Og³oszenie z dnia 2025-11-26
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Zadanie nr 1: Konserwacja o¶wietlenia ulicznego na terenie Gminy B³onie w 2026 i 2027 roku, Zadanie nr 2: Roboty dodatkowe i uzupe³niaj±ce niezbêdne do poprawnego funkcjonowania systemu o¶wietlenia...
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina B³onie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271230
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Rynek 6
1.5.2.) Miejscowo¶æ: B³onie
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-870
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@um.blonie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.blonie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zadanie nr 1: Konserwacja o¶wietlenia ulicznego na terenie Gminy B³onie w 2026 i 2027 roku, Zadanie nr 2: Roboty dodatkowe i uzupe³niaj±ce niezbêdne do poprawnego funkcjonowania systemu o¶wietlenia...
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c3a6f560-e1c4-4b3f-9eb3-6e89602c794d
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00558509
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00029823/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.9 Zadanie nr 1: Konserwacja o¶w. ulicznego na terenie Gminy B³onie w 2026 i 2027 roku, Zad 2: Roboty dodatkowe i uzupe³niaj±ce niezbêdne do poprawnego funkcjonowania systemu o¶w. ulicznego.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/12202373.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1220237
Komunikacja w postêpowaniu w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp., odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu platformy zakupowej platformazakupowa.pl oraz poczty elektronicznej zamowienia.publiczne@um.blonie.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postêpowaniu w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp., odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenie o jakim mowa w Rozdziale XII pkt. 30.3 SWZ sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu platformy zakupowej platformazakupowa.pl oraz poczty elektronicznej zamowienia.publiczne@um.blonie.pl.
4. Szczegó³owa instrukcja dla Wykonawców dotycz±ca z³o¿enia, zmiany i wycofania oferty znajduje siê na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
5. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy.
6. W korespondencji kierowanej do Zamawiaj±cego Wykonawcy powinni pos³ugiwaæ siê numerem przedmiotowego postêpowania tj. WZP.271.27.2025.
...
Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawiera Rozdz. VIII SWZ i Rozdz. XII SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina B³onie – Urz±d Miejski w B³oniu z siedzib± w B³oniu, ul. Rynek 6, 05-870 B³onie. Dane kontaktowe: Urz±d Miejski w B³oniu, ul. Rynek 6, 05-870 B³onie, tel. 22 725 30 04, fax. 22 725 30 67, email: ratusz@um.blonie.pl
- kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie B³onie: iod@um.blonie.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 z pó¼n. zm), zwanej dalej ustaw± Pzp.
- Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
- obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
c. na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
- nie przys³uguje Pani/Panu:
a. w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
- Jednocze¶nie Urz±d Miejski w B³oniu przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
Szczegó³owe informacje w rozdz. XXXIV. pkt. 4 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.271.27.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres zadania nr 1:
a) G³ównym celem zadania nr 1 (konserwacji o¶wietlenia ulicznego) jest utrzymanie we w³a¶ciwym stanie technicznym urz±dzeñ o¶wietlenia ulicznego tak, aby zapewniona by³a prawid³owa ich praca zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami i normami.
b) Ilo¶æ punktów o¶wietleniowych: 4 159 szt. (oprawy sodowe – 1102 szt. i oprawy ledowe – 3057 szt.).
Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany w ilo¶ci konserwowanych punktów ¶wietlnych:
- zwiêkszenie: dobudowa nowych punktów,
- zmniejszenie: likwidacja istniej±cych punktów.
