eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żary"Zakup sprzętu multimedialnego i TIK"



Ogłoszenie z dnia 2025-11-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup sprzętu multimedialnego i TIK”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻARY O STATUSIE MIEJSKIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770540

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Rynek 1-5

1.5.2.) Miejscowość: Żary

1.5.3.) Kod pocztowy: 68-200

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 68/4708390

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jolanta.nowakowska@um.zary.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.zary.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-46e6621c-ff5e-43a7-b02e-b511d2a17f55

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup sprzętu multimedialnego i TIK”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46e6621c-ff5e-43a7-b02e-b511d2a17f55

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00556215

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00010769/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup sprzętu multimedialnego i TIK w ramach projektu „Świadomy i kompetentny uczeń żarskiej szkoły podstawowej szansą na rozwój na rynku pracy w Żarach”.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Świadomy i kompetentny uczeń żarskiej szkoły podstawowej szansą na rozwój na rynku pracy w Żarach” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach: Programu Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021 – 2027, Priorytet 6. Fundusze Europejskie na wsparcie obywateli, Działanie 6.7 Edukacja - ZIT

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00491641

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WFZ.271.1.21.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 361222,85 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę poniższego asortymentu:
1. Zestaw filamentu PLA 20kg - ilość 3,
2. Komputer Gaming, oprogramowanie Windows 11 Pro x64 lub równoważne - ilość 15,
3. Zestaw klawiatura + mysz + podkładka - ilość 45,
4. Drukarka atramentowa A3+ - ilość 1,
5. Komputer All In One - ilość 16,
6. Monitor interaktywny 75” - ilość 4,
7. Urządzenie wielofunkcyjne, kolor, A4, duplex - ilość 2,
8. Laptop - ilość 17,
9. Laptop 14”, oprogramowanie Windows 11 Pro x64 lub równoważne - ilość 1,
10. Gogle VR 128 GB - ilość 15,
11. Urządzenie wielofunkcyjne, A4, kolor - ilość 1,
12. Urządzenie wielofunkcyjne, A4, kolor - ilość 1,
13. Urządzenie wielofunkcyjne, A4, kolor - ilość 1,
14. Monitor interaktywny 65” Android - ilość 2,
15. Tablet - ilość 30,
16. Szafa do jednoczesnego ładowania 16 tabletów - ilość 1,
17. Drukarka 3D - ilość 2,
18. Ploter - ilość 1,
19. Switch 5 port, 1GB - ilość 1,
20. Podstawa mobilna dla monitorów do 100 cali reg. na korbkę - ilość 1,
21. Komputer PC, oprogramowanie Windows 11 Pro x64 lub równoważne - ilość 15,
22. Serwer plików (urządzenie switch) - ilość 10,
23. Monitor - ilość 15,
24. Adobe Express Premium (licencja na rok) lub równoważne - ilość 2,
25. Adobe Photoshop Elements 2024 (licencja wieczysta) lub równoważne - ilość 15,
26. Będzie dobrze program multimedialny lub równoważne - ilość 2,
27. Piramida Kariery 2 – licencja bezterminowa 10 stanowisk – lub równoważny - ilość 2,
28. Program multimedialny do nauki języka angielskiego Edu Programy Język angielski Klasa 4-6, wersja online: 3 konta dla nauczycieli + 50 licencji dla uczniów– lub równoważny - ilość 1,
29. Program multimedialny MPP Matematyka dla klas 4-8, wersja online: 3 licencje – lub równoważny - ilość 1.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wymagania techniczno-ilościowe, stanowi Załącznik nr 1 do SWZ. Sposób wykonania zamówienia określa projekt umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

30213200-7 - Komputer tablet

30213300-8 - Komputer biurkowy

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

30232140-7 - Plotery

30232110-8 - Drukarki laserowe

30232130-4 - Kolorowe drukarki atramentowe

30192113-6 - Wkłady drukujące

30231320-6 - Monitory dotykowe

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu w terminie składania ofert wpłynęły 3 oferty. Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 412785,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1111896,63 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.