Ogłoszenie z dnia 2025-11-25
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa projektora multimedialnego z zestawem obiektywów, akcesoriów montażowych i opakowań transportowych typu „case” na potrzeby objazdowych realizacji Teatru im. Juliusza Osterwy w Lublinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: TEATR IM.J.OSTERWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431181640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza 17
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-004
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@teatrosterwy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.teatrosterwy.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa projektora multimedialnego z zestawem obiektywów, akcesoriów montażowych i opakowań transportowych typu „case” na potrzeby objazdowych realizacji Teatru im. Juliusza Osterwy w Lublinie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e084dc7a-195c-47b0-9d2f-6c3fb9a73ec4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00555646
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00065538/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa projektora multimedialnego z zestawem obiektywów, akcesoriów montażowych i opakowań transportowych typu case na potrzeby objazdowych realizacji Teatru im. Juliusza Osterwy w Lublinie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://teatrosterwy.ezamawiajacy.pl/pn/teatrosterwy/demand/250376/notice/public/detail3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://teatrosterwy.ezamawiajacy.pl/pn/teatrosterwy/demand/250376/notice/public/detail
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://teatrosterwy.ezamawiajacy.pl/pn/teatrosterwy/demand/250376/notice/public/detail
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 16. Informacje dotyczące ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych:
Przetwarzanie danych odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z realizacją obowiązków wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119/1 z 4.5.2016 r.), dalej: „RODO”, informujemy, że:
1) Administrator danych
Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Teatr im. Juliusza Osterwy z siedzibą w Lublinie, ul. Narutowicza 17, 20-004 Lublin, wpisany do Rejestru Instytucji Kultury prowadzonego przez Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego pod numerem 04, NIP: 7120103717, REGON: 431181640, tel. 81 532 42 44, e-mail: info@teatrosterwy.pl.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z art 16 swz
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.26.11.5.2025.SP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na jedną część
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa projektora multimedialnego z obiektywami i akcesoriami Załącznik nr 1.1
4.2.6.) Główny kod CPV: 38652120-7 - Projektory wideo
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa opakowań transportowych typu case Załącznik nr 1.2
4.2.6.) Główny kod CPV: 44619000-2 - Inne pojemniki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-03 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://teatrosterwy.ezamawiajacy.pl/pn/teatrosterwy/demand/250376/notice/public/detail
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-03 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Remont pomieszczeń barku na Wydziale Ekonomicznym UMCS w Lublinie
- Kompleksowa organizacja dwudniowego Seminarium dla członków Wojewódzkiego Zespołu Koordynacji
- Dostawa urządzeń stomatologicznych.
- Dostawa przenośnego analizatora gazów cieplarnianych FTIR.
- Dostawa sztucznego zwieracza cewki moczowej
- Dostawa koncentratu do zmywarek oraz środków do ręcznego mycia naczyń dla Działu Żywienia USK Nr 1 w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Dostawa projektora multimedialnego z zestawem obiektywów, akcesoriów montażowych i opakowań transportowych typu "case" na potrzeby objazdowych realizacji Teatru im. Juliusza Osterwy w Lublinie
- Wyłonienie wykonawcy w zakresie dostawy, montażu i uruchomienia 2 szt. projektorów ultra krótkoogniskowych wraz uchwytami oraz dwoma sztukami tablic projekcyjnych dla IFW.
- "Dostawa środków i materiałów medycznych - Pakiet A, B i C"
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Wydziału Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki Politechniki Łódzkiej w podziale na zadania.
- Dostawa wyposażenia w ramach "Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026".
więcej: Projektory wideo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





