Ogłoszenie z dnia 2025-11-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00471027/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-13
- 2025/BZP 00497159/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-27
- 2025/BZP 00507523/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
RENOWACJA KOLEKTORA DESZCZOWEGO DN1000MM POD DROGĄ WOJEWÓDZKĄ NR621, UL. PRZEMYSŁOWA W EŁKU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Ełk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671076
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marsz. Józefa Piłsudskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Ełk
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.elk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.elk.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-215b6b8d-acc6-456f-bc96-8221ff14596e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
RENOWACJA KOLEKTORA DESZCZOWEGO DN1000MM POD DROGĄ WOJEWÓDZKĄ NR621, UL. PRZEMYSŁOWA W EŁKU2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-215b6b8d-acc6-456f-bc96-8221ff14596e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00558913
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00013595/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Renowacja Kolektora dn 1000 ul. Przemysłowa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00471027
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O-ZP.271.29.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 549498,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont /wymiana istn. pary kolektorów deszczowych o średnicy DN1000mm na długości ok. 55mb pod pasem drogowym drogi wojewódzkiej nr 621 ul. Przemysłowej w Ełku. W zakresie jest także odtworzenie istn. nawierzchni, ogrodzeń, terenów zielonych itp. po wykonanych pracach oraz odmulenie i wyczyszczenie na odcinku min. 15m istn. rowu melioracyjnego.
W ramach wymiany kolektorów należy wykonać demontaż istniejącego kanału na odcinku ok. 55m wraz z jego wywozem i utylizacją oraz ponowny montaż nowego metodą wykopową. Istniejący kolektor stanowi para kanałów deszczowych betonowych o średnicy DN1000mm. Nowe kolektory przewiduje się w wykonaniu z rur GRP DN1000mm SN10000 PN1 realizowanych w systemie nawojowym, łączonych mufami z uszczelką wielowargową. Rury układać na wspólnej ławie betonowej gr. min. 15cm pod rurociągami i na szerokości obrysu rur, zgodnie z załączonym schematem. Należy zabezpieczyć istn. kable teletechniczne oraz energetyczne rurami osłonowymi dwudzielnymi i w razie konieczności ich wyłączenia, dokonać stosownego zgłoszenia u operatora.
Po wykonaniu wymiany kanałów, zasypki i zagęszczeniu wykopów oraz odtworzeniu nawierzchni i terenu, należy obrukować istn. wylot, zgodnie z załącznikiem graficznym. Dodatkowo należy wyczyścić z namułów i zarośnięć pas rowu melioracyjnego na długości ok. 15mb od wylotu.
Pas drogowy stanowi droga wojewódzka publiczna w układzie dwujezdniowym, w której prace muszą być prowadzone za zgodą zarządcy oraz z wprowadzeniem odpowiednich opłat za zajęcie pasa drogowego, a także zgodnie z projektem tymczasowej organizacji ruchu, za którego opracowanie i wprowadzenie odpowiada przyszły wykonawca. Niezbędnym w TOR może okazać się przekierowanie ruchu na 1 pas jezdni, gdyż nie ma możliwości wykonania wykopowej wymiany tych kolektorów bez zamknięcia przynajmniej jednej jezdni. Zamawiający posiada warunki techniczne zarządcy drogi dla przewidzianych prac renowacyjnych, które są wiążące oraz stanowisko Wód Polskich jako zarządcy infrastruktury melioracyjnej, o braku konieczności uzyskiwania pozwolenia wodnoprawnego na przeprowadzenie ww prac. Sposób prowadzenia prac oraz zakres odtworzenia nawierzchni musi być zgodny z wydanymi warunkami.
W ramach odtworzenia nawierzchni bitumicznej ulicy Przemysłowej, należy zastosować konstrukcję zbieżną z istn., stosując zakładki masy bitumicznej min. 0,5m na każdą warstwę (odsadzki). Nawierzchnię odtwarzać na całej szerokości jezdni tj. 7m. Grubość warstw konstrukcyjnych =~57cm, zgodnie z załącznikiem graficznym i wydanymi warunkami.
Odtworzenie ciągów pieszych wg stanu istn. warstw konstrukcyjnych, tj. podbudowa stabilizowana mechanicznie z kruszywa gr. 20cm oraz kostka brukowa typu polbruk gr.8cm szara na podsypce cem. gr.5cm. Kostka z rozbiórki do ponownego montażu. W przypadku uszkodzenia, wymienić na nowe.
