eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz Gdański"Rozbiórka obiektów inwentarsko składowych położonych na dz. nr 10/21 obręb Cygusy, gm. Sztum, powiat sztumski, woj. pomorskie"



Ogłoszenie z dnia 2025-11-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbiórka obiektów inwentarsko składowych położonych na dz. nr 10/21 obręb Cygusy, gm. Sztum, powiat sztumski, woj. pomorskie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy w Pruszczu Gdańskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców Warszawy 28

1.5.2.) Miejscowość: Pruszcz Gdański

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-000

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.pruszcz@kowr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/web/kowr

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kowr.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


państwowa osoba prawna - agencja wykonawcza

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


realizacja zadań w zakresie wdrażania i stosowania instrumentów wsparcia rolnictwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rozbiórka obiektów inwentarsko składowych położonych na dz. nr 10/21 obręb Cygusy, gm. Sztum, powiat sztumski, woj. pomorskie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f36fa828-e6fd-4553-b681-eaec519e5450

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00556875

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00087589/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Likwidacja nieprzydatnych składników majątkowych ZWRSP

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00465968

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PRU.WO.260.30.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 215646,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót rozbiórkowych obiektów budowlanych tj. obory nr 1 nr inw. 36/I*B, remizy strażackiej nr inw. 109/000138 i zbiornika na gnojowicę nr. inw. 286*A położonych na dz. 10/21, obręb ewidencyjny Cygusy, gmina Sztum, powiat sztumski, województwo pomorskie.
W zakresie przedmiotowego zamówienia jest także transport i utylizacja płyt azbestowych składowanych na paletach na działce nr 22/6 obr. Klasztorek, gm. Gardeja, powiat kwidzyński.
2. Szczegółowy zakres prac został opisany w projekcie budowlanym robót rozbiórkowych, przedmiarze robót, wycenie materiałów porozbiórkowych do odzysku, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, decyzji Starosty Sztumskiego z dnia 04.05.2023r. – pozwolenie na rozbiórkę (znak pisma AB.6741.4.2023.IIIPO)
3. Zakres robót rozbiórkowych obejmuje:
1) wykonanie przez Wykonawcę, przed rozpoczęciem prac opracowania ornitologicznego w zakresie występowania ptaków gatunków chronionych z pisemnym oświadczeniem o zlokalizowaniu lub braku siedlisk ptaków gatunków chronionych,
2) całkowitą rozbiórkę obiektów wraz z fundamentami i innymi elementami będącymi częściami składowymi i funkcjonalnymi znajdującymi się na powierzchni oraz pod powierzchnią,
3) uporządkowanie i oczyszczenie terenu budowy z gruzu i innych pozostałości po rozbiórce oraz usunięcie ich w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami a w szczególności zgodnie z ustawą o odpadach,
4) plantowanie do poziomu terenu otaczającego i uporządkowanie terenu budowy,
5) usunięcia wszystkich przedmiotów składowanych z rozbieranych obiektów i dróg dojazdowych, w tym śmieci, trawę, krzaki oraz inne obiekty wynikające z dokumentacji technicznej i technologii wykonania robót rozbiórkowych i usuniecie je w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami, w szczególności
z przepisami o odpadach,
6) wykonanie robót budowlanych, które nie zostały wyszczególnione w przedmiarze robót i dokumentacji technicznej, a są konieczne do realizacji przedmiotu Umowy,
7) powiadomienie wszystkich właściwych organów administracji architektoniczno-budowlanej, organu nadzoru, oraz instytucji przed przystąpieniem do prac rozbiórkowych, zgodnie z przepisami prawa,
8) zabezpieczenie istniejącego drzewostanu oraz zabezpieczenie innych obiektów mogących ulec uszkodzeniu podczas wykonywania prac rozbiórkowych,
9) sporządzenie przez uprawnioną osobę i dostarczenie do Zamawiającego powykonawczej dokumentacji geodezyjno-kartograficznej w celu doprowadzenia zaistniałych zmian do ewidencji gruntów i budynków wraz z potwierdzeniem złożenia powyższych dokumentów w Starostwie Powiatowym.
4. Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty będącej łączną wartością materiałów z odzysku w wysokości: 33 016,28 zł netto plus VAT za pozyskane materiały z rozbiórek
w tym kwoty:
a) 21 395,93 zł netto plus VAT za gruz ceglany,
b) 2 340,90 zł netto plus VAT za drewno,
c) 9 279,45 zł netto plus VAT za złom i blachę,
zgodnie z obowiązującymi w dniu dostawy materiałów przepisami o podatku od towaru i usług. Cena zakupu nie podlega negocjacji.
5. Zamawiający stosownie do zapisów art. 95 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U.
z 2025 r. poz. 277, 807).
5.1 Wykaz czynności w zakresie realizacji zatrudnienia, które wykonywać winny osoby zatrudnione
u wykonawcy lub podwykonawcy na podstawie umowy o pracę obejmują następujące rodzaje czynności:
1) prace przy rozbiórce konstrukcji dachu,
2) prace przy rozbiórce ścian, posadzek i fundamentów,
3) prace porządkowe.
5.2 Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119802,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 473550,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119802,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Transportowo – Handlowa Marian Guziński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5930003892

7.3.3) Ulica: Kolonia Ostrowicka 52

7.3.4) Miejscowość: Kolonia Ostrowicka

7.3.5) Kod pocztowy: 83-135

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119802,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.