Ogłoszenie z dnia 2025-10-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00472202/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-13
- 2025/BZP 00555636/01 - Wynik z dnia 2025-11-25
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
BUDOWA STUDNI GŁĘBINOWEJ ETAP 1 – BUDOWA UJĘCIA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W KRAŚNIKU
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431029330
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Obwodowa 1
1.4.2.) Miejscowość: Kraśnik
1.4.3.) Kod pocztowy: 23-200
1.4.4.) Województwo: lubelskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.4.7.) Numer telefonu: 81 825 22 81
1.4.8.) Numer faksu: 81 826 41 57
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: kp_krasnik@lubelskie.straz.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kppspkrasnik.bip.gov.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ochrona przeciwpożarowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00488229
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-10-21
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00472202
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1.5. Łączna wartość poszczególnych części zamówienia Przed zmianą:
208067,48
Po zmianie:
225052,36
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1.6. Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT) Przed zmianą:
61726,02
Po zmianie:
78710,90
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, których przedmiotem jest budowa studni głębinowej etap 1 – budowa ujęcia.
2. W ramach zamówienia należy wykonać m.in. następujące roboty i obowiązki:
a) zgłoszenie przez Wykonawcę zamiaru przystąpienia do realizacji projektu robót właściwym organom administracji publicznej;
b) roboty geologiczne powinny być wykonane przez firmę wiertniczą, nad którą nadzór sprawuje kierownik ruchu zakładu, prace terenowe należy prowadzić pod kontrolą kierownika wierceń geologicznych, a specjalistyczny nadzór hydrogeologiczny powinien pełnić uprawniony geolog;
c) wykonanie robót zgodnie z Projektem robót geologicznych:
- montaż urządzenia wiertniczego i zagospodarowanie placu wierceń,
- roboty geologiczne – wykonanie studni,
- pompowania oczyszczające, pompowania pomiarowe,
- zabiegi poprawiające dopływ wody do studni (opcjonalnie w przypadku niezadowalającej wydajności uzyskanej z odwiertu),
- badanie wody zgodnie z Rozporządzeniem Ministra zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi
(Dz. U. 2017, poz. 2294),
- likwidacja placu wierceń.
d) opracowanie dokumentacji hydrogeologicznej zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 18 listopada 2016 r. w sprawie dokumentacji hydrogeologicznej i dokumentacji geologiczno-inżynierskiej
(Dz. U. z 2016 r. poz. 2033). Dokumentację przekazać Zamawiającemu w 4 egzemplarzach w postaci papierowej oraz w postaci elektronicznej na informatycznym nośniku danych – 1 szt.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Dokumentacji Technicznej i Projektowej (DTiP) stanowiącej Załącznik nr 1 do SWZ.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, których przedmiotem jest budowa studni głębinowej etap 1 – budowa ujęcia.
2. W ramach zamówienia należy wykonać m.in. następujące roboty i obowiązki:
a) zgłoszenie przez Wykonawcę zamiaru przystąpienia do realizacji projektu robót właściwym organom administracji publicznej;
b) roboty geologiczne powinny być wykonane przez firmę wiertniczą, nad którą nadzór sprawuje kierownik ruchu zakładu, prace terenowe należy prowadzić pod kontrolą kierownika wierceń geologicznych, a specjalistyczny nadzór hydrogeologiczny powinien pełnić uprawniony geolog;
c) wykonanie robót zgodnie z Projektem robót geologicznych:
- montaż urządzenia wiertniczego i zagospodarowanie placu wierceń,
- roboty geologiczne – wykonanie studni,
- pompowania oczyszczające, pompowania pomiarowe,
- zabiegi poprawiające dopływ wody do studni, które zostaną zastosowane i za które Zamawiający zapłaci w przypadku niezadowalającej wydajności uzyskanej z odwiertu,
- badanie wody zgodnie z Rozporządzeniem Ministra zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi
(Dz. U. 2017, poz. 2294),
- likwidacja placu wierceń.
d) opracowanie dokumentacji hydrogeologicznej zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 18 listopada 2016 r. w sprawie dokumentacji hydrogeologicznej i dokumentacji geologiczno-inżynierskiej
(Dz. U. z 2016 r. poz. 2033). Dokumentację przekazać Zamawiającemu w 4 egzemplarzach w postaci papierowej oraz w postaci elektronicznej na informatycznym nośniku danych – 1 szt.
3. Zabiegi poprawiające dopływ wody do studni zostaną zastosowane w przypadku niezadowalającej wydajności uzyskanej z odwiertu.
4. W związku z fakultatywnym charakterem elementu przedmiotu zamówienia, tj. zabiegów poprawiających dopływ wody do studni, Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie wskazane w ofercie Wykonawcy na następujących zasadach:
a) w przypadku braku konieczności wykonania zabiegów poprawiających dopływ wody do studni, Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za zamówienie bez zabiegów poprawiających dopływ wody do studni wskazane
w ofercie Wykonawcy,
b) w przypadku powstania konieczności wykonania zabiegów poprawiających dopływ wody do studni, Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za zabiegi poprawiające dopływ wody do studni.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Dokumentacji Technicznej i Projektowej (DTiP) stanowiącej Załącznik nr 1 do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-10-28 11:00
Po zmianie:
2025-10-29 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-10-28 11:15
Po zmianie:
2025-10-29 11:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-11-26
Po zmianie:
2025-11-27
INNE PRZETARGI Z KRAŚNIKA
- Dostawa samochodu specjalistycznego z podnośnikiem koszowym
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Kraśnik w sezonie 2025/2026
- Zakup paliwa dla SP ZOZ Kraśnik
- Rozbudowa placu zabaw przy ul. Dworaka w Kraśniku
więcej: przetargi w Kraśniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w gm. Lipnica Wielka w 2025 roku
- "Remont drogi gminnej nr 319013T w msc. Brzechów w km. 0+000 do km. 0+403"
- Budowa drogi gminnej Pupkowizna - kolonia Przechody od km 0+000,00 do km 0+243,00
- Dostawa wyposażenia, sprzętu i pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Przełamujemy bariery!"
- Rozbudowa skrzyżowania DK nr 35 i DP nr 2911D koło miejscowości Komorów
- Przebudowa drogi w miejscowości Kierzenko Nr G859551P
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





