Ogłoszenie z dnia 2025-11-25
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie badań in vitro z zakresu ADMET dla wytypowanych związków chemicznych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Farmakologii im. Jerzego Maja Polskiej Akademii Nauk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325943
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Smętna 12
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-343
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@if-pan.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://if-pan.krakow.pl/pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
naukowo-badawcza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie badań in vitro z zakresu ADMET dla wytypowanych związków chemicznych.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d9ddf9b-b64b-4f0a-a4a7-fb789800cdef
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00555618
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00055485/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Przeprowadzenie badań in vitro z zakresu ADMET dla wytypowanych związków chemicznych., w ramach Przeprowadzenie badań in vitro z zakresu ADMET dla wytypowanych związków chemicznych.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Optymalizacja biodostępności i weryfikacja potencjału terapeutycznego Tryptamidu w chorobach neurologicznych” objętego wsparciem w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności, Komponent D Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia, Inwestycja D3.1.1 Kompleksowy rozwój badań w zakresie nauk medycznych i nauk o zdrowiu
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8d9ddf9b-b64b-4f0a-a4a7-fb789800cdef3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy e-Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy e-Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia, w tym minimalne wymagania techniczne dotyczące Systemu używanego w celu korzystania z usług oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin korzystania z Platformy e-Zamówienia oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdziale 24 SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdziale 24 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IF/ZP-14/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie badań in vitro z zakresu ADMET (absorpcja, dystrybucja, metabolizm, eliminacja, toksyczność) dla wytypowanych związków chemicznych, w ramach Projektu pn.: „Optymalizacja biodostępności i weryfikacja potencjału terapeutycznego Tryptamidu w chorobach neurologicznych”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 73111000-3 - Laboratoryjne usługi badawcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje i doświadczenie członków zespołu badawczego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w następujacym zakresie:zdolność techniczna lub zawodowa:
dotycząca osób:
Wykonawca musi wykazać się osobami skierowanymi do realizacji zamówienia legitymującymi się wykształceniem, kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jakie im zostaną powierzone (członkowie zespołu badawczego). Wykonawca na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże osobę, która musi być dostępna w całym okresie realizacji zamówienia, spełniającą następujące wymagania:
min. 1 (słownie: jedna) osoba, która będzie pełniła funkcję głównego badacza posiadająca:
wykształcenie wyższe z zakresu biochemii, biotechnologii, farmacji lub kierunków pokrewnych;
stopień naukowy doktora w zakresie biochemii, biotechnologii, farmacji lub kierunków pokrewnych;
doświadczenie w pełnieniu funkcji głównego badacza w co najmniej jednym badaniu in vitro z zakresu ADMET, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert;
min. 1 (słownie: jedna) osoba, która będzie pełniła funkcję asystenta, posiadająca:
wykształcenie wyższe z zakresu biochemii, biotechnologii, farmacji lub kierunków pokrewnych;
doświadczenie w pełnieniu funkcji asystenta w co najmniej jednym badaniu in vitro z zakresu ADMET, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert.
Przez badanie in vitro z zakresu ADMET rozumie się określenie parametrów: absorpcja, dystrybucja, metabolizm, eliminacja, toksyczność wraz z opracowaniem raportu końcowego dokumentującego wyniki badania.
Zamawiający nie dopuszcza łączenia powyższych funkcji przez jedną osobę.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi wg formuły: „spełnia – nie spełnia”, na podstawie informacji zawartych w złożonych oświadczeniach i dokumentach.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa:
wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 7 do SWZ).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy zawarto w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 2 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-04 08:30
8.2.) Miejsce składania ofert: platforma eZamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-04 09:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-02
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 108 ust. 1 ustawy (przesłanki obligatoryjne).Dodatkowo Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę (przesłanki fakultatywne) w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury (art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy);
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 514), (dalej jako: “Ustawa o przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę”), tj.:
wymienionego w wykazach określonych w Rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącym środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (dalej jako “rozporządzenie 765/2006”) i Rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (dalej jako “rozporządzenie 269/2014”) albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3
którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy o przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę;
którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598 oraz z 2024 r. poz. 619, 1685 i 1863) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy o przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa i sprzedaż karetki transportowej typu B wraz z wyposażeniem dla potrzeb Szpitala Miejskiego Specjalistycznego im. Gabriela Narutowicza w Krakowie
- 151/2025 Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Dostawa komputerów stacjonarnych dla Instytutu Nafty i Gazu - Państwowego Instytutu Badawczego
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych dla potrzeb Projektu pn.: "Wsparcie funkcjonowania i rozwój Małopolskiego Systemu Informacji Turystycznej 2025 r.
- Konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności technicznej sieci telekomunikacyjnej AGH - KC-DE-zp.272-665/25
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie ul. Praska 27 w okresie I-VI 2026 r.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie badań in vitro z zakresu ADMET dla wytypowanych związków chemicznych.
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 877 polegająca na budowie mostu w km 37 + 638 na rz. Wisłok (...) w m. Dąbrówki"
- Badanie składu morfologicznego odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 w 2026 r.
- Kompleksowa usługa sekwencjonowania nowej generacji mikrobiomu
- Przeprowadzanie w 2025 r. i 2026 r. (12 miesięcy od daty udzielenia zamówienia) badań w zakresie oceny jakości produktów leczniczych immunologicznych oraz wykazujących aktywność biologiczną.
- SEKWENCJONOWANIE GENOMOWE WRAZ Z PRZYGOTOWANIEM BIBLIOTEK ORAZ ANALIZĄ BIOINFORMATYCZNĄ "
więcej: Laboratoryjne usługi badawcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