Maksymalny zakres robót mog±cych ulec zmniejszeniu Zamawiaj±cy ustala do 15%.
c) Ilo¶æ szaf zasilaj±co sterowniczych z uk³adami pomiaru energii elektrycznej: 163 szt. (SON i SOK).
d) Konserwacji podlegaj± nastêpuj±ce urz±dzenia o¶wietlenia ulicznego:
- zasilanie szaf zasilaj±co sterowniczych SON/SOK,
- szafy zasilaj±co sterownicze SON/SOK z wyposa¿eniem,
- obwody o¶wietleniowe kablowe i napowietrzne (linie izolowane i linie nieizolowane),
- oprawy, ¼ród³a ¶wiat³a, bezpieczniki,
- s³upy( linie napowietrzne – s³upy typu ¯N i E ; linie kablowe - s³upy metalowe i betonowe),
- wysiêgniki, odgromniki, zaciski, uziemienia.
e) Wykaz podstawowych czynno¶ci konserwacji o¶wietlenia :
- kontrola ¶wiecenia i uzupe³nianie ubytków,
- usuwanie awarii i uszkodzeñ,
- dokonywanie oglêdzin i przegl±dów,
- obs³uga urz±dzeñ pomiarowych energii elektrycznej,
- obs³uga urz±dzeñ i systemów sterowniczych,
- aktualizacja schematów o¶wietlenia ulicznego,
- prowadzenie wymaganych dokumentów.
f) Znaczna czê¶æ urz±dzeñ o¶wietlenia ulicznego zainstalowana jest na liniach nale¿±cych do PGE Dystrybucja S.A.
g) Sterowanie o¶wietleniem realizowane jest poprzez:
- zegary astronomiczne,
- oprogramowanie LENA CLUE,
- oprogramowanie MOONS.
Wykonawca konserwacji bêdzie zobowi±zany do kontrolowania o¶wietlenia za pomoc± wymienionych systemów i oprogramowania oraz wprowadzania uzgodnionych z Zamawiaj±cym zmian w redukcji mocy opraw o¶wietleniowych.
h) Podstawowy zakres konserwacji szaf o¶wietleniowych SON / SOK:
- oczy¶ciæ szafê na zewn±trz,
- opisaæ szafê zgodnie z numerami podanymi na schematach o¶wietlenia dla miasta i gminy,
- sprawdziæ i naprawiæ zamykanie szafy,
- oczy¶ciæ szafê wewn±trz,
- poprawnie zamontowaæ urz±dzenia w szafie,
- sprawdziæ i wyregulowaæ zegar astronomiczny,
- sprawdziæ dzia³anie i poprawno¶æ oznaczeñ za³±czania szafy na pracê "Automatyczn± " i
pracê "Rêczn± ",
- sprawdziæ zabezpieczenia obwodów,
- oczy¶ciæ i zakonserwowaæ ¶ruby, zaciski itp na których jest rdza,
- pomalowaæ konstrukcje mocuj±ce szafê do s³upa,
- sprawdziæ i poprawiæ wlz – ty (od linii nn do szafy SON / SOK),
- sprawdziæ aktualno¶æ schematu,
- wymiana wyeksploatowanych elementów wyposa¿enia szafy o¶wietleniowej.
i) Podstawowy zakres konserwacji linii o¶wietleniowej napowietrznej i kablowej:
- kontrola mocowania przewodów linii napowietrznej do s³upów,
- regulacja zwisów przewodów linii napowietrznych,
- kontrola i uzupe³nianie zabezpieczeñ opraw o¶wietleniowych,
- kontrola przewodów zasilaj±cych oprawy o¶wietleniowe,
- kontrola mocowania wysiêgników do s³upów w liniach napowietrznych,
- czyszczenie i malowanie wysiêgników w liniach napowietrznych (w 2026 r. na terenie
miejskim ; w 2027 r. na terenie wiejskim),
- kontrola ochronników i pomiar uziemienia,
- przegl±d i czyszczenie wnêk s³upowych w liniach kablowych,
- sprawdzanie mocowania s³upów do fundamentów,
- czyszczenie metalowych s³upów linii kablowych,
- czyszczenie kloszy opraw o¶wietleniowych,
- regulacja k±ta ¶wiecenia opraw o¶wietleniowych,
- korekta ga³êzi przes³aniaj±cych oprawy o¶wietleniowe,
- wymiana wyeksploatowanych elementów.
