Ogłoszenie z dnia 2025-11-26
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla wychowanków Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Wielgiem.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Wielgiem
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001010147
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 80A
1.5.2.) Miejscowość: Wielgie
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-645
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 0542801908
1.5.8.) Numer faksu: sosw@golub-dobrzyn.com.pl
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sosw@golub-dobrzyn.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sosw-wielgie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla wychowanków Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Wielgiem.”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cebc6594-c69c-4718-bded-835a49a90599
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00557557
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00130084/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 ,,Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla wychowanków Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Wielgiem’’
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/sp_golub_dobrzyn
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze Strony platformazakupowa.pl to przeglądarka internetowa Internet Explorer, Chrome
i FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s. platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla mniejszej
rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/sp_golub_dobrzyn
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO",
1. Zamawiający informuje, że:
a. Administratorem danych osobowych jest Zamawiający.
b. w sprawach dotyczących Państwa danych należy kontaktować się
bezpośrednio z Inspektorem ochrony danych: mail:
iod@golub-dobrzyn.com.pl
c. dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego oraz w celu związanym z realizacją zamówienia;
d. dane będą udostępniane wyłącznie następującym odbiorcom: osobom upoważnionym przez Administratora danych osobowych do przetwarzania danych osobowych oraz podmiotom przetwarzającym dane osobowe w imieniu Administratora danych na podstawie umów zawartych z Administratorem danych, ponadto odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74-76 ustawy Pzp oraz Regulaminu ZP obowiązującego u Zamawiającego oraz inne osoby lub podmioty mogące żądać danych na podstawie przepisów prawa powszechnie obowiązujących;
e. przetwarzanie danych osobowych przez Administratora danych jest niezbędne do wykonania zamówienia z Administratorem danych, wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze danych oraz jest niezbędne w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi danych;
f. dane osobowe będą przechowywane do upływu okresu przechowywania dokumentacji związanej z realizacją zamówienia, wynikającego z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, tj. w szczególności zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres nie krótszy niż 4 lata od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
g. dane osobowe nie będą przekazane do Państwa trzeciego w rozumieniu RODO;
h. nie będzie stosowane podejmowanie decyzji oparte wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.
2. Wykonawcy przysługuje wobec Administratora danych osobowych, na
zasadach określonych w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679:
a. prawo dostępu do jego danych osobowych na podstawie art. 15 RODO;
b. prawo do żądania sprostowania i uzupełnienia danych osobowych na podstawie art. 16 RODO;
c. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 18 RODO;
d. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorującego przetwarzanie
danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych
3. Wykonawcy nie przysługuje wobec Administratora danych osobowych, na
zasadach określonych w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679:
a. prawo do usunięcia jego danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b,
d lub e RODO;
b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20
RODO;
c. prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, na podstawie
art. 21 RODO, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych
Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak
4.1.2.) Numer referencyjny: SOSW.272.8.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi przygotowywania oraz dostarczania posiłków do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Wielgiem . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Zał. Nr 1 do SWZ.
2. Żywienie realizowane będzie w dniach nauki szkolnej w okresie od 07 stycznia 2026r. do 26 czerwca 2026r.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-07 do 2026-06-26
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
od 01.09.2026 do 22.12.20264.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena punktowa w kryterium „Cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie ceny ofertowej brutto wykonywania usługi objętej zamówieniem wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli w rozdz. XVII SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz spełniają wymagania określone w SWZ. Zamawiający , na podstawie art.112 ustawy Pzp określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej i zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie określa tego warunku dla postępowania. Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu –zał. nr 3 do SWZ ;
2. sytuacji ekonomiczno-finansowej
Zamawiający nie określa tego warunku dla postępowania. Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu –zał. nr 3 do SWZ
3. zdolności technicznej /zawodowej
Zamawiający nie określa tego warunku dla postępowania. Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu –zał. nr 3 do SWZ .
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: załącznik nr 3 i 4 SWZ dołączony do oferty
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca dołącza do formularza ofertowego oświadczenia:
- o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w
załączniku nr 3 do SWZ
- o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w załączniku nr 4 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Wykonawca dołącza do formularza ofertowego oświadczenia:- o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SWZ
- o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w załączniku nr 4 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
załącznik nr 3 , załącznik nr 4SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku zmian obowiązujących przepisów, dotyczącą zmiany stawki VAT.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-08 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-08 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI WIELGIE
- "Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla wychowanków Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Wielgiem."
- Zakup koparko - ładowarki samobieżnej z podwoziem kołowym wraz z osprzętem w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
więcej: przetargi WIELGIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i dowóz posiłków dla uczestników ośrodków wsparcia dla seniorów w Ustrzykach Dolnych w okresie od stycznia do czerwca 2026 r.
- Świadczenie usług dożywiania rodzin na terenie Gminy Miasto Czarnków od 02 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r.
- Usługa cateringowa dla dzieci i uczniów ZSP nr 8 w Gliwicach
- Świadczenie kompleksowych usług żywienia polegających na przygotowaniu oraz dostarczaniu gotowych do spożycia posiłków dla uczestników Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Szczecinie.
- Usługa dostawy posiłków dla dzieci uczęszczających do Żłobka Gminnego przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy w roku 2026.
- Przygotowanie i dostarczanie trzech posiłków dziennie dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i obiadu dla dzieci szkolnych od I do XII 2026 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





