eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RatowiceSukcesywny zakup paliwa w obrocie bezgotówkowym: oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej 95 do pojazdów eksploatowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej Czernica Sp. z o.o. w Ratowicach



Ogłoszenie z dnia 2025-11-26

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywny zakup paliwa w obrocie bezgotówkowym: oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej 95 do pojazdów eksploatowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej Czernica Sp. z o.o. w Ratowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej Czernica Sp. z o. o.

1.3.) Oddział zamawiającego: ZGK Czernica Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366610918

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wrocławska 111

1.5.2.) Miejscowość: Ratowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-003

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zgkczernica.pl, platforma e-zamówienia

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkczernica.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywny zakup paliwa w obrocie bezgotówkowym: oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej 95 do pojazdów eksploatowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej Czernica Sp. z o.o. w Ratowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af42927f-29a1-431c-8d11-153c157f9609

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00558180

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-af42927f-29a1-431c-8d11-153c157f9609

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: przetargi@zgkczernica.pl, platforma e-zamówienia

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z zapisami SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DKA.260.3.2025.MR

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1 Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywny zakup paliwa w obrocie bezgotówkowym: oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej 95 do pojazdów eksploatowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej Czernica Sp. z o.o. w Ratowicach, na okres 12 miesięcy, tj.:
3.1.1. Olej napędowy zwykły- ilość- 35 000 litrów.
3.1.2. Benzyna bezołowiowa PB95 – ilość- 1 500 litrów.
3.2. Paliwo musi spełniać wymagania jakościowe określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych oraz wymagania norm PN-EN 590 ON i PN-EN 228 +Pb
W okresie zimowym Wykonawca będzie stosował olej napędowy o polepszonych właściwościach niskotemperaturowych, zgodnie z wymaganiami jakościowymi określonymi w rozporządzeniu, o którym mowa w zdaniu pierwszym.
3.3. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną wskutek zatankowania pojazdu paliwem niespełniającym wymagań określonych w rozporządzeniu, o którym mowa w pkt 3.2. W celu naprawienia ewentualnych szkód, wykonawca po pisemnym zawiadomieniu przez zamawiającego o podejrzeniu złej jakości paliwa, przeprowadzi postępowanie reklamacyjne.
3.4. Zamawiającemu przysługuje prawo zwiększenia albo zmniejszenia ilości zakupionego paliwa danego rodzaju. Z tego tytułu wykonawcy nie przysługuje jakiekolwiek roszczenie w stosunku do zamawiającego.
3.5. Podane ilości paliwa określone na podstawie dotychczasowego zapotrzebowania są wielkościami szacunkowymi.
3.7. Zakup paliwa będzie odbywał się sukcesywnie, przez 24 godziny na dobę, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego.
3.8. Paliwa będą tankowane do zbiorników paliwa w pojazdach Zamawiającego oraz do kanistrów Zamawiającego.
3.9. Wykazy pracowników Zamawiającego uprawnionych do tankowania paliw oraz pojazdów Zamawiającego przewidzianych do tankowania u Wykonawcy będą stanowiły załączniki do umowy. Wykazy te będą na bieżąco aktualizowane.
3.10. Zakup paliwa będzie realizowany każdorazowo w formie transakcji bezgotówkowej, w ślad za którą Wykonawca wystawi stosowny dokument z wykonanej sprzedaży paliwa. Z wykonanej sprzedaży paliwa Wykonawca będzie sporządzał zbiorcze faktury VAT dwa razy w miesiącu tj. do dnia 15-go i od 16-go do ostatniego dnia miesiąca.
3.11. Wykonawca wyda zamawiającemu nieodpłatnie karty paliwowe po jednej dla każdego pojazdu silnikowego, oraz karty umożliwiające pobieranie paliwa do kanistrów. Na karcie paliwowej podane będą co najmniej następujące dane:
- nr karty
- data ważności
- nazwa użytkownika
- nr rejestracyjny pojazdu lub dział wraz z miejscem przeznaczenia paliwa w przypadku zakupu paliwa do sprzętu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09134100-8 - Olej napędowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1.2.1. Warunek sytuacji ekonomicznej lub finansowej – podstawa Art. 115, Ust. 1, punkt 3 ustawy PZP
Opis sposobu oceny spełnienia warunku: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał aktualne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.
1.2.2. Warunek zdolności technicznej lub zawodowej – podstawa Art. 116, Ust. 1 ustawy PZP
Opis sposobu oceny spełnienia warunku: Zamawiający uzna spełnienie warunku udziału w postępowaniu jeżeli Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz jeśli Wykonawca posiada stację paliw funkcjonującą całodobowo przez 7 dni w tygodniu na terenie Gminy Czernica w odległości do 8 km licząc od Centralnego Węzła Przesyłu Ścieków (CWPŚ) ul. Strachocińska 4, 55-002 Kamieniec Wrocławski oraz Stacji Uzdatniania Wody (SUW), ul. Rzeczna 13 Nadolice Wielkie. Stacja paliw, o której mowa powyżej powinna być okolona powierzchnią utwardzoną, umożliwiającą wjazd na stację i wyjazd z niej w jednym kierunku, bez konieczności wykonywania dodatkowych manewrów przez pojazdy zamawiającego. (np. ciągniki rolnicze z przyczepami).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Załącznik nr 1 - Wzór umowy
2. Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy (formularz interaktywny udostępniony na Platformie e- Zamówienia)
3. Załącznik nr 2a - Formularz cenowy
4. Załącznik nr 3 - Oświadczenie
5. Załącznik nr 5 - Oświadczenie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-04 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platforma e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-04 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.