2. Zakres zadania nr 2:
a) G³ównym celem zadania nr 2 s± roboty dodatkowe i uzupe³niaj±ce niezbêdne do poprawnego funkcjonowania systemu o¶wietlenia ulicznego.
b) W zakres zadania nr 2 wchodz± roboty na wszystkich urz±dzeniach o¶wietlenia ulicznego wynikaj±ce z awarii spowodowanych kolizjami drogowymi, uszkodzeniami spowodowanymi warunkami atmosferycznymi (burze, wichury, ulewy, ¶nie¿yce), dzia³añ w³a¶ciciela linii – PGE Dystrybucja S.A, przebudowy dróg i konieczno¶ci± wymiany wyeksploatowanych g³ównych urz±dzeñ o¶wietlenia ulicznego:
- przewodów linii o¶wietleniowych izolowanych i nieizolowanych,
- s³upów linii o¶wietleniowych napowietrznych i kablowych,
- opraw o¶wietleniowych,
- obudów szaf o¶wietleniowych,
- g³ównych elementów sterowania.
c) W przypadku wyst±pienia konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych lub uzupe³niaj±cych, a niezbêdnych do poprawnego funkcjonowania systemu o¶wietlenia ulicznego Wykonawca zobowi±zuje siê do ich wykonania na zasadach okre¶lonych w Umowie.
d) Roboty te nale¿y wykonywaæ zgodnie z zaleceniami Zamawiaj±cego i obowi±zuj±cymi przepisami w tym zakresie.
e) Przy ww. robotach Wykonawca dokona niezbêdnych uzgodnieñ z zarz±dcami dróg i w³a¶ciwym Zak³adem Energetycznym.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 50232100-1 - Us³ugi w zakresie konserwacji o¶wietlenia ulicznego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia drogowego
45316100-6 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia zewnêtrznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostan± ocenione przez Zamawiaj±cego w oparciu o nastêpuj±ce kryteria i ich znaczenie:
- Cena netto za konserwacjê 1 pkt ¶wietlnego w okresie 1 miesi±ca- waga 60 %
- Stawka za roboczogodzinê do kosztorysowania (netto) - waga 15 %
- Koszty ogólne (w %) - waga 15 %
- Zysk (w %) - waga 10 %
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nianie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny.
1.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile
wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nianie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny.
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nianie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny.
1.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub
zawodowej, je¿eli wyka¿e, ¿e:
1.4.1. Wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, je¿eli wyka¿e, ¿e wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie:
a) Konserwacja w okresie 1 roku minimum 4 000 punktów ¶wietlnych o¶wietlenia ulicznego,
b) Konserwacja w okresie 1 roku minimum 1 000 punktów ¶wietlnych o¶wietlenia ulicznego na liniach napowietrznych sieci abonenckiej Zak³adu Energetycznego.
Uwaga:
Zasobu wiedzy i do¶wiadczenia nie mo¿na ³±czyæ. Przynajmniej jeden ze wspólnie ubiega-j±cych siê Wykonawców musi spe³niæ w ca³o¶ci warunek wymieniony w pkt 1.4.1. W przy-padku korzystania z zasobów Podwykonawców lub podmiotów trzecich warunek ten spe³-nia w ca³o¶ci Wykonawca lub Podwykonawca lub podmiot trzeci.
1.4.2. dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które bêd± skierowane przez Wykonawcê do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nich czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami tj:
a) dyspozytor – 1 osoba,
b) kierownik robót – 1 osoba posiadaj±ca:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci i instalacji elektrycznych,
- aktualne za¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do Izby In¿ynierów,
- aktualne uprawnienia „E” i „D” do 15 kV,
c) monterzy – 4 osoby posiadaj±ce:
- uprawnienia „E” do 1 kV, (min. 2 osoby)
- uprawnienia „E” do 15 kV, (min 2 osoby)
- uprawnienia do prac pod napiêciem PPN (min 2 osoby)
d) operator sprzêtu – 1 osoba posiadaj±ca uprawnienia do obs³ugi sprzêtu (podno¶nik).
