Ogłoszenie z dnia 2024-10-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00496090/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Macierzysz w Gminie Ożarów Mazowiecki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ożarów Mazowiecki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271269
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Ożarów Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-850
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 731 32 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@ozarow-mazowiecki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ozarow-mazowiecki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-487a86d4-118b-430e-b26c-24d70633f3451.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Macierzysz w Gminie Ożarów Mazowiecki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-487a86d4-118b-430e-b26c-24d70633f345
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00555365
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069593/22/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Wyposażenie świetlicy w Macierzyszu w Gminie Ożarów Mazowiecki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00496090
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.46.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Wyposażenie świetlicy w Macierzyszu w Gminie Ożarów Mazowiecki w zakresie dostawy:części A zakup wraz montażem wyposażenia meblowego
2. Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku Nr 1 do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia powinien być zrealizowany zgodnie z wymogami producenta, obowiązującymi normami i
przepisami prawa oraz z zachowaniem przepisów BHP i PPOŻ.
4. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno
produktu jak i producenta.
5. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w załączniku Nr 1 do SWZ oraz wszelkie inne wymagania
wynikające z obowiązujących przepisów i być dopuszczony do obrotu na terenie UE.
Przedmiot zamówienia powinien posiadać certyfikat CE.
6. Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, w oryginalnych opakowaniach (o ile posiadają), nieużywany, wolny od
wad i uszkodzeń, niebędący przedmiotem praw osób trzecich oraz nie będący przedmiotem wystaw, targów i prezentacji,
wykonany w ramach bezpiecznych technologii.
Przedmiot zamówienia musi być kompletny i po zainstalowaniu/dostarczeniu gotowy do eksploatacji, bez żadnych
dodatkowych zakupów i inwestycji (poza typowymi znormalizowanymi materiałami eksploatacyjnymi).
Towary składane lub o bardziej skomplikowanej budowie, powinny posiadać instrukcje użytkowania w języku polskim oraz
ostrzeżenie o zagrożeniach.
7. Wykonawca zobowiązany jest, przed dostarczeniem przedmiotu zamówienia okazać stosowne wymagane prawem:
atesty, świadectwa, aprobaty techniczne, certyfikaty i deklaracje zgodności oraz dostarczyć Zamawiającemu kserokopie
tych dokumentów. Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania norm UE.
8. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Świetlicy w Macierzyszu, ul. Sochaczewska 89B, 05-850 Ożarów
Mazowiecki.
UWAGA: Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostarczenia zakupionych towarów łącznie z rozładowaniem,
rozpakowaniem, wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego oraz ich montażem, na koszt własny i
ryzyko Wykonawcy, w godzinach i dniach uzgodnionych z Zamawiającym.
9. Wykonawca pozyska we własnym zakresie i na swój koszt zaplecze prac montażowych urządzeń oraz ubezpieczy prace
w niezbędnym zakresie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 6940,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Wyposażenie świetlicy w Macierzyszu w Gminie Ożarów Mazowiecki w zakresie dostawy:cz. B. zakup wraz z podłączeniem urządzenia wielfunkcyjnego( drukarka, skaner, ksero, itp.)
2. Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku Nr 1 do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia powinien być zrealizowany zgodnie z wymogami producenta, obowiązującymi normami i
przepisami prawa oraz z zachowaniem przepisów BHP i PPOŻ.
4. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno
produktu jak i producenta.
5. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w załączniku Nr 1 do SWZ oraz wszelkie inne wymagania
wynikające z obowiązujących przepisów i być dopuszczony do obrotu na terenie UE.
Przedmiot zamówienia powinien posiadać certyfikat CE.
6. Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, w oryginalnych opakowaniach (o ile posiadają), nieużywany, wolny od
wad i uszkodzeń, niebędący przedmiotem praw osób trzecich oraz nie będący przedmiotem wystaw, targów i prezentacji,
wykonany w ramach bezpiecznych technologii.
