eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PruszkówDostawa, montaż i demontaż oraz obsługa kompletnego lodowiska na terenie Szkoły Podstawowej nr 2 w Pruszkowie



Ogłoszenie z dnia 2025-11-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dostawa, montaż i demontaż oraz obsługa kompletnego lodowiska na terenie Szkoły Podstawowej nr 2 w Pruszkowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Pruszków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015834660

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: J.I. Kraszewskiego 14/16

1.5.2.) Miejscowość: Pruszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-800

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 227358710

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@miasto.pruszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa, montaż i demontaż oraz obsługa kompletnego lodowiska na terenie Szkoły Podstawowej nr 2 w Pruszkowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2eebff0d-6a0d-4412-a8b2-6f066abfd639

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00558398

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00047922/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.23 Dostawa, montaż i demontaż oraz obsługa kompletnego lodowiska na terenie Szkoły Podstawowej nr 2

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00431923

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.52.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 339333,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa montaż i demontaż oraz kompleksowa obsługa lodowiska o wymiarach min 19 m x 40 m (lodowisko z zapleczem o powierzchni ok. 1000 m2 ) dostępnego dla co najmniej 120 osób jednocześnie. Udostępnienie Zamawiającemu w celu oceny przygotowania obiektu do uruchomienia do 04.12.2025 r., udostępnienie mieszkańcom od 05.12.2025 r. do dnia 01.03.2026 r. Termin demontażu lodowiska: do 16.03.2026 r. Możliwość skrócenia terminu w przypadku wystąpienia lub prognozowania niekorzystnych warunków atmosferycznych, czyli powyżej + 10 st. C lub ciągłych opadów, utrzymujących się dłużej niż 3 dni, uniemożliwiających korzystanie z lodowiska. Zamawiający może podjąć decyzję o skróceniu terminu realizacji umowy a wynagrodzenie zostanie obniżone wg stawki za jeden dzień wskazanej w ofercie Wykonawcy.
Przygotowanie niezbędnej dokumentacji i dokonanie skutecznego zgłoszenia w organie administracji architektoniczno-budowlanej na podstawie art. 29 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 30 ustawy Prawo budowlane.
Dostawę wiaty namiotowej do zadaszenia lodowiska o wymiarach min. 20 m x 50 m bez ścian bocznych.
Lodowisko ma być dostępne 7 dni w tygodniu w godz. 8.00-21.00 z wyjątkiem:
24.12.2025 r. – niedostępne
31.12.2025 r. – w godzinach 8.00-18.00
25.12.2025 r., 01.01.2026 r. – w godzinach 13.00-21.00
19.01.2026 r. do 01.02.2026 r. – w godzinach 8.00 – 12.00 możliwość korzystania z lodowiska przez grupy zorganizowane np. z związku z „zimą w mieście” itp., z zastrzeżeniem, że maksymalne obłożenie lodowiska dla tych grup może wynosić 60 osób, w pozostałym zakresie przepustowości lodowisko przeznaczone dla wszystkich; w godzinach: 12:00-21:00 lodowisko dostępne dla wszystkich bez możliwości korzystania przez grupy zorganizowane.
Dni oraz godziny funkcjonowania lodowiska mogą ulec zmianie wyłącznie za zgodą pisemną Zamawiającego.
Zapewnienie możliwości nauki jazdy na łyżwach w ramach szkolnych zajęć sportowych w godzinach 8.00-14.30 w dni powszednie.
Zapewnienie dostępności dla osób z niepełnosprawnościami tj.:
• dwóch atestowanych urządzeń umożliwiających poruszanie się po tafli lodowiska osobom korzystającym z wózka inwalidzkiego oraz udostępnianie go zainteresowanym osobom. Zapewnienie dostępności dla osób z niepełnosprawnościami obliguje do zachowania takich samych zasad i warunków jak dla pozostałych użytkowników.
