Ogłoszenie z dnia 2025-11-26
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup agregatu prądotwórczego stacjonarnego oraz mobilnego dla zadań inwestycyjnych z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Gminy Susz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SUSZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170748086
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Wybickiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Susz
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-240
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: susz@susz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.susz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup agregatu prądotwórczego stacjonarnego oraz mobilnego dla zadań inwestycyjnych z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Gminy Susz
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96ebfb60-2aec-4ae9-98cb-cb2923bd76a9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00558622
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039503/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup agregatów prądotwórczych - dostawa
1.2.6 Zakup agregatów prądotwórczych mobilnych na przyczepie - dostawa
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://susz.logintrade.net/zapytania_email,217259,8e5e02131bd58536e857b5f2df3f6ade.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio
związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia będą udostępniane na stronie internetowej:
https://susz.logintrade.net/zapytania_email,217259,8e5e02131bd58536e857b5f2df3f6ade.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W zakresie nieuregulowanym ustawą
Pzp lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w
szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych
środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz
rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursie.
2. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu, składa się w formie
elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w formie pisemnej lub w formie
dokumentowej, w zakresie i w sposób określony w przepisach o których mowa w rozdziale XIV. pkt 9, 10 SWZ.
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt 1, składa
każdy z wykonawców we własnym imieniu. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków
udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Szczegółowe informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych zawarte są w treści rozdziału XIV SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE. L. z 2016
r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina
Susz, z siedzibą w Suszu przy ul. Józefa Wybickiego 6, 14-240 Susz, z którą można kontaktować się pisemnie na adres siedziby lub
poprzez adres e-mail: susz@susz.pl lub telefonicznie pod nr 55 278 60 15.
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@susz.pl .
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 2 ustawy pzp.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 74 ustawy pzp. 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 pzp przez okres 4 lat od
dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania
obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego. 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych
osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora
niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu
sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu
albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia); b) na podstawie art. 16 RODO prawo do
sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie
może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora
ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania
w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej
osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); d)
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie
danychosobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b,
d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20
RODO; c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym
dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZPZ.III.271.36.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowego zespołu prądotwórczego o mocy min. 80 kW, przystosowanego do pracy ciągłej, zgodnie z poniższymi wymaganiami minimalnymi.
Wymagania dotyczące agregatu prądotwórczego:
- agregat fabrycznie nowy, rok produkcji 2025
- agregat wyprodukowany na terenie Unii Europejskiej
- wszystkie główne podzespoły agregatu (silnik, prądnica, sterownika) produkcji jednego producenta
- agregat w obudowie wyciszonej, odpornej na warunki atmosferyczne, w trybie SILENT
- układ automatycznego włączenia/wyłączenia
- silnik diesel
- regulator obrotów silnika – elektroniczny
- moc PRP min: 100 kVA / 80 kW
- zbiornik paliwa minimum 200 l wykonany z tworzywa sztucznego osadzony w wannie retencyjnej – nie dopuszcza się metalowych zbiorników paliwa
- poziom hałasu, maksymalnie 72 +/- 2 dB(A) z 7 metrów
- budowa wyposażona w specjalne rynienki odprowadzające wodę
- podgrzewanie bloku silnika umożliwiające rozruch przy niskich temperaturach
