Ogłoszenie z dnia 2025-11-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00501127/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa opału i paliw do Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji
w Zabrzu Sp. z o.o. w latach 2025/2026”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MOSiR w Zabrzu Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276854640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Matejki 6
1.5.2.) Miejscowość: Zabrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 271 66 40
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mosir.zabrze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.zabrze.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mosir-zabrze.ezamawiajacy.pl/pn/MOSIR-ZAB/demand/notice/publicpzp/current/list?USER_MENU_HOVER=publicpzpCurrentNoticePublicList1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
sport, rekreacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa opału i paliw do Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacjiw Zabrzu Sp. z o.o. w latach 2025/2026”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15084305-70c5-49d3-a11e-4a65fa5cd018
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00557317
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00501127
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KZP/13/X/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny, bezgotówkowy zakup paliw w systemie kart flotowych lub równoważnych zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego – do samochodów, maszyn i urządzeń technicznych. Zakupem objęta będzie benzyna bezołowiowa Pb 95 (szacunkowo w ilości 1 000 l łącznie, w tym: 600 l podstawa i 400 l w ramach prawa opcji) oraz olej napędowy (szacunkowo w ilości 2 000 l łącznie, w tym: 1 000 l podstawa i 1 000 l w ramach prawa opcji).
2. Wskazane powyżej wskaźniki są prognozowanym zapotrzebowaniem Zamawiającego w okresie realizacji umowy. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będą na podstawie faktycznie zakupionych przez Zamawiającego ilości benzyny bezołowiowej Pb 95 i oleju napędowego.
3. Minimalne dostawy w okresie obowiązywania umowy wynoszą:
- Benzyna bezołowiowa – 500 l,
- Olej napędowy – 800 l.
4. Zamawiający może zlecić dostawę (prawo opcji) benzyny bezołowiowej Pb 95 w ilości do 400 l oraz oleju napędowego w ilości do 1 000 I w przypadku gdy przewidziana ilość dostaw w skali roku okaże się niewystarczająca.
Do skorzystania z prawa opcji wystarczające będzie poinformowanie o tym Wykonawcy z tygodniowym wyprzedzeniem, na piśmie, z określeniem rodzaju i ilości paliwa. Zmiana ta wymaga aneksu do umowy.
5. Zakup paliw będzie dokonywany w stacjach paliw należących do sieci stacji wskazanych przez Wykonawcę na terenie całego kraju.
6. Zakup paliw odbywać się będzie bezpośrednio do baków samochodów, a w ilościach potrzebnych do maszyn i urządzeń - transportem własnym Zamawiającego do specjalnych pojemników lub kanistrów.
7. Minimalna ilość jednorazowo zakupionego paliwa wyniesie 10 l, zaś maksymalna - 200 l.
8. Paliwa powinny spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 10 lipca 2024 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (tj. Dz. U.2024.1018 z późn.zm) oraz w europejskich normach posiadających swoją polską implementację: benzyna Pb 95 - PN-EN 228+A1:2017-06 oraz olej napędowy ON – PN-EN 590:2022-08, przy czym zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w przypadku rozbieżności, rozporządzenie ma wartość nadrzędną.
9. Wykonawca wyda Zamawiającemu 2 szt. zabezpieczonych kodem PIN kart flotowych lub równoważnych, wystawionych na okaziciela.
10. Wykonawca zobowiązuje się wydać na żądanie Zamawiającego dodatkowe karty umożliwiające tankowanie, w szczególności w przypadku zniszczenia lub zgubienia karty bez pobierania dodatkowych opłat.
11. Wykonawca przekaże bezpłatnie dostęp do indywidualnie dedykowanego serwisu internetowego, na którym Zamawiający będzie mógł na bieżąco śledzić dokonane transakcje, jak również blokować karty bądź zamawiać nowe lub szczegółowe informacje o transakcjach dokonanych przez poszczególnych kierowców na elektroniczne karty paliwowe zamieszczane będą w załączniku przekazywanym z każdą fakturą zbiorczą.
W związku z koniecznością wdrożenia Krajowego Systemu Faktur Elektronicznych zostaną ustalone zasady przekazywania szczegółowych informacji o transakcjach dokonanych przez poszczególnych kierowców na elektroniczne karty paliwowe, które były załączane do faktur zbiorczych przed wdrożeniem Systemu.
12. Rozliczenie zawartych transakcji odbywać się będzie w dwóch okresach rozliczeniowych: od 1 do 15 dnia miesiąca oraz od 16 do ostatniego dnia miesiąca. Za datę sprzedaży uważa się ostatni dzień danego okresu rozliczeniowego.