• codzienne obowiązywanie na lodowisku, w godzinach popołudniowych uzgodnionych z Zamawiającym, tzw. godziny wyciszenia, wprowadzonej z myślą o osobach ze spektrum autyzmu. W tym czasie muzyka jest wyłączona.
Wymaga się zapewnienia:
- wiaty namiotowej do zadaszenia lodowiska,
- punktu wypożyczalni łyżew, kasków, chodzików do nauki jazdy, ostrzenia łyżew oraz suszarki do łyżew,
- bezpłatnej szatni – kontenerów – z dostępem do wieszaków i siedzisk, ławek,
- co najmniej 2 toalet dostępnych dla osób niepełnosprawnych wraz z serwisem,
- oświetlenia i oprawy muzycznej,
- obsługi kompleksowej lodowiska.
Zapewnienie nieodpłatnego wstępu, korzystania z lodowiska oraz wypożyczenia łyżew dla:
• dzieci do 7 roku życia
• uczniów z Pruszkowską Kartą Mieszkańca albo Kartą Dużej Rodziny albo Pruszkowską Kartą Dużej Rodziny albo aktualną legitymacją szkolną wydaną przez placówki oświatowe w Gminie Mieście Pruszków,
• dorosłych z Pruszkowską Kartą Mieszkańca albo Kartą Dużej Rodziny albo Pruszkowską Kartą Dużej Rodziny,
• uczniów, o których mowa w pkt 9 ppkt 4 Opisu Przedmiotu Zamówienia.
Dla pozostałych użytkowników Wykonawca winien zorganizować sprzedaż biletów, których ceny nie mogą przekraczać:
• bilet ulgowy (dzieci powyżej 7 roku życia do lat 18) – kwoty 10,00 zł
• bilet normalny (dorośli powyżej 18 roku życia) – kwoty 15 zł
Prowadzenie wypożyczalni łyżew:
1) koszty wypożyczenia łyżew, których ceny nie mogą przekraczać:
• dzieci - 5 zł/sesja
• pozostali – 10 zł
• wejście z własnymi łyżwami – 0 zł / sesja.
2) Koszt ostrzenia łyżew:
• ostrzenie własnych łyżew użytkowników - 10,00 zł / komplet
Zapewnienie możliwości płacenia za usługi, o których mowa powyżej: gotówką, kartą płatniczą, blikiem.
Kwoty uzyskane ze sprzedaży biletów, usługi wypożyczenia i ostrzenia łyżew stanowić będą przychód Wykonawcy.
Lodowisko zlokalizowane będzie na terenie nieruchomości wskazanej przez Zamawiającego Pruszków ul. Jasna 2 na terenie Szkoły Podstawowej nr 2, działka nr ew. 179/2 obr. 18 – teren boiska szkolnego.
1.3/ Szczegółowy zakres prac będących przedmiotem zamówienia określają:
- projektowane postanowienia umowy (wzór umowy) – załącznik nr 4 do SWZ.
- opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący załącznik nr A do SWZ i jednocześnie załącznik 1 do umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212211-8 - Roboty budowlane w zakresie lodowisk

45331231-4 - Instalowanie urządzeń mrożących

37411220-0 - Łyżwy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 393501,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 393501,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 393501,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piruet Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5223094437

7.3.3) Ulica: Lanciego 10b/12

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-792

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 393501,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-03-16

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji zamówienia:
Od dnia podpisania umowy do 16.03.2026 r. z możliwością skrócenia terminu realizacji umowy.
Możliwość skrócenia terminu w przypadku wystąpienia lub prognozowania niekorzystnych warunków atmosferycznych, czyli
powyżej + 10 st. C lub ciągłych opadów, utrzymujących się dłużej niż 3 dni, uniemożliwiających korzystanie z lodowiska.
Zamawiający może podjąć decyzję o skróceniu terminu realizacji umowy wg stawki za 1 dzień wskazanej w ofercie
Wykonawcy.
Strony przewidują następujące terminy realizacji umowy:
1) udostępnienie lodowiska Zamawiającemu w celu oceny przygotowania obiektu do uruchomienia: do 04.12.2025 r.
2) udostępnienie lodowiska użytkownikom: od 05.12.2025 r. do 01.03.2026 r., co stanowi 86 dni.
3) demontaż lodowiska wraz z infrastrukturą towarzyszącą: do 16.03.2026 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.