. Usługa ubezpieczenia polega na spełnieniu określonego świadczenia pieniężnego w razie zajścia przewidzianego w umowie wypadku, czynności prowadzone przez wykonawcę nie wymagają stałego zaangażowania osób a jedynie jednostkowego wkładu, a tym samym czynności w zakresie realizacji zamówienia nie polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2025 r. poz. 277).

4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków

66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia

66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów

66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej

66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej

66516500-5 - Usługi ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w związku z wykonywanym zawodem

4.5.5.) Wartość części: 444000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa ochrona ubezpieczeniowa na lata 2025 – 2028 dla Gminy Zakroczym wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury.
2. Przedmiot i szczegółowy zakres zamówienia oraz wymagania dotyczące usługi zostały opisane w Załączniku nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia. Integralną część Opisu przedmiotu zamówienia stanowi Ankieta nr 6 oraz 8-8a (komunikacja), załączona do SWZ.
3. Część 02 – UBEZPIECZENIA KOMUNIKACYJNE obejmują:
1) Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych,
2) Ubezpieczenie autocasco,
3) Ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów,
4) Ubezpieczenie assistance.
4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy działający w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych posiadali w statucie zapis, z którego wynika, że towarzystwo będzie ubezpieczało także podmioty nie będące członkami towarzystwa. Zamawiający będzie traktowany jako podmiot nie będący członkiem towarzystwa, a co za tym idzie nie będzie zobowiązany do udziału w pokrywaniu strat towarzystwa przez wnoszenie dodatkowej składki zgodnie z art. 111 ust. 2 Ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz.U. z 2024 r. poz. 838 z późn. zm.).
5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał Ogólne (szczególne) Warunki Ubezpieczenia, wszystkich ubezpieczeń określonych w przedmiocie zamówienia, dla których Wykonawca złoży ofertę.
6. Wykonawca przed złożeniem oferty powinien dołożyć należytej staranności w zapoznaniu się z opisem przedmiotu zamówienia celem przygotowania oferty uwzględniającej wszystkie ryzyka i sumy ubezpieczenia określone przez Zamawiającego.
7. Z uwagi na charakter zamówienia Zamawiający nie określa wymagań dotyczących zatrudniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, o których to wymaganiach mowa w art. 95 ustawy Pzp. Usługa ubezpieczenia polega na spełnieniu określonego świadczenia pieniężnego w razie zajścia przewidzianego w umowie wypadku, czynności prowadzone przez wykonawcę nie wymagają stałego zaangażowania osób a jedynie jednostkowego wkładu, a tym samym czynności w zakresie realizacji zamówienia nie polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2025 r. poz. 277).

4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków

66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych

66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej

4.5.5.) Wartość części: 234000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa ochrona ubezpieczeniowa na lata 2025 – 2028 dla Gminy Zakroczym wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury.
2. Przedmiot i szczegółowy zakres zamówienia oraz wymagania dotyczące usługi zostały opisane w Załączniku nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia. Integralną część Opisu przedmiotu zamówienia stanowi Ankieta nr 5 (jednostki pływające) załączona do SWZ.
3. Część 03 – UBEZPIECZENIE JEDNOSTEK PŁYWAJĄCYCH obejmuje:
1) Ubezpieczenie CASCO jednostek pływających,
2) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej członka załogi jednostki pływającej.
4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy działający w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych posiadali w statucie zapis, z którego wynika, że towarzystwo będzie ubezpieczało także podmioty nie będące członkami towarzystwa. Zamawiający będzie traktowany jako podmiot nie będący członkiem towarzystwa, a co za tym idzie nie będzie zobowiązany do udziału w pokrywaniu strat towarzystwa przez wnoszenie dodatkowej składki zgodnie z art. 111 ust. 2 Ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz.U. z 2024 r. poz. 838 z późn. zm.).
5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał Ogólne (szczególne) Warunki Ubezpieczenia, wszystkich ubezpieczeń określonych w przedmiocie zamówienia, dla których Wykonawca złoży ofertę.
6. Wykonawca przed złożeniem oferty powinien dołożyć należytej staranności w zapoznaniu się z opisem przedmiotu zamówienia celem przygotowania oferty uwzględniającej wszystkie ryzyka i sumy ubezpieczenia określone przez Zamawiającego.
7. Z uwagi na charakter zamówienia Zamawiający nie określa wymagań dotyczących zatrudniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, o których to wymaganiach mowa w art. 95 ustawy Pzp. Usługa ubezpieczenia polega na spełnieniu określonego świadczenia pieniężnego w razie zajścia przewidzianego w umowie wypadku, czynności prowadzone przez wykonawcę nie wymagają stałego zaangażowania osób a jedynie jednostkowego wkładu, a tym samym czynności w zakresie realizacji zamówienia nie polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2025 r. poz. 277).

4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66514150-2 - Usługi ubezpieczenia statków

66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

66516300-3 - Usługi ubezpieczenia jednostek pływających od odpowiedzialności cywilnej

4.5.5.) Wartość części: 1200,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 311015,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 368624,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 311015,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Compensa TU S.A. Vienna Insurance Group

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260214686

7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 162

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-342

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 311015,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-11-08 do 2028-11-07

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 181506,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 220135,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 181506,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych „TUW”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261033426

7.3.3) Ulica: ul. Henryka Raabego 13

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-793

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 181506,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-11-08 do 2028-11-07

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do terminu otwarcia ofert, tj. do dnia 13 października 2025 r. do godz. 10:00 na powyższe postępowanie w części nr 3 nie złożono żadnej oferty. W związku z tym postępowanie podlega unieważnieniu zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, tj. postępowanie o udzielenie zamówienia unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W części nr 1 zostały zawarte umowy z:
1) Urząd Miejski w Zakroczymiu,
2) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Zakroczymiu,
3) Zakład Gospodarki Komunalnej w Zakroczymiu,
4) Gminny Ośrodek Kultury w Zakroczymiu,
5) Gminna Biblioteka Publiczna w Zakroczymiu,
6) Szkoła Podstawowa im. Pomnik Wdzięczności w Zakroczymiu,
7) Szkoła Podstawowa im. Fryderyka Chopina w Wojszczycach,
8) Gminne Przedszkole Publiczne "Radosne wzgórze" w Zakroczymiu,
9) Gminny Klub Dziecięcy w Wygodzie Smoszewskiej,
W części nr 2 zostały zawarte umowy z:
1) Urząd Miejski w Zakroczymiu,
2) Zakład Gospodarki Komunalnej w Zakroczymiu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.