Ogłoszenie z dnia 2025-11-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00460850/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie usługi sprzątania pomieszczeń i utrzymania czystości w budynku i na terenie nieruchomości Powiatowego Urzędu Pracy w Płocku w 2026 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Płocki
1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Powiatu w Płocku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016034
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bielska 59
1.5.2.) Miejscowość: Płock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: 24 267 67 51
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.plock.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiat-plock.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_plock1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie usługi sprzątania pomieszczeń i utrzymania czystości w budynku i na terenie nieruchomości Powiatowego Urzędu Pracy w Płocku w 2026 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00f4a4b8-a794-4bfb-a0b1-62a67c51e4e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00557577
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038868/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Świadczenie usługi sprzątania w Powiatowym Urzędzie Pracy w Płocku w 2026 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00460850
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW.DZP.262.37.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 94366,83 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Wykonywanie usługi sprzątania pomieszczeń i utrzymania czystości w budynku i na terenie nieruchomości Powiatowego Urzędu Pracy w Płocku w 2026 roku”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112545,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 360000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112545,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Perfect-Błysk Firma Sprzątająca Tomasz Grochowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6661431711
7.3.3) Ulica: Laurowa 4
7.3.4) Miejscowość: Ruszków Drugi
7.3.5) Kod pocztowy: 62-604
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Perfekt-Błysk Firma Sprzątająca Tomasz Grochowski
jakie przetargi wygrała firma
Perfekt-Błysk Firma Sprzątająca Tomasz Grochowski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112545,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2026-01-01 do 2026-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Zakup sprzętu do baz magazynowych w ramach zadania OLiOC
- "Zakup wyposażenia stosowanego przy zagrożeniach powodziowych w ramach zadania OLiOC"
- Zakup zestawów ratowniczych R1 w ramach zadania OLiOC
- Zakup sprzętu i wyposażenia stosowanego przy zagrożeniach chemicznych w ramach zadania OLiOC.
- Dostawa fabrycznie nowego busa 9-osobowego do przewozu osób z niepełnosprawnościami na potrzeby Gminy-Miasto Płock
- Sukcesywna dostawa mięsa i kości oraz wędlin dla Internatu Zespołu Szkół Technicznych w Płocku
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości w zakresie sprzątania pomieszczeń i powierzchni użytkowanych w pomieszczeniach Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Rydzynie w 2026 roku
- Sprzątanie pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 4 im. Witolda Budryka w Siemianowicach Śląskich w 2026 roku.
- Sprzątanie i utrzymanie czystości na terenie Krytej Pływalni w Dąbrowie Tarnowskiej w 2026 roku
- Świadczenie usługi w zakresie sprzątania w siedzibach Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Toruniu.
- Utrzymanie czystości na przystankach komunikacyjnych oraz urządzeń informacji pasażerskiej na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego
- Utrzymanie czystości pomieszczeń Zespołu Szkół Łączności w Gliwicach 2026.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