13. Termin płatności: 30 dni od daty wystawienia faktury.
14. Zamawiający w trakcie trwania umowy dopuszcza możliwość zmiany cen paliw.
15. Dostawy paliw nastąpią w okresie: od 26.11.2025 do 31.05.2026 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.5.5.) Wartość części: 18000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2:1. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy transportem własnym Wykonawcy opału tj. ekogroszku (workowanego po 25 kg) w ilości szacunkowej 6 ton dla potrzeb MOSiR w Zabrzu Sp. z o.o. do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, tj.; Boisko Sportowe w Zabrzu przy
ul. Żniwiarzy 16.
2. Dostarczony opał ma być suchy, nie oblodzony (w okresie zimy). W sytuacji wystąpienia opadów podczas transportu opał powinien być zabezpieczony przed jego zamoczeniem.
3. Opał będzie dostarczany sukcesywnie w okresie 3 miesięcy tj. od 01.01.2026r. do 31.03.2026r. Wielkości poszczególnych dostaw przedmiotu dostawy będą podawane każdorazowo przez Zamawiającego telefonicznie z dwudniowym wyprzedzeniem oraz niezwłocznie potwierdzane emailem.
4. Minimalna wielkość dostaw w okresie obowiązywania umowy wyniesie 4 tony.
5. Opał dostarczany będzie w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach do 7:00 do 14:00.
6. Do każdorazowej dostawy Wykonawca dostarczy kwit wagowy oraz dla każdej dostawy bezwzględnie należy dostarczyć dokument potwierdzający, że dostarczany opał posiada następujące parametry:
- kaloryczność co najmniej 27000kJ/kg,
- granulat od 5 do 25 mm,
- zawartość popiołu nie więcej niż 8%,
- zawartość siarki nie więcej niż 0,7%.
7. Opał dostarczony może być tylko wraz ze świadectwem jakości, atestem, certyfikatem, wynikami badań próbek węgla, wystawionym przez kopalnię, z której jest dostarczany lub dokument może pochodzić od dystrybutora, składnicy opału lub od innego podmiotu prawnego, osoby fizycznej zajmującej się sprzedażą i dostawą przedmiotowego zakresu zamówienia.
8. Termin płatności: 30 dni od daty wystawienia faktury.
9. Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia i wskazania we własnym zakresie (własnym staraniem i na własny koszt) punktu pomiaru ilości dostarczanego opału (wagi) w promieniu do 10 km od siedziby MOSiR w Zabrzu Sp. z o.o., aby umożliwić kontrolę ilości (wagi) dostarczanego towaru. Kontroli dokonać może Zamawiający lub osoba przez niego upoważniona przez zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111210-5 - Węgiel kamienny
4.5.5.) Wartość części: 9000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17290,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17290,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17290,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polska Grupa SW Przedsiębiorstwo Państwowe
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8880200355
7.3.3) Ulica: Kocjana 3
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-473
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POLSKA GRUPA SW PRZEDSIĘBIORSTWO PAŃSTWOWE
jakie przetargi wygrała firma
POLSKA GRUPA SW PRZEDSIĘBIORSTWO PAŃSTWOWE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9198,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-05-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7983,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7983,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7983,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Węglopasz” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811898441
7.3.3) Ulica: Piątkowska 149/6
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-648
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7983,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-03-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Świadczenie usług w zakresie objęcia nadzorem autorskim oprogramowania aplikacyjnego AMMS/Infomedica Plus w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z o.o., Nr sprawy DZP/26 TP/2025.
- Usługa wywozu odpadów komunalnych (segregowanych i niesegregowanych) z Inspektoratu ZUS w Tarnowskich Górach przy ul. Górniczej 4-8 oraz Biura Terenowego ZUS w Bytomiu przy ul. Karola Miarki 8.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na potrzeby Zabrzańskiego Kompleksu Rekreacji AQUARIUS przy alei Wojciecha Korfantego 18 (...)
- DOSTAWA WRAZ Z DYSTRYBUCJĄ GAZU ZIEMNEGO WYSOKOMETANOWEGO E (GZ-50)
- USŁUGI DOZORU OBIEKTÓW WRAZ Z OBSŁUGĄ PORTIERSKĄ
- Dostawa i montaż pompy ciepła do ogrzewania powietrza wentylacyjnego dla Diagonali transportowej przy ul. Wolności 406 w Zabrzu
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup paliw płynnych dla Gminy Przywidz
- Zakup i dostawa oleju napędowego dla Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Żyrakowie
- Sukcesywne tankowanie paliw płynnych do pojazdów Centrum Usług Wspólnych Powiatu Myśliborskiego na rok 2026
- Hurtowa dostawa oleju napędowego na potrzeby Jedlickiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z.o.o.
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego w 2026 roku na potrzeby Zakładu Komunalnego w Śmiglu Sp. z o.o.
- Sukcesywny zakup oleju napędowego w roku 2026 na potrzeby pojazdów, maszyn i urządzeń stanowiących własność Gminy Lidzbark Warmiński
więcej: Węgiel kamienny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





