Ogłoszenie z dnia 2023-12-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00517907/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-28
- 2023/BZP 00526986/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-01
- 2023/BZP 00529813/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-04
- 2023/BZP 00535528/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowego Ambulansu transportowego typu A2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SPECJALISTYCZNY PSYCHIATRYCZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ IM.PROF.ANTONIEGO KĘPIŃSKIEGO W JAROSŁAWIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296638
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 18
1.5.2.) Miejscowość: Jarosław
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 16 621 46 11
1.5.8.) Numer faksu: 16 621 24 45
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spzozjaroslaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spzozjaroslaw.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa fabrycznie nowego Ambulansu transportowego typu A22.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3e63e74-8d1b-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00556845
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039343/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.23 Dostawa fabrycznie nowego Ambulansu transportowego typu A2
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00517907
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-3502/84/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa fabrycznie nowego Ambulansu transportowego typu A2.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia/zestawienie parametrów technicznych wymaganych/parametrów ocenianych zawiera Załącznik nr 2 do SWZ.
3. Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z niniejszą Specyfikacją Warunków Zamówienia (dale j: SWZ) i obowiązującymi przepisami prawa.
4. Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części z obiektywnych przyczyn funkcjonalnych i technologicznych z następujących względów:
Przedmiot zamówienia obejmuje jeden pojazd , wobec czego nie ma możliwości podziału zamówienia na części z przyczyn oczywistych i obiektywnych. Przedmiot zamówienia jest niepodzielny, a sztuczny i niecelowy podział na części zagrażałby właściwemu wykonaniu zamówienia.
5. Kody określone w słowniku głównym Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
• 34114121-3 Karetki
• 33100000-1 Urządzenia medyczne
6. Zaoferowany samochód transportowy musi:
a) być nowy (rok produkcji 2023), nieużywany, sprawny technicznie, z kompletnym
wyposażeniem przewidzianym przez producenta dla danej wersji samochodu;
b) w dniu odbioru przedmiotu zamówienia powinien być wyposażony w niezbędne płyny eksploatacyjne oraz paliwo umożliwiające dostarczanie samochodu do siedziby Zamawiającego.
d) spełniać wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy prawa dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia oraz ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym);
e) posiadać homologacje zgodnie z zapisami z Działu III, rozdz. 1a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 ze zm.);
f) spełniać wymogi Dyrektywy CEE EURO 6 w zakresie emisji spalin.
W odniesieniu do zapisów SWZ, w których Zamawiający odwołuje się do norm, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
6. Wymagany termin gwarancji liczony od dnia podpisania protokołu odbioru:
• min 24 miesiące na cały pojazd z elementami zabudowy i wyposażenia;
Termin gwarancji stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z rozdziałem XXVII SWZ.
UWAGA: Wypełnić Załącznik nr 2 do SWZ – TABELA PARAMETRY OCENIANE (Dokumenty i informacje składane w ramach kryteriów oceny ofert nie podlegają uzupełnieniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34114121-3 - Karetki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33100000-1 - Urządzenia medyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w §1 pkt 4 Umowy jak i w treści SWZ wymagał dostawy pojazdu do dnia 14 grudnia2023 r., z kolei termin składania ofert został wyznaczony na dzień 11 grudnia 2023 roku, co oznacza, że na realizacje zamówienia wybrany wykonawca będzie miał mniej niż 3 dni. Oznacza to, iż wybrany wykonawca musi już dysponować w swoich zasobach, zgodnie ze szczegółowymi wymogami SWZ, pojazdem będącym przedmiotem zamówienia.
Zamawiający dokonując takiego opisu wymagań wraz z połączeniem z terminem realizacji naruszył zasadę uczciwej konkurencji, gdyż Zamawiający wszczynając postepowanie o udzielenie zamówienia winien nie tylko dokonać opisu przedmiotu zamówienia, w sposób umożliwiający mu uzyskanie spełnienia uzasadnionych potrzeb w tym zakresie, ale także ocenić możliwości rynku, czy tak dokonany opis nie doprowadzi do takiego utrudnienia wzięcia udziału w postepowaniu wykonawcom, iż tylko jeden z nich (lub ściśle ograniczony krąg) będzie w stanie sprostać postawionym wymaganiom. Dokonany opis nie może prowadzić do eliminacji wykonawców, którzy są zdolni w sposób należyty wykonać dane zamówienie (podobnie w wyroku z 7 kwietnia 2016 r., KIO 443/16).
W wyroku z dnia 27 kwietnia 2016 roku (KIO 582/16), Izba wskazała, iż „ustalenie krótkiego okresu realizacji tego zamówienia może spowodować, że tylko bardzo nieliczna grupa wykonawców, bądź tylko jeden z nich będzie skłonny złożyć ofertę, co w sposób zasadniczy może doprowadzić do złożenia wygórowanej cenowo oferty i tym samym doprowadzić do naruszenia zasady racjonalnego i efektywnego wydatkowania środków publicznych”.
Zamawiający poprzez swoją czynność polegającą na zakreśleniu nierealnego dla większości potencjalnych wykonawców terminu realizacji zamówienia naruszył zasady uczciwej konkurencji, przez co postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 6 Pzp, gdyż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie powiatu jarosławskiego
- Dostawa profesjonalnych środków czystości do systemu sprzątania, dozowników, drobnego sprzętu i dzierżawa stacjonarnych systemów dozowania
- "Dostawa i montaż urządzeń skateparku na dz. 1542 obr. 3 Jarosław".
- Przebudowa dróg powiatowych na terenie Powiatu Jarosławskiego
więcej: przetargi w Jarosławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia budynku pokoszarowego nr 7 w Gnieźnie przy ul. Wrzesińskiej 43-55
- "Zakup sprzętu i wyposażenia medycznego przez Poznański Ośrodek Specjalistycznych Usług Medycznych w Poznaniu dla Ośrodka Fizjoterapii i Rehabilitacji Ustrojowej"
- Modernizacja i doposażenie szpitalnego oddziału ratunkowego oraz przebudowa i doposażenie pracowni diagnostycznych z nim współpracujących w ZOZ w Łęczycy w formule zaprojektuj - wybuduj - wyposaż.
- Dostawa sprzętu okulistycznego: aparat OCT optyczny tomograf, USG okulistyczne, perymetr, lampa szczelinowa, optotyp, oftalmoskop bezpośredni, autorefraktometr dla Szpitala Powiatowego w Pyrzycach
- Zakup aparatu do mycia sond przezprzełykowych.
- Dostaw sprzętu medycznego
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.