- przycisk wyłączenia awaryjnego
- konstrukcja prądnicy: samowzbudna, bezszczotkowa
- częstotliwość 50 Hz
- napięcie znamionowe - 230/400 V
- klasa izolacji H
- sterownik agregatu z ekranem LCD i menu w języku polskim producenta agregatu
- automatyczny regulator napięcia – AVR
- prądnica, silnik oraz sterownik sygnowane marką producenta
- dostosowany do przeciążeń minimum 10% przez minimum 1 godzinę w ciągu 24 godzin
- współczynnik mocy: minimum cos fi 0,8
- liczba faz: 3
- układ SZR z wykorzystaniem przełącznika z napędem silnikowym producenta agregatu
- agregat przystosowany do eksploatacji we wszystkich porach roku w warunkach atmosferycznych spotykanych w polskiej strefie klimatycznej w temperaturze otoczenia od – 25 do + 45
- przystosowany do przechowywania na wolnym powietrzu w miejscach niezadaszonych
- obudowa agregatu zabezpieczona antykorozyjnie
- wszystkie zamki muszą być osłonięte od zanieczyszczeń i wilgoci w celu minimalizacji ryzyka zacięcia lub zamarznięcia zamka
- wyświetlacz panelu sterowania
- konstrukcja ramy głównej zabezpieczona antykorozyjnie
- silnik uruchamiany rozrusznikiem
- rozruch silnika wykonalny po wciśnięciu przycisku START
- panel obsługi w języku polskim
- wymiary agregatu nie większe niż: 3500mm x 1550mm x 2300mm
4.2.6.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-23
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Oceny ofert będzie dokonywała komisja. W odniesieniu do wykonawców, którzy spełnili po-stawione w warunki komisja dokona oceny ofert na podstawie następującego kryterium: Cena (C) 60 % Gwarancja (Gw) 20 % Okres rękojmi (Or) 20 % 2.Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.3.Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach: 3.1)W kryterium „Cena”(C)–waga 60%: Maksymalna liczba punktów w kryterium „Cena”–60 pkt cena najniższa brutto* C= ----------- x 60 pkt cena brutto oferty badanej * spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu Porównywaną ceną będzie cena brutto ogółem za realizację zamówienia obliczonej przez Wykonawcę zgodnie z przepisami prawa i podanej w „Formularzu ofertowym” (załączniku nr 1 do SWZ). Określona w ten sposób cena oferty służyć będzie wyłącznie do porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty.3.2)W kryterium „Gwarancja” (Gw) – waga 20%: Maksymalna liczba punktów w kryterium „Gwarancja” – 20 pkt Wykonawca otrzyma odpowiednio następującą liczbę punktów za poszczególny okres gwarancji ogółem: a)6-11 miesięcy gwarancji – 10 pkt b)12 i więcej miesięcy gwarancji – 20 pkt Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 6 miesięcy. UWAGA: - Oferta z okresem gwarancji krótszym niż 6 m-cy zostanie uznana za niezgodną z warunkami zamówienia, a co za tym idzie, odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp.- Oferta z okresem gwarancji 12 miesięcy i więcej otrzyma maksymalną liczbę punktów w kryterium.- W przypadku niepodania w ofercie informacji na temat długości gwarancji Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował minimalny dopuszczalny okres gwarancji wynoszący 6 miesięcy i zastosuje art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona, a następnie odpowiednio obliczy punktację w tym kryterium. W przypadku gdy Wykonawca w wyznaczonym terminie zakwestionował poprawienie omyłki, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 11 ustawy pzp.Punkty zostaną przyznane na podstawie oświadczenia złożonego w pkt. 6 „Formularza ofertowego” (załącznik nr 1 do SWZ). Okres gwarancji należy podać w miesiącach np. 6, 7, 8….itd. miesięcy.3.3)W kryterium „Okres rękojmi” (Or) waga 20%: Maksymalna liczba punktów w kryterium „Okres rękojmi” 20 pkt Punkty za kryterium „Okres rękojmi” (Or) zostaną przyznane zgodnie z poniższym opisem:a)Oferty w tym kryterium oceniane będą w odniesieniu do najdłuższego okresu rękojmi na wykonane prace projektowe zastrzegając, iż minimalny okres rękojmi wynosi 2 lata wg poniższego wzoru:•2 lata rękojmi 0 punktów,•3 lata rękojmi 10 punktów,•4 lata rękojmi 15 punktów,•5 lat rękojmi 20 punktów. b)Oferta z okresem rękojmi 5 lat i więcej - otrzyma maksymalną ilość punktów. Punkty zostaną przyznane na podstawie oświadczenia złożonego w pkt. 7 „Formularza ofertowego” (załącznik nr 1 do SWZ). Okres rękojmi należy podać w latach np. 2,3,4,5…itd. lat. 4. Ocenę oferty (Of) stanowi suma punktów określona dla poszczególnych kryteriów wg wzoru: Of= C + Gw + Or gdzie: Of- ilość punktów uzyskana przez ofertę badaną; C- ilość punktów uzyskana przez ofertę w kryterium cena; Gw- ilość punktów uzyskana przez ofertę w kryterium gwarancja; Or- ilość punktów uzyskana przez ofertę w kryterium okres rękojmi. 5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów tj. przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert wg powyższego wzoru. Zamawiający może przyznać Wykonawcy maksymalnie 100 punktów. 6. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przed-stawia taki sam bilans kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego agregatu prądotwórczego mobilnego na przyczepie o mocy min. 48 kW, zgodnie z poniższymi wymaganiami minimalnymi.