Odtworzenie trawników wykonać wg stanu istn.
Wymaga się, aby nowo wybudowana kanalizacja deszczowa była wyczyszczona z piasku i nanosów na dzień odbioru końcowego, czego potwierdzeniem będzie inspekcja tv. Wykonawca dostarczy także badania zagęszczenia zasypki wykopów oraz niezbędne badania podłoża i warstw konstrukcyjnych, celem potwierdzenia nośności dla poszczególnych warstw konstrukcyjnych.
Materiały z rozbiórki kanałów należy zagospodarować zgodnie z ustawą o odpadach w ramach kontraktu i odpowiedzialny za to będzie wykonawca.
W trakcie prac należy zapewnić odpływ wód deszczowych z istn. rowu do dalszej części kanału.
Szczegółowy sposób zagospodarowania terenu i realizacji zawierają załączone: rysunek planu sytuacyjnego, profil podłużny kanału, schemat wykopu i montażu rur oraz warunki techniczne zarządcy drogi. Załączono także stanowisko Wód Polskich w zakresie braku konieczności uzyskiwania dodatkowych zgód i pozwoleń administracyjnych. Planowana inwestycja jest kwalifikowana jako remont istn. sieci deszczowej i nie wymaga pozwolenia ani zgłoszenia, zgodnie z ustawą Prawo budowlane. Jednakże, ze względu na techniczny charakter robót, Zamawiający wymaga prowadzenia prac pod nadzorem osób uprawnionych, tj.: kierownika robót sanitarnych oraz kierownika robót drogowych.
Przed rozpoczęciem realizacji remontu kanałów, należy dokonać odpowiedniego powiadomienia zarządcy drogi wraz z uzyskaniem pozwolenia na prowadzenie robót w pasie drogowym drogi publicznej na podstawie decyzji administracyjnej. Wykonać należy także projekt tymczasowej organizacji ruchu (z uzgodnieniem) i zrealizować ww prace na jego podstawie.
1.1 Zakres zamówienia obejmuje:
I. Opracowanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu na czas budowy. Wykonanie i utrzymanie dróg dojazdowych i objazdowych na czas budowy oraz po wykonaniu wszystkich robót doprowadzenie terenu przyległego do stanu pierwotnego.
II. Wykonanie robót budowlanych na podstawie załączonej dokumentacji projektowej, w tym m.in.:
a) Roboty branży sanitarnej:
- demontaż istn. oraz montaż nowych kanałów deszczowych z włączeniem do istn. studni na odcinku od studni istn. do wylotu rowu (L = 2×55m). Nowe kanały posadowione na ławie betonowej C12/15 z kotwieniem pachwin. Nowe kanały GRP SN10kN PN1 DN1000mm. Włączenie do istn. studni poprzez przejście szczelne GRP/beton.
- wykonanie obsypki piaskowej kanałów
- zasypka wykopów z zagęszczeniem
b) Roboty branży drogowej:
- frezowanie istn. nawierzchni bitumicznej (założono ok. 140m2),
- wykonanie robót rozbiórkowych wraz z odwiezieniem materiałów z rozbiórki,
- wykonanie robót ziemnych – korytowanie z badaniem podłoża,
- wykonanie warstw konstrukcyjnych jezdni;, tj podbudowy i nawierzchni bitumicznej w ramach odtworzenia,
- odbudowa krawężnika betonowego z oporem,
- rozbiórka i odtworzenie nawierzchni chodników i opaski,
- odtworzenie trawników,
- wykonanie prac wykończeniowych i porządkowych.
III. Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, w tym między innymi:
- projekt tymczasowej organizacji ruchu,
- dokumentacja geodezyjna powykonawcza,
- oświadczenia kierowników robót,
- wypełniony dziennik budowy – prowadzenie dziennika pomimo braku konieczności uzyskania pozwolenia /zgłoszenia budowy,
- protokoły z badań i pomiarów przeprowadzonych w trakcie prowadzonych prac, w tym zagęszczeń i nośności podłoża wraz z badaniem technologicznym struktury konstrukcji,
- protokoły techniczne odbioru przez użytkowników (UM WMK – zarządca kan. deszczowej),
- protokoły z odbioru pasa drogowego,
- inspekcje tv wykonanych kanałów,
- atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów.
