Ogłoszenie z dnia 2025-11-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00465968/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbiórka obiektów inwentarsko składowych położonych na dz. nr 10/21 obręb Cygusy, gm. Sztum, powiat sztumski, woj. pomorskie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy w Pruszczu Gdańskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców Warszawy 28
1.5.2.) Miejscowość: Pruszcz Gdański
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-000
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.pruszcz@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/web/kowr
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kowr.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
państwowa osoba prawna - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
realizacja zadań w zakresie wdrażania i stosowania instrumentów wsparcia rolnictwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Rozbiórka obiektów inwentarsko składowych położonych na dz. nr 10/21 obręb Cygusy, gm. Sztum, powiat sztumski, woj. pomorskie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f36fa828-e6fd-4553-b681-eaec519e5450
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00556875
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00087589/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Likwidacja nieprzydatnych składników majątkowych ZWRSP
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00465968
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PRU.WO.260.30.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 215646,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót rozbiórkowych obiektów budowlanych tj. obory nr 1 nr inw. 36/I*B, remizy strażackiej nr inw. 109/000138 i zbiornika na gnojowicę nr. inw. 286*A położonych na dz. 10/21, obręb ewidencyjny Cygusy, gmina Sztum, powiat sztumski, województwo pomorskie.
W zakresie przedmiotowego zamówienia jest także transport i utylizacja płyt azbestowych składowanych na paletach na działce nr 22/6 obr. Klasztorek, gm. Gardeja, powiat kwidzyński.
2. Szczegółowy zakres prac został opisany w projekcie budowlanym robót rozbiórkowych, przedmiarze robót, wycenie materiałów porozbiórkowych do odzysku, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, decyzji Starosty Sztumskiego z dnia 04.05.2023r. – pozwolenie na rozbiórkę (znak pisma AB.6741.4.2023.IIIPO)
3. Zakres robót rozbiórkowych obejmuje:
1) wykonanie przez Wykonawcę, przed rozpoczęciem prac opracowania ornitologicznego w zakresie występowania ptaków gatunków chronionych z pisemnym oświadczeniem o zlokalizowaniu lub braku siedlisk ptaków gatunków chronionych,
2) całkowitą rozbiórkę obiektów wraz z fundamentami i innymi elementami będącymi częściami składowymi i funkcjonalnymi znajdującymi się na powierzchni oraz pod powierzchnią,
3) uporządkowanie i oczyszczenie terenu budowy z gruzu i innych pozostałości po rozbiórce oraz usunięcie ich w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami a w szczególności zgodnie z ustawą o odpadach,
4) plantowanie do poziomu terenu otaczającego i uporządkowanie terenu budowy,
5) usunięcia wszystkich przedmiotów składowanych z rozbieranych obiektów i dróg dojazdowych, w tym śmieci, trawę, krzaki oraz inne obiekty wynikające z dokumentacji technicznej i technologii wykonania robót rozbiórkowych i usuniecie je w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami, w szczególności
z przepisami o odpadach,
6) wykonanie robót budowlanych, które nie zostały wyszczególnione w przedmiarze robót i dokumentacji technicznej, a są konieczne do realizacji przedmiotu Umowy,
7) powiadomienie wszystkich właściwych organów administracji architektoniczno-budowlanej, organu nadzoru, oraz instytucji przed przystąpieniem do prac rozbiórkowych, zgodnie z przepisami prawa,
8) zabezpieczenie istniejącego drzewostanu oraz zabezpieczenie innych obiektów mogących ulec uszkodzeniu podczas wykonywania prac rozbiórkowych,
9) sporządzenie przez uprawnioną osobę i dostarczenie do Zamawiającego powykonawczej dokumentacji geodezyjno-kartograficznej w celu doprowadzenia zaistniałych zmian do ewidencji gruntów i budynków wraz z potwierdzeniem złożenia powyższych dokumentów w Starostwie Powiatowym.
4. Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty będącej łączną wartością materiałów z odzysku w wysokości: 33 016,28 zł netto plus VAT za pozyskane materiały z rozbiórek
w tym kwoty:
a) 21 395,93 zł netto plus VAT za gruz ceglany,
b) 2 340,90 zł netto plus VAT za drewno,
c) 9 279,45 zł netto plus VAT za złom i blachę,
zgodnie z obowiązującymi w dniu dostawy materiałów przepisami o podatku od towaru i usług. Cena zakupu nie podlega negocjacji.
5. Zamawiający stosownie do zapisów art. 95 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U.
z 2025 r. poz. 277, 807).
5.1 Wykaz czynności w zakresie realizacji zatrudnienia, które wykonywać winny osoby zatrudnione
u wykonawcy lub podwykonawcy na podstawie umowy o pracę obejmują następujące rodzaje czynności:
1) prace przy rozbiórce konstrukcji dachu,
2) prace przy rozbiórce ścian, posadzek i fundamentów,
3) prace porządkowe.
5.2 Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119802,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 473550,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119802,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Transportowo – Handlowa Marian Guziński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5930003892
7.3.3) Ulica: Kolonia Ostrowicka 52
7.3.4) Miejscowość: Kolonia Ostrowicka
7.3.5) Kod pocztowy: 83-135
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE MARIAN GUZIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE MARIAN GUZIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119802,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- Utrzymanie terenów zewnętrznych oraz utrzymanie czystości w budynkach TBS ABK Sp. z o.o. w Pruszczu Gdańskim w okresie od 01 kwietnia 2026 r. do 31 marca 2027 r.
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby wyżywienia dzieci ze Szkoły Podstawowej Nr 4 im. I.J. Paderewskiego w Pruszczu Gdańskim"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby wyżywienia dzieci Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1 im. Marii Konopnickiej w Pruszczu Gdańskim, w 2026 r.
- Modernizacja instalacji kanalizacji sanitarnej w budynku Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim
- Odbieranie odpadów z terenu dwóch cmentarzy komunalnych na terenie Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański i zagospodarowanie tych odpadów - w roku 2026
- "Sprzedaż i dystrybucja gazu ziemnego na potrzeby obiektów administracyjno - biurowych Oddziału Terenowego KOWR w Pruszczu Gdańskim mieszczących się w Pruszczu Gdańskim i Malborku"
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Węgliniec
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU OSP W MIKOŁAJEWICACH
- Budowa nowego budynku na mieszkania wspomagane w ramach projektu "Rozwój infrastruktury usług i integracji społecznej w Gminie Wisznice"
- "Przebudowa i adaptacja kąpieliska miejskiego w Bystrzycy Kłodzkiej celem dostosowania do możliwości prowadzenia aktywnego wypoczynku mieszkańców Gminy Bystrzyca Kłodzka"
- Remont i zmiana aranżacji wybranych pomieszczeń parteru budynku Radia Gdańsk S.A. w likwidacji.
- Przebudowa budynku DK ŚWIT w zakresie budowy szybu windowego w ramach zadania: Dostawa i montaż dźwigu osobowego wraz z robotami budowlanymi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