UWAGA: Dla osób odpowiedzialnych za kierowaniem robotami budowlanymi Zamawiaj±cy dopuszcza wa¿ne uprawnienia budowlane odpowiadaj±ce wymienionym wy¿ej uprawnieniom, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
Kierownik powinien posiadaæ uprawnienia budowlane zgodnie z ustaw± z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333), oraz rozporz±dzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, okre¶lone w art. 12 ust. 1 ustawy mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych. Regulacjê odrêbn± stanowi± przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2020 r. poz. 220) oraz w rozumieniu art. 20 a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1117).
1.4.3. dysponuje narzêdziami oraz urz±dzeniami technicznymi wymienionymi poni¿ej:
a) Samochód techniczny z wyposa¿eniem – 1 szt.,
b) Samochód specjalny z podno¶nikiem i balkonem – 2 szt.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 3, 6 ustawy Pzp dotycz±cego podstaw wykluczenia z postêpowania;
2. o¶wiadczenie Wykonawcy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 Pzp;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert w postêpowaniu.
2. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
3. wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Dokumenty, które Wykonawcy musz± z³o¿yæ wraz z ofert±:1. Wype³niony Formularz ofertowy - Za³±cznik nr 1 do SWZ;
2. O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego - Za³±cznik nr 2 do SWZ.
(W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa wy¿ej, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa wy¿ej, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
W przypadku zatrudnienia Podwykonawcy/ów niebêd±cym/ch podmiotem udostêpniaj±cym zasoby, o którym/ch wiadomo na etapie sk³adania oferty, Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia przez Podwykonawcê/ów wy¿ej wskazanego o¶wiadczenia potwierdzaj±cego brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu).
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy (je¿eli dotyczy) – Za³±cznik nr 3 do SWZ.
4. Pe³nomocnictwo do podpisania oferty i wystêpowania w imieniu Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, je¿eli Wykonawca nie bêdzie wystêpowa³ osobi¶cie lub poprzez przedstawiciela upowa¿nionego w dokumentach rejestrowych. (je¿eli dotyczy)
5. Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. (je¿eli dotyczy)
6. Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty musi byæ z³o¿one w oryginale w takiej samej formie jak sk³adana oferta (t.j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b±d¼ te¿ poprzez opatrzenie skanu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego.
7. Zobowi±zanie innego podmiotu (je¿eli dotyczy) do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, je¿eli Wykonawca korzysta ze zdolno¶ci innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 118 ust. 1 oraz art 118 ust. 3 Pzp. (...)
Szczegó³owe informacje w SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia w tre¶ci formularza ofertowego sk³adaj± o¶wiadczenie, z którego wynika, które prace wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
3. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Niezale¿nie od okoliczno¶ci wprowadza siê zasady dokonywania zmian wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, zgodnie z art. 439 ustawy Pzp:a) zmiana wynagrodzenia zostanie okre¶lona w oparciu o miesiêczny „Wska¼nik cen produkcji budowlano-monta¿owej” publikowany w Komunikacie Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego w sprawie wska¼nika cen nak³adów inwestycyjnych okre¶laj±cy zmianê ceny produkcji budowlano-monta¿owej w porównaniu z analogicznym miesi±cem roku poprzedniego, podanego dla pierwszego miesi±ca kalendarzowego przypadaj±cego po up³ywie 6 m-cy od daty zawarcia Umowy,
b) warto¶æ publikowanego wska¼nika przekraczaj±ca 3,0% uprawnia Strony umowy do ¿±dania zmiany wynagrodzenia, przy czym pocz±tkowy termin ustalenia zmiany wynagrodzenia przypada po up³ywie 6 m-cy od daty zawarcia Umowy,
c) zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia dotyczy tylko tej czê¶ci wynagrodzenia, która przys³uguje Wykonawcy za wykonanie tej czê¶ci Przedmiotu umowy, której odbiór przypad³ po up³ywie roku od daty zawarcia Umowy,
d) maksymaln± warto¶æ zmiany wynagrodzenia, jak± dopuszcza zamawiaj±cy w efekcie zastosowania postanowieñ o zasadach wprowadzania zmian wysoko¶ci wynagrodzenia wynosi 20%.
