Ogłoszenie z dnia 2023-12-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00476240/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-03
- 2023/BZP 00488210/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja ul. Batorego i ul. Piłata w Ostrowi Mazowieckiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO OSTRÓW MAZOWIECKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667860
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 3-go Maja 66
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Mazowiecka
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 296795433
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@ostrowmaz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ostrowmaz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=8f175757-04c9-4422-b379-a6e9de999f431.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja ul. Batorego i ul. Piłata w Ostrowi Mazowieckiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3fae5f6-798d-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00557376
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00016868/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Modernizacja ul. Batorego i ul. Piłata w Ostrowi Mazowieckiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00476240
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.38.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2016274,53 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja ul. Batorego i ul. Piłata w Ostrowi Mazowieckiej.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) Modernizacja ul. Batorego w Ostrowi Mazowieckiej na odcinku ok. 243 m.
a) podstawowe parametry projektowe:
- klasa ulicy – L
- kategoria ulicy: gminna
- kategoria ruchu – KR2
- szerokość pasa ruchu – 4,5 m (6,0 m na odcinku od ul. Mieczkowskiego do
Pl. Waryńskiego)
- szerokość jezdni:
• 8,5 m na odcinku od ul. Mieczkowskiego do Pl. Waryńskiego
• 9,5 m na odcinku od Pl. Waryńskiego do ul. Duboisa
- nawierzchnia jezdni – beton asfaltowy
- szerokość chodnika – 5,0 – 5,4 m
- nawierzchnia chodnika – betonowa kostka brukowa
- prędkość projektowana – 30 km/h
b) konstrukcja nawierzchni:
W stanie obecnym droga posiada nawierzchnię bitumiczną w złym stanie technicznym. Warstwa bitumiczna ma grubość 6 cm. Ułożona jest ona na bruku o grubości 17-19 cm. Przewiduje się rozbiórkę istniejącej konstrukcji nawierzchni i ułożenie nowych warstw konstrukcyjnych.
c) profil podłużny:
Niweletę drogi objętej opracowaniem projektuje się po istniejącym terenie
w dostosowaniu do istniejącej ścieżki rowerowej po stronie lewej. Przyjęto spadek minimalny 0,30 % oraz spadek maksymalny 0,66 %. Niweletę wlotu Pl. Waryńskiego dostosowano do projektowanej niwelety ul. Batorego,
d) zjazdy:
zjazdy indywidualne o szerokości 3,5 - 7,9 m, o skosach 1.5:1.5, z poboczami
min. 0,75 m, pochylenie podłużne zjazdów dostosowane do ukształtowania elementów drogi, jednak nie większe niż 5%,
e) ruch pieszy:
Projektuje się chodnik o szerokości 5.0 m po stronie prawej na odcinku od
Pl. Waryńskiego do skrzyżowania z ul. Duboisa zgodnie z planem sytuacyjnym. Projektuje się pochylenie podłużne chodnika, takie jak pochylenie krawędzi jezdni. Projektuje się pochylenie poprzeczne 2 % w kierunku do jezdni,
f) odwodnienie:
Projektuje się odprowadzenie wód deszczowych do wpustów ulicznych, a następnie do projektowanej kanalizacji deszczowej. Zaprojektowano włączenie sieci do istniejącej kanalizacji deszczowej w obrębie skrzyżowania ul. Batorego z Pl. Waryńskiego,
g) budowa kanału technologicznego w pasie drogowym: (szczegóły zostały przedstawione w opracowaniu branżowym),
h) przebudowa kolizji z infrastrukturą w zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej,
i) wprowadzenie zatwierdzonej organizacji ruchu. Elementy nadające się do ponownego wykorzystania Wykonawca przekaże Inwestorowi i złoży je w miejscu przez niego wskazanym. Pozostałe odpady nie nadające się do ponownego wykorzystania Wykonawca zagospodaruje i w razie konieczności zutylizuje we własnym zakresie;
2) Modernizacja ul. Piłata w Ostrowi Mazowieckiej na odcinku ok. 260 m:
a) wykonanie i uzgodnienie organizacji ruchu na czas prowadzenia prac w pasie drogowym,
b) frezowanie nawierzchni bitumicznej,
c) wywiezienie destruktu asfaltowego uzyskanego z frezowania nawierzchni w miejsce wskazane przez Zamawiającego,
d) skropienie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową po uprzednim oczyszczeniu,
e) wyrównanie mechaniczne istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową,
f) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S dla KR3/4, warstwa ścieralna, grubość warstwy 4 cm oraz regulację pionową: studzienek dla włazów kanałowych, studzienek telefonicznych lub studzienek dla ulicznych kratek ściekowych,
g) rozebranie chodnika i zjazdów z kostki betonowej (na odcinku od skrzyżowania ul. Duboisa do skrzyżowania z ul. Chopina),
h) rozebranie krawężników betonowych wraz z ławą po obu stronach odcinka,
i) ustawienie nowych krawężników po obu stronach odcinka,
j) wykonanie nawierzchni chodnika z betonowej kostki brukowej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej (na odcinku od skrzyżowania ul. Duboisa do skrzyżowania z ul. Chopina),
k) wykonanie nawierzchni zjazdów z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej,
l) odtworzenie całego oznakowania poziomego grubowarstwowego chemoutwardzalnego strukturalnego na jezdni.
3. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca winien zaopatrzyć się w aktualną mapę sytuacyjno – wysokościową terenu i zapoznać się z lokalizacją wszelkich urządzeń podziemnych na dzień rozpoczynania robót przygotowawczych i budowlanych.
4. Przed przystąpieniem do prac Wykonawca ma obowiązek wprowadzić organizację ruchu na czas prowadzenia prac w pasie drogowym, zgodnie z odrębnym projektem, zatwierdzonym przez Starostę Ostrowskiego. Oznakowanie tymczasowe i towarzyszące mu stałe oznakowanie pionowe, należy utrzymywać w odpowiednim stanie przez cały czas prowadzenia robót.
5. Wszystkie roboty w zakresie umowy należy wykonać pod nadzorem kierownika budowy, kierowników robót oraz wybranego przez Zamawiającego inspektora nadzoru inwestorskiego;
6. Zamawiający wymaga obecności na budowie co najmniej kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej w każdy dzień, którym prowadzone będą roboty budowlane.
7. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania robót zgodnie z zasadami BHP obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Wszelkie roboty w pobliżu istniejącego uzbrojenia podziemnego, takiego jak kable teletechniczne, miejsca zbliżeń do słupów teletechnicznych, kable energetyczne i elementy sieci wodociągowej i gazowej, należy wykonywać ręcznie ze szczególną ostrożnością i pod nadzorem właściciela urządzeń. Prace ziemne w pobliżu punktów osnowy geodezyjnej należy prowadzić ze szczególną ostrożnością bez ich naruszenia. W przypadku uszkodzenia lub zniszczenia punktu Wykonawca prac będzie obciążony kosztami ich odtworzenia.
8. Wykonawca jest zobowiązany do pobrania próbek i wykonania badań laboratoryjnych nawierzchni oraz przedłożenia Zamawiającemu ich wyników, przedstawienia certyfikatów, deklaracji jakości, atestów i aprobat technicznych stosowanych materiałów zgodnych z Polskimi Normami, a po zakończeniu zadania złożenia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej z obmiarem robót w trzech egzemplarzach.
9. Wykonawca, na własny koszt (w ramach wynagrodzenia umownego), zobowiązany jest do wywiezienia i zagospodarowania powstałych w trakcie wykonywania prac: ziemi, piasku, gliny oraz innych odpadów. Wykonawca, na własny koszt (w ramach wynagrodzenia umownego), zobowiązany jest do wywiezienia kostki brukowej gruzu, kamienia, kruszywa oraz destruktu asfaltowego uzyskanego z frezowania nawierzchni na miejsce wskazane przez Zamawiającego (na terenie Miasta Ostrów Mazowiecka).
10. Zaleca się, aby Wykonawca sprawdził załączoną dokumentację oraz dokonał wizji lokalnej terenu robót budowlanych i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca.
11. Przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca opracuje i uzgodni z Zamawiającym harmonogram rzeczowo-finansowy.
12. Harmonogram rzeczowo-finansowy winien być tak skonstruowany aby uwzględniał rozpoczęcie wykonywania robót oraz ich zakończenie zgodnie z postanowieniami SWZ. Harmonogram powinien uwzględniać wymagania Zamawiającego określone w SWZ oraz we wzorze umowy i zawierać w szczególności: opis elementów poszczególnych robót oraz usług, wartość elementów poszczególnych robót oraz usług, terminy realizacji kolejnych etapów przedmiotu umowy. Harmonogram rzeczowo-finansowy powinien uwzględniać, iż:
1) w 2023 r. należy rozpocząć realizację umowy;
2) wynagrodzenia będzie płatne w 2024 roku;
3) wypłata wynagrodzenia z dofinasowania Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych nastąpi w dwóch transzach:
a) pierwsza transza w wysokości nie wyższej niż 50% kwoty dofinansowania
- po zakończeniu wydzielonego etapu prac w ramach realizacji przedmiotu umowy,
b) druga transza w wysokości pozostałej do wypłat kwoty dofinansowania
- po zakończeniu realizacji umowy.
