Ogłoszenie z dnia 2025-11-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00529063/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-11-13
- 2025/BZP 00543183/01 - Modyfikacja z dnia 2025-11-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa agregatów prądotwórczych w związku z realizacją zadań zleconych
w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KARTUZY - URZĄD MIEJSKI W KARTUZACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000527546
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gen. Józefa Hallera 1
1.5.2.) Miejscowość: Kartuzy
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-300
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@poczta.kartuzy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kartuzy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/12137891.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa agregatów prądotwórczych w związku z realizacją zadań zleconychw ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c240f8e0-d905-4e79-86e9-a7410d485c7d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00556715
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00028111/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Dostawa agregatów prądotwórczych w związku z realizacją zadań zleconych w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00529063
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.49.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 530081,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem Części nr 1 zamówienia jest dostawa i uruchomienie 3 agregatów prądotwórczych o mocy znamionowej min. 48 kW,2. Przedmiot zamówienia dla każdej części zamówienia obejmuje sprzedaż, załadunek, transport do Magazynu Obrony Cywilnej zlokalizowanego przy ul. PCK w Kartuzach, rozładunek i uruchomienie.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający dokładny zakres oraz wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, zawarto w załączniku nr 3 (wzór umowy) oraz załączniku nr 5 (Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia) do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31121100-1 - Generatory z silnikami o zapłonie samoczynnym
4.5.5.) Wartość części: 204878,05 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem Części nr 2 zamówienia jest dostawa i uruchomienie 5 agregatów prądotwórczych o mocy znamionowej min. 32 kW.2. Przedmiot zamówienia dla każdej części zamówienia obejmuje sprzedaż, załadunek, transport do Magazynu Obrony Cywilnej zlokalizowanego przy ul. PCK w Kartuzach, rozładunek i uruchomienie.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający dokładny zakres oraz wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, zawarto w załączniku nr 3 (wzór umowy) oraz załączniku nr 5 (Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia) do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31121100-1 - Generatory z silnikami o zapłonie samoczynnym
4.5.5.) Wartość części: 264227,64 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem Części nr 3 zamówienia jest dostawa i uruchomienie 10 agregatów prądotwórczych o mocy znamionowej min. 6 kW,2. Przedmiot zamówienia dla każdej części zamówienia obejmuje sprzedaż, załadunek, transport do Magazynu Obrony Cywilnej zlokalizowanego przy ul. PCK w Kartuzach, rozładunek i uruchomienie.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający dokładny zakres oraz wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, zawarto w załączniku nr 3 (wzór umowy) oraz załączniku nr 5 (Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia) do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31121100-1 - Generatory z silnikami o zapłonie samoczynnym
4.5.5.) Wartość części: 60975,61 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W trakcie prowadzonego postępowania nie złożono żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W trakcie prowadzonego postępowania nie złożono żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62361,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62361,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62361,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Elektromechanicznych Daniel Byczkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891120517
7.3.3) Ulica: ul. Siemiana 2
7.3.4) Miejscowość: Somonino
7.3.5) Kod pocztowy: 83-314
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62361,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-12INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Dostawa serwera wraz z oprogramowaniem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kartuzach w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny samorząd" -II
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w roku 2026
- Opracowanie dokumentacji projektowych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach.
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa agregatów prądotwórczych, nagrzewnic olejowych oraz zbiorników paliwa
- "Zakup i dostawa sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 dla Gminy Małkinia Górna"
- "Doposażenie magazynu OL i OC Powiatu Gostynińskiego w sprzęt: agregatu prądotwórczego ( zapasowe miejsce pracy, zapewnienie ciągłości dostawy energii) w ilości 3 sztuk oraz agregatu..."
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego agregatu prądotwórczego
- Zakup agregatów prądotwórczych oraz magazynu energii w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026
- Dostawa sprzętu, wyposażenia i materiałów na potrzeby zarządzania kryzysowego w mieście Wąbrzeźno - II postępowanie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





