Ogłoszenie z dnia 2024-10-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie badań kwestionariuszowych metodą CAWI w schemacie podłużnym (2 pomiary, ok. 6 miesięcy odstępu między pomiarami) w grupie 1000 osób wykonujących wybrane nowe formy pracy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralny Instytut Ochrony Pracy - Państwowy Instytut Badawczy
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000018046
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Czerniakowska 16
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-701
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 623 3798
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: irszc@ciop.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciop.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Państwowy Instytut Badawczy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie badań kwestionariuszowych metodą CAWI w schemacie podłużnym (2 pomiary, ok. 6 miesięcy odstępu między pomiarami) w grupie 1000 osób wykonujących wybrane nowe formy pracy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cba067fc-72a2-4227-8fb5-ab71f2ea62ba
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00555490
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00508195
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W dniu 08.08.2024 r. opublikowano w BZP ogłoszenie o zamówieniu (nr 2024/BZP 00451110/01), które wraz z SWZ, opublikowano także na Platformie Zamawiającego (https://ciop-pib.ezamawiajacy.pl). Termin składania ofert został wyznaczony na 20.08.2024 r. Dnia 13.08.2024 r. wpłynęły do Zamawiającego pytania od jednego Wykonawcy. Zamawiający udzielił odpowiedzi i wyjaśnień w dniu 14.08.2024 r.. Do dnia 20.08.2024 r., do upływu terminu składania ofert, nie wpłynęła żadna oferta na Część 3 zamówienia. W tej sytuacji, w dniu 23.08.2024 r., Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie w zakresie Części 3 - Przeprowadzenie badań kwestionariuszowych metodą CAWI w schemacie podłużnym(2 pomiary, ok. 6 miesięcy odstępu między pomiarami) w grupie 1000 osób wykonujących wybrane nowe formy pracy).
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-f3317cdf-f64e-4920-8f6d-02421d23b5c9
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OZ.23.37.2024.U
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 85966,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa przeprowadzenia badań kwestionariuszowych metodą CAWI w schemacie podłużnym (2 pomiary, ok. 6 miesięcy odstępu między pomiarami) w grupie 1000 osób wykonujących wybrane nowe formy pracy.
Badania podłużne przeprowadzone metodą CAWI obejmujące dwa pomiary przeprowadzone w odstępie ok. 6 miesięcy w grupie min. 1000 osób (te same osoby w obu pomiarach).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79310000-0 - Usługi badania rynku
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65190,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65190,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65190,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ACCORP Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 141649553
7.3.3) Ulica: ul. Jubilerska 10
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-190
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65190,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-30INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont nawierzchni wraz z odebtonowaniem części podwórka przy ulicy Wilczej 23 w Warszawie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Próżna 12 m 29, część nr 2: Bracka 18 m 26, część nr 3: Świętojańska 4/6 m 18
- Prace odtworzeniowe i remontowe poziomu -1 oraz remont ścian konstrukcyjnych klatki schodowej z wymianą stolarki drzwiowej w budynku mieszkalnym przy ul. Dzielnej 74 w Warszawie.
- Organizacja 3-dniowego (2 noce) wyjazdu szkoleniowego dla pracowników Ł-WIT (250 osób) w terminie 24-26.09.2025 r.
- Dostawa odczynników genetycznych - wg 4 pakietów.
- DOSTAWA NARZĘDZI
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie zogniskowanych wywiadów grupowych w 3 grupach, tj. przedstawiciele pracodawców, specjaliści BHP oraz specjaliści HR oraz wywiadów bezpośrednich w grupie min. 75 starszych pracowników
- Świadczenie usług eksperckich w zakresie oceny wpływu projektu IKR Junior na grupę docelową.
- Opracowanie Strategii budowania krajowej Społeczności kompetentnej w obszarze cyberbezpieczeństwa w ramach projektu National Coordination Centre - Poland (NCC-PL)
więcej: Usługi badania rynku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.