eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinDostawa dwóch urządzeń Firewall NGFW wraz z gwarancją i usługą wsparcia



Ogłoszenie z dnia 2023-12-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa dwóch urządzeń Firewall NGFW wraz z gwarancją i usługą wsparcia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubelskie - Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387842118

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mieczysława Karłowicza 4

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-027

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 814416533

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: maria.szczur@lcit.lubelskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lcit.ezamawiajacy.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://lcit.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa dwóch urządzeń Firewall NGFW wraz z gwarancją i usługą wsparcia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b737771f-885f-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00557921

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00099042/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.19 Zakup systemu firewali do pracy w trybie HA

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00505191

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OZP.26.1.72.2023.SZM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup dwóch urządzeń Firewall NGFW wraz z gwarancją na okres 5 lat i usługą wsparcia. Szczegółowy opis zamówienia stanowi Załączniki nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
2. Oferowane przez Wykonawcę urządzenia powinny realizować wszystkie określone
w OPZ funkcje sieciowe i bezpieczeństwa. Poszczególne elementy wchodzące w skład systemu bezpieczeństwa mogą być zrealizowane w postaci osobnych, komercyjnych platform sprzętowych lub komercyjnych aplikacji instalowanych na platformach ogólnego przeznaczenia. W przypadku implementacji programowej muszą być zapewnione niezbędne platformy sprzętowe wraz z odpowiednio zabezpieczonym systemem operacyjnym.
3. W zakresie Firewall’a system musi obsługiwać nie mniej niż 7.5 mln. jednoczesnych połączeń oraz 500 tys. nowych połączeń na sekundę.
4. W ramach zamówienia powinny zostać dostarczone licencje upoważniające do korzystania z aktualnych baz funkcji ochronnych producenta i serwisów.
Powinny one obejmować:
Kontrola Aplikacji, IPS, Antywirus (z uwzględnieniem sygnatur do ochrony urządzeń mobilnych - co najmniej dla systemu operacyjnego Android), Analiza typu Sandbox cloud, Antyspam, Web Filtering, bazy reputacyjne adresów IP/domen na okres [60] miesięcy.
5. Gwarancja oraz wsparcie:
System musi być objęty serwisem gwarancyjnym producenta przez okres [60] miesięcy, polegającym na naprawie lub wymianie urządzenia w przypadku jego wadliwości w trybie NBD (Next Bussines Day), czyli nie później niż następnego dnia roboczego od przyjęcia zgłoszenia. Producent musi umożliwiać zgłaszanie awarii minimum 8 godzin na dobę, 7 dni w tygodniu, poprzez linię telefoniczną producenta – w języku polskim lub angielskim.
Ponadto producent musi umożliwiać możliwość zgłoszenia usterki 24x7 za pomocą dedykowanego portalu. W ramach tego serwisu producent musi zapewniać również dostęp do aktualizacji oprogramowania oraz wsparcie techniczne w trybie 24x7 oraz odpowiedzią w ciągu 1 godziny od zgłoszenia w przypadku usterki krytycznej.
6. Wsparcie techniczne inżynierów:
Zamawiający wymaga dodatkowo do 80 roboczogodzin wsparcia technicznego inżynierów Producenta oferowanego rozwiązania lub Wykonawcy w formie prac inżyniera lub konsultacji inżynierskich w zależności od potrzeb Zamawiającego do wykorzystania przez 24 miesiące od dnia podpisania Protokołu Zdawczo-Odbiorczego. Zamawiający wymaga wsparcia w zakresie konfiguracji, rekonfiguracji, zaawansowanych możliwości technicznych dostarczonych urządzeń, w tym np. przeniesienia istniejących reguł i konfiguracji, tworzenia nowych nietypowych zasad filtrowania i usług (w tym profili VPN). Po uzgodnieniu z wykonawcą mogą zostać też wykorzystane w celu warsztatów technicznych dotyczących praktycznego zastosowania dostarczonych urządzeń.
W okresie trwania umowy Zamawiający planuje wykorzystać minimum połowę – tj. 40 roboczogodzin wsparcia inżynierów Producenta lub Wykonawcy.
7. Miejscem dostawy jest Centrum Zarządzania Siecią z siedzibą w Lubelskim Parku Naukowo-Technologicznym w Lublinie ul. Bohdana Dobrzańskiego 3, 20-262 Lublin.
8. Obecnie zamawiający eksploatuje dwa urządzenia firmy Fortigate skonfigurowane
w trybie HA Active-Passive. Urządzenia te posiadają aktywny kontrakt serwisowy do dnia 22.12.2023 roku. Po tym terminie Zamawiający zamierza wycofać ww. urządzenia
z bieżącej eksploatacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 551539,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 551539,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 551539,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nomios Poland sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 1070021226

7.3.3) Ulica: ul. Puławska 537

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-844

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 551539,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania zamówienia: 25 miesięcy, w tym:
- Wykonawca zrealizuje dostawę oraz uruchomi i rozpocznie świadczenie usługi wsparcia, w terminie do 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania Umowy
(termin dostawy zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert w postępowaniu). Wykonawca zadeklarował w ofercie termin do 7 dni kalendarzowych
- Wsparcie techniczne (do 80 roboczogodzin) inżynierów Producenta oferowanego rozwiązania lub Wykonawcy świadczone będzie w okresie 24 m-cy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.