Wymagania dotyczące agregatu prądotwórczego i przyczepy:
Agregat prądotwórczy ma być wykonany w obudowie zewnętrznej wyciszonej, obudowa pokryta proszkowo farbą epoksydową. Agregat powinien być wyposażony w panel kontroli ze sterowaniem mikroprocesorowym z możliwością programowania podstawowych parametrów pracy. Panel sterowania powinien być zabezpieczony zamykanymi drzwiami z przeszklonym wizjerem.
Agregat ma być wyposażony w silnik wysokoprężny zapewniający stabilizację częstotliwości i diagnostykę oraz w główne zabezpieczenie – wyłącznik kompaktowy.
W ramach dostawy zawarte mają być:
- dostawa agregatu w obudowie zewnętrznej o podanych parametrach na miejsce instalacji
- dostawa przyczepy z homologacja
- przeszkolenie obsługi pod względem prawidłowej eksploatacji
- dokumentacja w języku polskim
- gwarancja min. 12 miesięcy z limitem 1000 mth.
- producent agregatu posiadający certyfikaty ISO9001 i ISO14001 potwierdzona certyfikatem.
- dostawca musi posiadać autoryzację do obsługi serwisowej silnika oraz prądnicy (ASO – Autoryzowana Stacja Obsługi)
Minimalne parametry techniczne agregatu, silnika, prądownicy
AGREGAT
- Moc maksymalna ESP kVA 60.3
- Moc maksymalna ESP kW 48.2
- Moc znamionowa PRP kVA 60.3
- Moc znamionowa PRP kW 48.2
- Napięcie V 400/230
- Częstotliwość Hz 50
- Współczynnik mocy cos ϕ 0.8
- Liczba faz 3
- Paliwo Diesel
SILNIK
- Robocza prędkość nominalna obr/min 1500
- System chłodzenia silnika - woda
- Zoptymalizowana emisja spalin wg Stage V
- Liczba cylindrów i układ 4 w rzędzie
- Pojemność cm³ 3400
- Zasilanie Typ Turbodoładowany z aftercoolerem
- Regulator obrotów elektroniczny
- Maksymalna moc silnika ESP kWm 55
- Maksymalna moc silnika PRP kWm 55
- Moc wentylatora kWm 1
- Przepływ powietrza przez wentylator m³/min 82.2
- Pojemność układu smarowania l 9.5
- Zużycie oleju silnikowego przy 100% % zużycia paliwa 0.2
- Pojemność układu chłodzenia l 5.1
- Paliwo Diesel
- Napięcie instalacji V 12
PRĄDOWNICA
- Uzwojenie Standardowe
- Połączenie uzwojenia Typ Gwiazda
- Częstotliwość Hz 50
- Napięcie V 400
- Liczba faz 3
- Współczynnik mocy cos ϕ 0.8
- Moc awaryjna 27°C kVA 68.8
- Nominalna moc ciągła 40°C kVA 62.5
- Sprawność @ 100% % 89.4
- Typ Bezszczotkowy
- Bieguny 4
- Tolerancja napięcia % 1
- Klasa izolacji H
- Klasa IP 23
Uzwojenia / System wzbudzenia
Stojan alternatora powinien być nawinięty z poskokiem 2/3.
Izolacja / Impregnacja Izolacja klasy H.
