eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDZP.26.143.2024 Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z robotami towarzyszącymi w podziale na 3 części



Ogłoszenie z dnia 2024-10-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
DZP.26.143.2024 Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z robotami towarzyszącymi w podziale na 3 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Lokali Miejskich

1.3.) Oddział zamawiającego: ZLM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363752546

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Kościuszki 47

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-514

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zlm@zlm.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlm.lodz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zlm_lodz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


administrowanie nieruchomościami komunalnymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DZP.26.143.2024 Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z robotami towarzyszącymi w podziale na 3 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-67d18bca-a328-4a0c-afe4-c01f4ab00c9a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00558727

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00002188/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.36 Rozbiórki budynków 16 etap

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00491880

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.26.143.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Wojska Polskiego 18:
Zabezpieczenie nieużytkowanego budynku gospodarczego poprzez wykonanie częściowej rozbiórki w oparciu o art. 31a Prawa Budowlanego położonego na nieruchomości przy ul. Wojska Polskiego 18 w Łodzi (dz. ew. nr 296, obręb B-47) oraz wykonanie prac dodatkowych zgodnie z OPZ. Kubatura obiektu: ok. 100 m3. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SWZ. Zamawiający nie wymaga złożenia kosztorysu ofertowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.5.) Wartość części: 13095,4 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Pomorska 44, Limanowskiego 191
• Rozbiórka wraz z wykonaniem robót towarzyszących (wywóz i utylizacja materiałów rozbiórkówych, wywóz i utylizacja ruchomości, przywóz ziemi wraz z plantowaniem terenu, montaż ogrodzenia panelowego) dot. budynków użytkowych III i IV lewej oficyny na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Pomorskiej 44 (działka nr 240/4, obręb S-1) zgodnie z decyzją Prezydenta Miasta Łodzi nr DPRG-UA-I.1171.2024 z dn. 17.06.2024 r., Zarządzeniem Prezydenta Miasta Łodzi nr 563/2024 z dn. 21.03.2024 r. oraz dokumentacją techniczną. Po rozbiórce należy wykonać powykonawczy operat geodezyjny. Kubatura obiektów: ok. 3776 m3. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SWZ. Zamawiający nie wymaga złożenia kosztorysu ofertowego,
oraz
• Rozbiórka wraz z wykonaniem robót towarzyszących (wywóz i utylizacja materiałów rozbiórkówych, wywóz i utylizacja ruchomości, przywóz ziemi wraz z plantowaniem terenu, montaż ogrodzenia panelowego) dot. 11 budynków gospodarczych na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Limanowskiego 191 (działka nr 142/2 i 153/1, obręb B-31) zgodnie z decyzją Prezydenta Miasta Łodzi nr DPRG-UA-II.1158.2024 z dn. 17.06.2024 r., Zarządzeniem Prezydenta Miasta Łodzi nr 2466/2023 z dn. 16.11.2023 r. oraz dokumentacją techniczną. Kubatura obiektów: ok. 374 m3. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SWZ. Zamawiający nie wymaga złożenia kosztorysu ofertowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 228039 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Targowa 14, 16, Pabianicka 40
• Rozbiórka wraz z wykonaniem robót towarzyszących (wywóz i utylizacja materiałów rozbiórkówych, wywóz i utylizacja ruchomości, przywóz ziemi wraz z plantowaniem terenu, montaż ogrodzenia panelowego, pozostawienie fragmentu ściany jako zabezpieczenia sąsiednich budynków, zakup i montaż boksów pergoli) dot. budynków: mieszkalnego, użytkowego i 3 gospodarczych na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Targowej 14 i Targowej 16 (działki nr 63 i 64, obręb W-24) zgodnie z decyzją Prezydenta Miasta Łodzi nr DPRG-UA-I.1214.2024 z dn. 24.06.2024 r., Zarządzeniami Prezydenta Miasta Łodzi nr 4715/VII/16 z dn. 21.10.2016 r, 665/2024 z dn. 03.04.2024 r., 703/2024 z dn. 10.04.2024 r., postanowieniami WUOZ znak: WUOZ-ZN.5181.3.2024.TK,WUOZ ZN.5181.4.2024.TK, WUOZ-ZN.5181.99.2024.TK z dn. 29.05.2024 r. oraz dokumentacją techniczną, opisem przedmiotu zamówienia dot. pergoli. Po rozbiórce należy wykonać powykonawczy operat geodezyjny. Kubatura obiektów: ok. 2180 m3. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SWZ. Zamawiający nie wymaga złożenia kosztorysu ofertowego,
oraz
• Rozbiórka wraz z wykonaniem robót towarzyszących (wywóz i utylizacja materiałów rozbiorkówych, wywóz i utylizacja ruchomości, przywóz ziemi wraz z plantowaniem terenu, montaż ogrodzenia panelowego, wykonanie ściany szczytowej z płyty OSB 15 mm na ruszcie z krawędziaków 6x6 cm opartej na posadzce i zespoloną z instniejącą konstrukcją drewnianą, utwardzenie terenu poprzez ułożenie kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce piaskowo-cementowej, wraz z korytowaniem i ułożeniem obrzeży betonowych - ok. 20 m2, montaż boksów pergoli) dot. budynku gospodarczego na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Pabianickiej 40 (działka nr 33, obręb G-12) zgodnie z decyzją Prezydenta Miasta Łodzi nr DPRG-UA-IV.1318.2024 z dn. 05.07.2024 r., Zarządzeniem Prezydenta Miasta Łodzi nr 2465/2023 z dn. 16.11.2023 r. oraz dokumentacją techniczną. Po rozbiórce należy wykonać powykonawczy operat geodezyjny. Kubatura obiektu: ok. 442 m3. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SWZ. Zamawiający nie wymaga złożenia kosztorysu ofertowego,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 226011,6 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11685 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MUR DEVELOPMENT SP. Z O.O. W LIKWIDACJI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7282833966

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 188190 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DEMCO Konrad Kamiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6581597941

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 279210 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DEMCO Konrad Kamiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6581597941

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.