13. Wykonawca musi zapewnić finansowanie inwestycji w części niepokrytej środkami własnymi Zamawiającego, na czas poprzedzający wypłaty z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, z jednoczesnym zastrzeżeniem, że zapłata wynagrodzenia Wykonawcy w całości nastąpi po odbiorze końcowym umowy przez Zamawiającego.
14. Rozliczenie Wykonawcy nastąpi fakturami częściowymi za określony zakres zamówienia zrealizowany na podstawie Harmonogramu rzeczowo-finansowego oraz protokołu odbioru podpisanego przez nadzór obu Stron. Ostatnia część wynagrodzenia umownego zostanie wypłacona po zakończeniu i odebraniu inwestycji.
15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego,
w zależności od wysokości aktualnie posiadanych środków finansowych, konieczności zmian etapów wykonywania umowy lub innych sytuacji określonych w umowie.
16. Ze względu na finansowanie zamówienia w ramach środków zewnętrznych, Wykonawca przyjmuje do wiadomości że nieterminowe lub nienależyte wykonanie zamówienia, bądź też jego niewykonanie może narazić Zamawiającego na utratę powyższego dofinansowania. Jeżeli na skutek zawinionych działań lub zaniechań Wykonawcy, a w szczególności zwłoki w realizacji przedmiotu umowy, zaniechania realizacji lub nienależytego wykonywania przedmiotu umowy, dofinansowanie zostanie cofnięte lub utracone, Wykonawca - niezależnie od kar zastrzeżonych w umowie - zapłaci Zamawiającemu odszkodowanie w wysokości równej wartości utraconego dofinansowania powiększone o ewentualne odsetki wynikające z umowy o dofinansowaniu.
17. Szczegółowy zakres robót do realizacji określony jest w załączonych:
1) dokumentacji projektowej dot. ul. Batorego w Ostrowi Mazowieckiej, wykonanym przez NPI DAMIAN MIELNIK ul. Teatralna 4/1, 11-600 Węgorzewo;
2) przedmiarze i rysunkach dot. ul. Piłata.
18. Z uwagi na ograniczenia ilości znaków wprowadzanych do treści ogłoszenia (okoliczności wynikające z ograniczeń technicznych, niezależnych od Zamawiającego) nie ma możliwości wprowadzenia wszystkich niezbędnych informacji. Z tego względu należy zapoznać się z SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2198994,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2568410,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2198994,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Budowlano-Drogowych >>DROGBUD<< Andrzej Pecura
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 550426960
7.3.3) Ulica: ul. Rytla 2
7.3.4) Miejscowość: Ostrów Mazowiecka
7.3.5) Kod pocztowy: 07-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Robót Budowlano - Drogowych "DROGBUD" Andrzej Pecura
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Robót Budowlano - Drogowych "DROGBUD" Andrzej Pecura
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2198994,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z OSTROWI MAZOWIECKIEJ
- Budowa drogi gminnej - ulicy Alibaby w Ostrowi Mazowieckiej, wraz z infrastrukturą techniczną na dz. nr ew. 849/14
- Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Ostrów Mazowiecka oraz Strategii Rozwoju Gminy Ostrów Mazowiecka na lata 2025-2035
- Przebudowa i remont wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku - skrzydło A i B dla potrzeb Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Małkini Górnej w formule zaprojektuj i wybuduj
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych w m. Jenin, Gm. Bogdaniec
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Przebudowa oczyszczalni ścieków w ramach projektu: "POPRAWA GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ W GMINIE PISZCZAC - ETAP II"
- Remont odcinków ulic Słowackiego oraz Skierniewickiej w Rawie Mazowieckiej
- Remont ul. Kujawskiej w Toruniu
- Opracowanie dok. proj., uzyskanie pozw. na budowę i wykonanie robót bud.-montaż. wraz z uzyskaniem pozw. na użytk. w zakresie przebudowy i rozbud. węzła przesiadk. i parkingu w Kobierzycach ...
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.