Alternator wykonany zgodnie z powszechnymi normami, tj. CEI 2-3, IEC 34-1, EN
Gniazda mocy z zabezpieczeniami
1 x 400 V CEE 63 A 3P+N+T IP67
1 x 400 V CEE 32 A 3P+N+T IP67
1 x 400 V CEE 16 A 3P+N+T IP67
1 x 230 V CEE 16 A 2P+T IP67
1 x 230 V 16 A Schuko IP68
Wspólna ochrona różnicowoprądowa typu A dla gniazdek trójfazowych/Każde gniazdko trójfazowe z własnym wyłącznikiem automatycznym/Każda faza wyposażona w wyłączniki różnicowoprądowe z zabezpieczeniem nadprądowym RCBO/Wtyczka do zasilania pomocniczego 230 V 16 A
- Agregat wyposażony w podgrzew oraz wannę retencyjną.
- System automatycznego dociążenia agregatu zastępczego, nie dopuszcza się innych systemów dopalania filtra DPF.
- panel do pracy automatycznej ACP,
- wyłącznik główny 4 polowy,
- ręczny wyłącznik baterii,
- plastikowy zbiornik paliwa o pojemności min. 200L
- centralny zaczep dachowy,
- gumowe odbojniki na ramie,
- Wyciszona obudowa wykonana z galwanizowanej stali
- Wanna retencyjna
- Rama wykonana ze spawanych stalowych profili
- Przykręcone nogi podporowe.
- Uchwyt do przenoszenia dźwigiem
- Zabezpieczenie ruchomych i obracających się części przed przypadkowym kontaktem
- Punkt uziemienia do połączenia wszystkich metalowych części z ziemią
- Zaczep do podnoszenia agregatu, z pojedynczym punktem podnoszenia umieszczonym na dachu
- Poziom ciśnienia akustycznego z @ 1 m dBA 76
- Gwarantowany poziom hałasu (LWA) dBA 93
- Poziom ciśnienia akustycznego z @ 1 m dBA 76
- Poziom ciśnienia akustycznego z @ 7 m dBA 64.)
Przyczepa o minimalnej specyfikacji:
- Wymiary platformy ładunkowej- ok. 2,4m x1,04m
- 2 Osie o nośności 1350kg każda
- Koła na zewnątrz ramy
- Urządzenie najazdowe z hamulcem ręcznym postojowym i zaczepem kulowym
- Koła - 4szt
- dyszel o stałej wysokości sprzęgu
- podłoga - BRAK
- błotniki metalowe + chlapacze przeciwbłotne
- konstrukcja ramy wykonana z elementów stalowych - cynkowana ogniowo
- rama przystosowana pod montaż agregatu
- 2 podpory rurowe z przodu + 2 szt z tyłu
- koło manewrowe z przodu wzmacniane z uchwytem fi60mm (wspornik ponad dyszel)
- kliny pod koła – 2szt
- oświetlenie zgodne z PN, tylne lampy żarówkowe
- waga ok. 440kg
- tylne lampy zespolone typu LED 12/24V
- podpory z przekładnią kątową na korbę
- zaczep oczkowy DIN
- homologacja specjalna (agregat elektryczny) (wymagane oświadczenie o Stage V)
- DMC- 1900 kg
- Przyczepa posiadająca Homologacje Europejską
NORMY:
- 2006/42/CE - Dyrektywa maszynowa;
- 2014/30/UE-Dyrektywa kompatybilności elektromagnetycznej;
- 2014/35/UE-Dyrektywa niskonapięciowa
- 2000/14/EC-poziom ciśnienia akustycznego;
- emisja hałasu do środowiska (zmienione przez 2005/88/EC) - jeżeli dotyczy;
- 97/68/EC - emisja zanieczyszczeń gazowych i cząstek stałych (zmienione przez 2016/1628 EC) – jeżeli dotyczy.
