Ogłoszenie z dnia 2023-12-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przechowania mebli i innego wyposażenia dla nowej siedziby Ambasady RP w Berlinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ambasada Rzeczypospolitej Polskiej w Republice Federalnej Niemiec z siedzibą w Berlinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: DE_11000000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lassenstr. 19-21
1.5.2.) Miejscowość: Berlin
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-193
1.5.5.) Kraj: Niemcy
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: DE300 - Berlin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: berlin.amb.sekretariat@msz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/niemcy
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Placówka zagraniczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa przechowania mebli i innego wyposażenia dla nowej siedziby Ambasady RP w Berlinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4ad7dbc-9da1-11ee-948d-82b0c04ef850
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00558655
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00141396/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Usługa przechowania mebli i innego wyposażenia dla nowej siedziby Ambasady RP w Berlinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 3 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie jest udzielane przez placówkę zagraniczną w rozumieniu ustawy z dnia 21 stycznia 2021 r. o służbie zagranicznej, a jego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 140 000 euro dla dostaw lub usług.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AMB.BERL.RPB.270.13.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 152565,82 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Konieczność udzielenia przedmiotowego zamówienia obejmującego przekazanie wyposażenia do tymczasowego magazynowania wynika z braku gotowości budynku przy Unter den Linden do wstawienia wyposażenia oraz koniecznością odbioru przedmiotu umowy od dostawcy Fabryki Mebli „Balma” S.A. (zgodnie z zawartymi umowami). Zamawiający nie dysponuje odpowiednią przestrzenią magazynową umożliwiającą przechowanie takiej ilości mebli (ok. 1300 elementów, 300 miejsc paletowych).
Koszty przechowania są dodatkowymi kosztami Zamawiającego, wynikającymi z opóźnienia w oddaniu obiektu przy UdL do eksploatacji przez Głównego Wykonawcę robót – firmę Strabag Sp. z o.o., w związku z tym Zamawiający podejmie kroki zmierzające do obciążenia ww. kosztami firmę Strabag Sp. z o.o.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63120000-6 - Usługi składowania i magazynowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fabryka Mebli BALMA S.A
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 777-23-37-068
7.3.3) Ulica: Poznańska
7.3.4) Miejscowość: 167
7.3.5) Kod pocztowy: 62-080
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43256,64 EUR
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-07-26Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.