Ogłoszenie z dnia 2025-11-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa agregatów prądotwórczych w związku z realizacją zadań zleconych w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KARTUZY - URZĄD MIEJSKI W KARTUZACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000527546
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gen. Józefa Hallera 1
1.5.2.) Miejscowość: Kartuzy
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-300
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@poczta.kartuzy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kartuzy.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa agregatów prądotwórczych w związku z realizacją zadań zleconych w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c6b9da7-2c7a-4a6d-95b7-9d908538f0f6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00556930
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00028111/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Dostawa agregatów prądotwórczych w związku z realizacją zadań zleconych w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający przeprowadził postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego
w trybie podstawowym pn Dostawa agregatów prądotwórczych w związku z realizacją zadań zleconych w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej.” (znak sprawy: ZP.271.49.2025)
Potwierdzeniem wszczęcia postępowania jest ogłoszenie o zamówieniu opublikowane
w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 13.11.2025 r. pod numerem 2025/BZP 00529063/01.
Postępowanie zostało unieważnione w zakresie Części nr 1 i 2 na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych, gdyż nie wpłynęła żadna oferta na te części zamówienia.
Warunki przedmiotowego zamówienia dotyczącej części nr 1 postępowania nie zostały w istotny sposób zmienione w stosunku do postępowania nr ZP.271.49.2025.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-c240f8e0-d905-4e79-86e9-a7410d485c7d
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.51.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 204878,05 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i uruchomienie nowych (rok produkcji 2025) agregatów prądotwórczych w związku z realizacją zadań zleconych w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 zgodnie z umową Nr 28/IBS+/OLiOC/2025.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż, załadunek, transport do Magazynu Obrony Cywilnej zlokalizowanego przy ul. PCK w Kartuzach, rozładunek i uruchomienie 3 agregatów prądotwórczych o mocy znamionowej min. 48 kW.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31121100-1 - Generatory z silnikami o zapłonie samoczynnym
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Elektromechanicznych Daniel Byczkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891120517
7.3.3) Ulica: ul. Siemiana 2
7.3.4) Miejscowość: Somonino
7.3.5) Kod pocztowy: 83-314
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE DANIEL BYCZKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE DANIEL BYCZKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 313590,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-12INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Dostawa serwera wraz z oprogramowaniem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kartuzach w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny samorząd" -II
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w roku 2026
- Opracowanie dokumentacji projektowych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach.
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa agregatów prądotwórczych, nagrzewnic olejowych oraz zbiorników paliwa
- "Zakup i dostawa sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 dla Gminy Małkinia Górna"
- "Doposażenie magazynu OL i OC Powiatu Gostynińskiego w sprzęt: agregatu prądotwórczego ( zapasowe miejsce pracy, zapewnienie ciągłości dostawy energii) w ilości 3 sztuk oraz agregatu..."
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego agregatu prądotwórczego
- Zakup agregatów prądotwórczych oraz magazynu energii w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026
- Dostawa sprzętu, wyposażenia i materiałów na potrzeby zarządzania kryzysowego w mieście Wąbrzeźno - II postępowanie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