- EN12100, EN 13857, EN 60204.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-23
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Oceny ofert będzie dokonywała komisja. W odniesieniu do wykonawców, którzy spełnili po-stawione w warunki komisja dokona oceny ofert na podstawie następującego kryterium: Cena (C) 60 % Gwarancja (Gw) 20 % Okres rękojmi (Or) 20 % 2.Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.3.Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach: 3.1)W kryterium „Cena”(C)–waga 60%: Maksymalna liczba punktów w kryterium „Cena”–60 pkt cena najniższa brutto* C= ----------- x 60 pkt cena brutto oferty badanej * spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu Porównywaną ceną będzie cena brutto ogółem za realizację zamówienia obliczonej przez Wykonawcę zgodnie z przepisami prawa i podanej w „Formularzu ofertowym” (załączniku nr 1 do SWZ). Określona w ten sposób cena oferty służyć będzie wyłącznie do porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty.3.2)W kryterium „Gwarancja” (Gw) – waga 20%: Maksymalna liczba punktów w kryterium „Gwarancja” – 20 pkt Wykonawca otrzyma odpowiednio następującą liczbę punktów za poszczególny okres gwarancji ogółem: a)12-23 miesięcy gwarancji – 10 pkt b)24 i więcej miesięcy gwarancji – 20 pkt Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 6 miesięcy. UWAGA: - Oferta z okresem gwarancji krótszym niż 12 m-cy zostanie uznana za niezgodną z warunkami zamówienia, a co za tym idzie, odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp.- Oferta z okresem gwarancji 24 miesięcy i więcej otrzyma maksymalną liczbę punktów w kryterium.- W przypadku niepodania w ofercie informacji na temat długości gwarancji Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował minimalny dopuszczalny okres gwarancji wynoszący 12 miesięcy i zastosuje art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona, a następnie odpowiednio obliczy punktację w tym kryterium. W przypadku gdy Wykonawca w wyznaczonym terminie zakwestionował poprawienie omyłki, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 11 ustawy pzp.Punkty zostaną przyznane na podstawie oświadczenia złożonego w pkt. 6 „Formularza ofertowego” (załącznik nr 1 do SWZ). Okres gwarancji należy podać w miesiącach np. 6, 7, 8….itd. miesięcy.3.3)W kryterium „Okres rękojmi” (Or) waga 20%: Maksymalna liczba punktów w kryterium „Okres rękojmi” 20 pkt Punkty za kryterium „Okres rękojmi” (Or) zostaną przyznane zgodnie z poniższym opisem:a)Oferty w tym kryterium oceniane będą w odniesieniu do najdłuższego okresu rękojmi na wykonane prace projektowe zastrzegając, iż minimalny okres rękojmi wynosi 2 lata wg poniższego wzoru:•2 lata rękojmi 0 punktów,•3 lata rękojmi 10 punktów,•4 lata rękojmi 15 punktów,•5 lat rękojmi 20 punktów. b)Oferta z okresem rękojmi 5 lat i więcej - otrzyma maksymalną ilość punktów. Punkty zostaną przyznane na podstawie oświadczenia złożonego w pkt. 7 „Formularza ofertowego” (załącznik nr 1 do SWZ). Okres rękojmi należy podać w latach np. 2,3,4,5…itd. lat. 4. Ocenę oferty (Of) stanowi suma punktów określona dla poszczególnych kryteriów wg wzoru: Of= C + Gw + Or gdzie: Of- ilość punktów uzyskana przez ofertę badaną; C- ilość punktów uzyskana przez ofertę w kryterium cena; Gw- ilość punktów uzyskana przez ofertę w kryterium gwarancja; Or- ilość punktów uzyskana przez ofertę w kryterium okres rękojmi. 5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów tj. przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert wg powyższego wzoru. Zamawiający może przyznać Wykonawcy maksymalnie 100 punktów. 6. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przed-stawia taki sam bilans kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
a) Dla części 1 i 2 - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie, prawidłowo ukończył co najmniej 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia.
Przez „zadanie odpowiadające rodzajem przedmiotowi zamówienia” rozumieć należy co najmniej dwie dostawy agregatów prądotwórczych mobilnych na przyczepie lub agregatów prądotwórczych stacjonarnych do urzędów miejskich bądź urzędów gmin.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Zamawiający uzna warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony, gdy jeden z Wykonawców wykaże się realizacją dwóch wymaganych przez Zamawiającego umów. Zamawiający nie dopuszcza sumowania zdolności technicznej lub zawodowej, tzn. warunek nie zostanie uznany za spełniony w sytuacji, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie wykażą, że zrealizowali w sumie dwie umowy, ale żaden z nich nie zrealizował samodzielnie dwóch umów wymaganych przez Zamawiającego.