W ramach zaoferowanej ceny wykonawca zobowiązany będzie:
a. zaopatrzyć się w energię elektryczną i wodę na okres realizacji robót budowlanych,
b. przekazać materiały z rozbiórki, nadające się do ponownego zastosowania dla zamawiającego we wskazane miejsce w odległości do 5 km,
c. zachować oraz chronić przed uszkodzeniem znajdujące się w bezpośredniej bliskości punkty geodezyjne, w przypadku uszkodzenia lub kolizji odtworzyć zgodnie z właściwymi przepisami,
d. zapewnić odpowiednio uprawnioną kadrę nadzorującą prace w danej branży,
e. zapewnić obsługę serwisową zainstalowanych urządzeń w zakresie niezbędnym do utrzymania ich właściwej pracy w okresie udzielonej gwarancji,
f. uczestniczyć w przeglądach gwarancyjnych obiektu (należy przyjąć 2 przeglądy rocznie) zwoływanych na wezwanie zamawiającego w okresie udzielonej gwarancji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:
- Rysunek: Plan sytuacyjny remont /wymiana kanału deszczowego
- Rysunek: Profil podłużny kanału
- Rysunek: Schemat wykopu i ułożenia rur
- Pismo warunki techniczne ZDW w zakresie ulicy Przemysłowej nr: RDWO-DM.4300.31.2025
- Pismo stanowisko zarządcy melioracji Wody Polskie w zakresie kwalifikacji remontowej nr: BA.ZUZ.4218.70.2025 oraz przedmiar robót.
Przedmiary robót są przykładowe. Załączone przedmiary robót określają orientacyjny zakres robót przewidzianych do wykonania zamówienia, ułatwiając tym samym skalkulowanie ceny. Wykonawca powinien przeanalizować wszystkie zapisy zawarte w dokumentacji i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Załączony przedmiar nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy – umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcje realizacji.
1.2 Wymagania ogólne Zamawiającego w zakresie realizacji prac oraz użytych materiałów.
Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane z późn. zmianami oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych z późn. zmianami.
Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót lub przedmiary robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz będą nie gorsze pod względem charakteru użytkowego, parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość) oraz parametrów bezpieczeństwa użytkowania.
UWAGA:
Wszystkie materiały przed ich wbudowaniem należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu.
Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac budowlanych pod nadzorem osób uprawnionych zgodnie z ustawą „Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r z późn. zmianami”.
1.3 Gwarancja – minimalny wymagany okres gwarancji to 36 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45232452-5 - Roboty odwadniające
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 480000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 794413,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 480000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHUP PALWOD PAWEŁ PAWLUKANIS
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280596205
7.3.3) Ulica: Suwalska 16
7.3.4) Miejscowość: Gołdap
7.3.5) Kod pocztowy: 19-500
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 480000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w trzech budynkach Starostwa Powiatowego w Ełku
- Wsparcie nauczycieli ZS6 oraz uczniów kształcących się w zawodzie Cukiernik, Technik Handlowiec i Sprzedawca w ramach projektu Zawodowcy z pasją w Zespole Szkół nr 6 im. Macieja Rataja w Ełku cz. II
- Dostawa fabrycznie nowego (rok produkcji 2025) samochodu ciężarowego 7- miejscowego o DMC do 3,5 t. (II postępowanie)
- "Zakup toru wizyjnego do cystoskopu wraz z procesorem, źródłem światła, monitorem i wózkiem jezdnym na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o."
- PROJEKT PRZEBUDOWY ULICY PARKOWEJ W EŁKU
- BUDOWA PLACU ZABAW PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 9 W EŁKU
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa węzła integracyjnego w Redzie o parking P&R oraz parking dla rowerów w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Zagospodarowanie terenu wokół GOK w Dobrzeniu Wielkim realizowane w ramach projektu partnerskiego pn. Wzmocnienie potencjału i zwiększenie dostępności do obiektów kultury w Aglomeracji Opolskiej
- Przebudowy mostów na terenie Gminy Wołów
- Opracowanie projektu i budowa chodnika na ul. Pięknej od działki nr 706 do granic miejscowości Nowe Opole
- Izolacje pionowe ścian zewnętrznych wraz z wykonaniem drenażu i odprowadzeniem wody do kanalizacji deszczowej w ramach zadania remont i wyposażenie pomieszczeń piwnicznych budynku UG w Żórawinie
- "Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Ostrów"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





