eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinRemont pomieszczeń biurowych nr 149-151 i 153-155 wraz z korytarzami wewnętrznymi nr 1.11 i 1.12 w budynku Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie



Ogłoszenie z dnia 2024-10-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń biurowych nr 149-151 i 153-155 wraz z korytarzami wewnętrznymi nr 1.11 i 1.12 w budynku Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie

1.3.) Oddział zamawiającego: ZUW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000514354

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wały Chrobrego 4

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-502

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: 91 4303 465,91 4 303 439

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bl@szczecin.uw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.uw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zuw.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pomieszczeń biurowych nr 149-151 i 153-155 wraz z korytarzami wewnętrznymi nr 1.11 i 1.12 w budynku Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2217ecb-f59b-4fe1-855f-eb80b49b8202

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00558659

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00105155/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remont pomieszczeń biurowych wraz z korytarzami wewnętrznymi w budynku Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00520501

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: L-1.272.11.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń biurowych nr 149-151 i 153-155 wraz z korytarzami wewnętrznymi nr 1.11 i 1.12 w budynku Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie, oznaczonych kolorem czerwonym na rysunku fragmentu rzutu 1 piętra, który stanowi załącznik do opisu przedmiotu zamówienia.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
1) niezbędne prace przygotowawcze,
2) odbicie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej – z powierzchni sufitów oraz w pasie o wysokości do 0,6 m od sufitu, wzdłuż ścian pomieszczeń biurowych i korytarzy wewnętrznych;
3) ułożenie instalacji zasilającej oprawy oświetleniowe,
4) wykonanie sufitów podwieszanych o konstrukcji metalowej;
5) wykonanie wewnętrznych gładzi gipsowych dwuwarstwowych na ścianach pomieszczeń
i korytarzy wewnętrznych;
6) wymianę wykończenia posadzki we wszystkich pomieszczeniach biurowych na panele podłogowe klasy AC6;
7) dwukrotne malowanie farbami systemowymi zmywalnymi wewnętrznych ścian oraz dwukrotne malowanie farbą emulsyjną sufitów;
8) montaż opraw sufitowych i łączników pojedynczych;
9) montaż czujników ruchu i obecności w korytarzach wewnętrznych;
10) wymianę ościeżnic i skrzydeł drzwiowych wewnętrznych pełnych sosnowych, barwionych – kolor do uzgodnią z Zamawiającym przed rozpoczęciem prac, pomiędzy:
a) pomieszczeniami biurowymi: nr 150 i nr 151, nr 152 i nr 152a, nr 154 i nr 155, nr 155 i nr 156,
b) pomieszczeniem biurowym nr 149 a korytarzem oznaczonym symbolem: K+1.11,
c) korytarzem oznaczonym symbolem: K+1.11, a holem oznaczonym symbolem
H + 1.4,
11) przeprowadzanie sprawdzeń, pomiarów, oraz przekazanie ich Zamawiającemu (protokoły badań, sprawdzeń i pomiarów muszą być zakończone wynikiem pozytywnym).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera, opis zamówienia, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót, rysunek, stanowiące Załącznik nr 1 do SWZ oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45262321-7 - Wyrównywanie podłóg

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

44175000-7 - Panele

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W ww. postępowaniu wpłynęła tylko 1 oferta Wykonawcy: FORHAUS KATARZYNA WOŹNIAK ,71-126 Szczecin, ul. 26 kwietnia 45/36, REGON: 321343467, z ceną: 350.968,78 zł brutto i okresem gwarancji 60 m. Ponieważ cena tej oferty, najkorzystniejszej, przewyższa o 90 099,62 zł kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tego zamówienia tj. 260 869,16 zł brutto, Zamawiający unieważnia postępowanie, na podstawie art. 255 pkt. 3) ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.