W przypadku, gdy Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający uzna warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony, gdy podmiot udostępniający zdolność techniczną lub zawodową zrealizował samodzielnie dwie umowy wymagane przez Zamawiającego.
W przypadku, gdy złożone przez Wykonawcę dokumenty w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu zawierają dane w innych walutach niż w złotych polskich, Zamawiający w celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu wartości wykonanych zamówień w innej walucie niż złoty polski przeliczy je na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w tabeli kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego (http://www.nbp.pl) na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowana tabela kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego, Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu.
2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub do-świadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, dostawy lub usługi do realizacji których te zdolności są wymagane.
3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Oświadczenie
wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z
2024 r. poz. 1616), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami
potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od
innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SWZ;
b) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w
zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w: art. 108 ust. 1 pkt 1-4) i 6)
ustawy, art. 109 ust. 1 pkt 5 i 7-10 ustawy – załącznik nr 7 do SWZ; c) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy,
wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; (W przypadku składania oferty przez wykonawców
występujących wspólnie ww. dokument przedstawia każdy wykonawca we własnym imieniu).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich
3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca
wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te
dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez
podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie
uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; - załącznik nr 5 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) pełnomocnictwo:a) jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o
których mowa w pkt 5) (np. KRS, CEIDG), wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien
dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia
oferty i podpisania umowy,
b) zapis pkt 1 lit. a stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się (np.
Konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego,
c) w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do
ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania
w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno być
załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie: - postępowania o zamówienie publiczne, którego
dotyczy, - wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z
określeniem adresu siedziby, ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania;
2) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługę, do realizacji której te
zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika,
które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
3) jeżeli wykonawca, polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby - zobowiązanie podmiotu
udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia
(załącznik nr 6 do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że stosunek łączący wykonawcę z
podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów;
4) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przez podmiot
udostępniający zasoby, jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego – załącznik nr 2a;
5) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub
innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego
reprezentowania:
a) wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt 5, jeżeli zamawiający może je uzyskać
za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych
dokumentów.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiająpełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w
Rozdziale XI pkt 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz
spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w
postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które
roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art.454-455 ustawy pzp oraz wskazanym we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-04 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://susz.logintrade.net/zapytania_email,217259,8e5e02131bd58536e857b5f2df3f6ade.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-04 11:05
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
INNE PRZETARGI SUSZ
- Montaż energooszczędnego oświetlenia na terenie Gminy Susz II
- Zakup agregatu prądotwórczego stacjonarnego oraz mobilnego dla zadań inwestycyjnych z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Gminy Susz
- ZAKUP MIKROBUSU PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, W TYM PORUSZAJĄCYCH SIĘ NA WÓZKACH INWALIDZKICH
- "Modernizacja kanalizacji sanitarnej na odcinku Bałoszyce Susz Etap II" w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wykonanie przejścia między placem zabaw a boiskiem ul. Koszarowa
- Utwardzenie placu przy cmentarzu w m. Redaki
więcej: przetargi SUSZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa 12 agregatów prądotwórczych
- Zakup sprzętu w ramach systemu ochrony cywilnej Gminy Kruszwica
- "Dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej dla gminy Małomice."
- Dostawa AGREGATÓW PRĄDOTWÓRCZYCH w ramach realizacji zadań z zakresu Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026 w Gminie Bogdaniec
- ZAKUP DWÓCH AGREGATÓW PRĄDOTWÓRCZYCH O MOCY POWYŻEJ 50 KVA
- Zakup agregatu prądotwórczego stacjonarnego oraz mobilnego dla zadań inwestycyjnych z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Gminy Susz
więcej: Jednostki prądotwórcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