2. Wykonawca, którego wynagrodzenie zosta³o zmienione zgodnie z ust. 1 zobowi±zany jest do zmiany wynagrodzenia przys³uguj±cego podwykonawcy, z którym zawar³ umowê, w zakresie odpowiadaj±cym zmianom cen materia³ów lub kosztów dotycz±cych zobowi±zania podwykonawcy.
3. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê umowy w zakresie wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku:
a) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego,
b) ustawowej zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê – ewentualna zmiana bêdzie dotyczy³a jedynie osób skierowanych do wykonania przedmiotu Umowy, których wysoko¶æ wynagrodzenia jest równa minimalnemu wynagrodzeniu za pracê albo rozliczani s± stawk± godzinow± równ± minimalnej stawce godzinowej,
c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne.
d) zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych,
- je¿eli ww. zmiany bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê.
4. Zmiana o której mowa w ust. 3 nastêpuje na wniosek Wykonawcy. We wniosku, o którym mowa w zdaniu poprzednim Wykonawca ma obowi±zek szczegó³owo uzasadniæ wp³yw zmiany na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê. Zamawiaj±cy ma prawo do weryfikacji zasadno¶ci wniosku. Wniosek musi byæ z³o¿ony w terminie 30 dni od wej¶cia w ¿ycie przepisów powoduj±cych zmianê. Wynagrodzenie bêdzie podlega³o zmianie od miesi±ca, w którym wesz³y w ¿ycie przepisy dokonuj±ce te zmiany.
5. Wszelkie zmiany tre¶ci Umowy wymagaj± formy pisemnej.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-12-05 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1220237
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-05 10:20
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2026-01-02
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Osobami upowa¿nionymi do bezpo¶redniego kontaktowania siê z Wykonawcami w sprawach przedmiotu zamówienia z ramienia: Wydzia³u Zamówieñ Publicznych s±:– Iwona Kopczyñska, Agnieszka Kopij (wyja¶nienia odno¶nie procedury przetargowej)
email: zamowienia.publiczne@um.blonie.pl, fax: (22) 725-30-67,
tel. (22) 725-30-04 wew. 180
INNE PRZETARGI Z B£ONI
- Zadanie nr 1: Konserwacja o¶wietlenia ulicznego na terenie Gminy B³onie w 2026 i 2027 roku, Zadanie nr 2: Roboty dodatkowe i uzupe³niaj±ce niezbêdne do poprawnego funkcjonowania systemu o¶wietlenia...
- Us³uga ochrony fizycznej i technicznej obiektów i mienia Centrum Sportu w B³oniu
- Obs³uga urz±dzeñ i instalacji technicznych wraz z ich konserwacj± w wielofunkcyjnym budynku Centrum Sportu w B³oniu przy ul. Grodziskiej 1 - podbasenie
wiêcej: przetargi w B³oniach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zadanie nr 1: Konserwacja o¶wietlenia ulicznego na terenie Gminy B³onie w 2026 i 2027 roku, Zadanie nr 2: Roboty dodatkowe i uzupe³niaj±ce niezbêdne do poprawnego funkcjonowania systemu o¶wietlenia...
- Budowa o¶wietlenia ul. ¬ródlanej w Go¶ciêcicach
- Rozbudowa ul. Le¶nej w Ustroniu - etap I oraz Budowa wodoci±gu w ul. Le¶nej
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych w Krupskim M³ynie przy ul. Krasickiego, na dzia³ce ewidencyjnej nr 196/5
- Modernizacja o¶wietlenia ulicznego w Gminie Bia³a Piska
- Rozbudowa i budowa dróg na Osiedlu Pochy³a w Bytowie
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