Przedmiot zamówienia musi być kompletny i po zainstalowaniu/dostarczeniu gotowy do eksploatacji, bez żadnych
dodatkowych zakupów i inwestycji (poza typowymi znormalizowanymi materiałami eksploatacyjnymi).
Towary składane lub o bardziej skomplikowanej budowie, powinny posiadać instrukcje użytkowania w języku polskim oraz
ostrzeżenie o zagrożeniach.
7. Wykonawca zobowiązany jest, przed dostarczeniem przedmiotu zamówienia okazać stosowne wymagane prawem:
atesty, świadectwa, aprobaty techniczne, certyfikaty i deklaracje zgodności oraz dostarczyć Zamawiającemu kserokopie
tych dokumentów. Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania norm UE.
8. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Świetlicy w Macierzyszu, ul. Sochaczewska 89B, 05-850 Ożarów
Mazowiecki.
UWAGA: Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostarczenia zakupionych towarów łącznie z rozładowaniem,
rozpakowaniem, wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego oraz ich montażem, na koszt własny i
ryzyko Wykonawcy, w godzinach i dniach uzgodnionych z Zamawiającym.
9. Wykonawca pozyska we własnym zakresie i na swój koszt zaplecze prac montażowych urządzeń oraz ubezpieczy prace
w niezbędnym zakresie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
4.5.5.) Wartość części: 3500,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Wyposażenie świetlicy w Macierzyszu w Gminie Ożarów Mazowiecki w zakresie dostawy:Cz. C - Zakup wraz z montażem wyposażenia łazienek
2. Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku Nr 1 do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia powinien być zrealizowany zgodnie z wymogami producenta, obowiązującymi normami i
przepisami prawa oraz z zachowaniem przepisów BHP i PPOŻ.
4. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno
produktu jak i producenta.
5. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w załączniku Nr 1 do SWZ oraz wszelkie inne wymagania
wynikające z obowiązujących przepisów i być dopuszczony do obrotu na terenie UE.
Przedmiot zamówienia powinien posiadać certyfikat CE.
6. Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, w oryginalnych opakowaniach (o ile posiadają), nieużywany, wolny od
wad i uszkodzeń, niebędący przedmiotem praw osób trzecich oraz nie będący przedmiotem wystaw, targów i prezentacji,
wykonany w ramach bezpiecznych technologii.
Przedmiot zamówienia musi być kompletny i po zainstalowaniu/dostarczeniu gotowy do eksploatacji, bez żadnych
dodatkowych zakupów i inwestycji (poza typowymi znormalizowanymi materiałami eksploatacyjnymi).
Towary składane lub o bardziej skomplikowanej budowie, powinny posiadać instrukcje użytkowania w języku polskim oraz
ostrzeżenie o zagrożeniach.
7. Wykonawca zobowiązany jest, przed dostarczeniem przedmiotu zamówienia okazać stosowne wymagane prawem:
atesty, świadectwa, aprobaty techniczne, certyfikaty i deklaracje zgodności oraz dostarczyć Zamawiającemu kserokopie
tych dokumentów. Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania norm UE.
8. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Świetlicy w Macierzyszu, ul. Sochaczewska 89B, 05-850 Ożarów
Mazowiecki.
UWAGA: Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostarczenia zakupionych towarów łącznie z rozładowaniem,
rozpakowaniem, wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego oraz ich montażem, na koszt własny i
ryzyko Wykonawcy, w godzinach i dniach uzgodnionych z Zamawiającym.
9. Wykonawca pozyska we własnym zakresie i na swój koszt zaplecze prac montażowych urządzeń oraz ubezpieczy prace
w niezbędnym zakresie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44410000-7 - Artykuły łazienkowe i kuchenne
4.5.5.) Wartość części: 3905,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Wyposażenie świetlicy w Macierzyszu w Gminie Ożarów Mazowiecki w zakresie dostawy:cz. D - robota czyszczącego do mycia podłóg
2. Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku Nr 1 do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia powinien być zrealizowany zgodnie z wymogami producenta, obowiązującymi normami i
przepisami prawa oraz z zachowaniem przepisów BHP i PPOŻ.
4. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno
produktu jak i producenta.
5. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w załączniku Nr 1 do SWZ oraz wszelkie inne wymagania
wynikające z obowiązujących przepisów i być dopuszczony do obrotu na terenie UE.
Przedmiot zamówienia powinien posiadać certyfikat CE.
6. Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, w oryginalnych opakowaniach (o ile posiadają), nieużywany, wolny od
wad i uszkodzeń, niebędący przedmiotem praw osób trzecich oraz nie będący przedmiotem wystaw, targów i prezentacji,
wykonany w ramach bezpiecznych technologii.
Przedmiot zamówienia musi być kompletny i po zainstalowaniu/dostarczeniu gotowy do eksploatacji, bez żadnych
dodatkowych zakupów i inwestycji (poza typowymi znormalizowanymi materiałami eksploatacyjnymi).
Towary składane lub o bardziej skomplikowanej budowie, powinny posiadać instrukcje użytkowania w języku polskim oraz
ostrzeżenie o zagrożeniach.
7. Wykonawca zobowiązany jest, przed dostarczeniem przedmiotu zamówienia okazać stosowne wymagane prawem:
atesty, świadectwa, aprobaty techniczne, certyfikaty i deklaracje zgodności oraz dostarczyć Zamawiającemu kserokopie
tych dokumentów. Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania norm UE.
8. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Świetlicy w Macierzyszu, ul. Sochaczewska 89B, 05-850 Ożarów
Mazowiecki.
UWAGA: Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostarczenia zakupionych towarów łącznie z rozładowaniem,
rozpakowaniem, wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego oraz ich montażem, na koszt własny i
ryzyko Wykonawcy, w godzinach i dniach uzgodnionych z Zamawiającym.
9. Wykonawca pozyska we własnym zakresie i na swój koszt zaplecze prac montażowych urządzeń oraz ubezpieczy prace
w niezbędnym zakresie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42995000-7 - Różne maszyny czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 20000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Wyposażenie świetlicy w Macierzyszu w Gminie Ożarów Mazowiecki w zakresie dostawy:cz. E - wyposażenia dla dzieci i młodzieży oraz tablicy flipchart
2. Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku Nr 1 do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia powinien być zrealizowany zgodnie z wymogami producenta, obowiązującymi normami i
przepisami prawa oraz z zachowaniem przepisów BHP i PPOŻ.
4. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno
produktu jak i producenta.
5. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w załączniku Nr 1 do SWZ oraz wszelkie inne wymagania
wynikające z obowiązujących przepisów i być dopuszczony do obrotu na terenie UE.
Przedmiot zamówienia powinien posiadać certyfikat CE.
6. Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, w oryginalnych opakowaniach (o ile posiadają), nieużywany, wolny od
wad i uszkodzeń, niebędący przedmiotem praw osób trzecich oraz nie będący przedmiotem wystaw, targów i prezentacji,
wykonany w ramach bezpiecznych technologii.
Przedmiot zamówienia musi być kompletny i po zainstalowaniu/dostarczeniu gotowy do eksploatacji, bez żadnych
dodatkowych zakupów i inwestycji (poza typowymi znormalizowanymi materiałami eksploatacyjnymi).
Towary składane lub o bardziej skomplikowanej budowie, powinny posiadać instrukcje użytkowania w języku polskim oraz
ostrzeżenie o zagrożeniach.
7. Wykonawca zobowiązany jest, przed dostarczeniem przedmiotu zamówienia okazać stosowne wymagane prawem:
atesty, świadectwa, aprobaty techniczne, certyfikaty i deklaracje zgodności oraz dostarczyć Zamawiającemu kserokopie
tych dokumentów. Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania norm UE.
8. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Świetlicy w Macierzyszu, ul. Sochaczewska 89B, 05-850 Ożarów
Mazowiecki.
UWAGA: Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostarczenia zakupionych towarów łącznie z rozładowaniem,
rozpakowaniem, wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego oraz ich montażem, na koszt własny i
ryzyko Wykonawcy, w godzinach i dniach uzgodnionych z Zamawiającym.
9. Wykonawca pozyska we własnym zakresie i na swój koszt zaplecze prac montażowych urządzeń oraz ubezpieczy prace
w niezbędnym zakresie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30195913-5 - Sztalugi flipchart
37524100-8 - Gry edukacyjne
4.5.5.) Wartość części: 11965,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Wyposażenie świetlicy w Macierzyszu w Gminie Ożarów Mazowiecki w zakresie dostawy:cz. F - wyposażenia do strefy gospodarczej wraz z montażem
2. Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku Nr 1 do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia powinien być zrealizowany zgodnie z wymogami producenta, obowiązującymi normami i
przepisami prawa oraz z zachowaniem przepisów BHP i PPOŻ.
4. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno
produktu jak i producenta.
5. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w załączniku Nr 1 do SWZ oraz wszelkie inne wymagania
wynikające z obowiązujących przepisów i być dopuszczony do obrotu na terenie UE.
Przedmiot zamówienia powinien posiadać certyfikat CE.
6. Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, w oryginalnych opakowaniach (o ile posiadają), nieużywany, wolny od
wad i uszkodzeń, niebędący przedmiotem praw osób trzecich oraz nie będący przedmiotem wystaw, targów i prezentacji,
wykonany w ramach bezpiecznych technologii.
Przedmiot zamówienia musi być kompletny i po zainstalowaniu/dostarczeniu gotowy do eksploatacji, bez żadnych
dodatkowych zakupów i inwestycji (poza typowymi znormalizowanymi materiałami eksploatacyjnymi).
Towary składane lub o bardziej skomplikowanej budowie, powinny posiadać instrukcje użytkowania w języku polskim oraz
ostrzeżenie o zagrożeniach.
7. Wykonawca zobowiązany jest, przed dostarczeniem przedmiotu zamówienia okazać stosowne wymagane prawem:
atesty, świadectwa, aprobaty techniczne, certyfikaty i deklaracje zgodności oraz dostarczyć Zamawiającemu kserokopie
tych dokumentów. Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania norm UE.
8. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Świetlicy w Macierzyszu, ul. Sochaczewska 89B, 05-850 Ożarów
Mazowiecki.
UWAGA: Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostarczenia zakupionych towarów łącznie z rozładowaniem,
rozpakowaniem, wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego oraz ich montażem, na koszt własny i
ryzyko Wykonawcy, w godzinach i dniach uzgodnionych z Zamawiającym.
9. Wykonawca pozyska we własnym zakresie i na swój koszt zaplecze prac montażowych urządzeń oraz ubezpieczy prace
w niezbędnym zakresie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
39290000-1 - Wyposażenie różne
4.5.5.) Wartość części: 1900,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Wyposażenie świetlicy w Macierzyszu w Gminie Ożarów Mazowiecki w zakresie zakupu i dostawy:cz. G - wyposażenia kuchni
2. Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku Nr 1 do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia powinien być zrealizowany zgodnie z wymogami producenta, obowiązującymi normami i
przepisami prawa oraz z zachowaniem przepisów BHP i PPOŻ.
4. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno
produktu jak i producenta.
5. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w załączniku Nr 1 do SWZ oraz wszelkie inne wymagania
wynikające z obowiązujących przepisów i być dopuszczony do obrotu na terenie UE.
Przedmiot zamówienia powinien posiadać certyfikat CE.
6. Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, w oryginalnych opakowaniach (o ile posiadają), nieużywany, wolny od
wad i uszkodzeń, niebędący przedmiotem praw osób trzecich oraz nie będący przedmiotem wystaw, targów i prezentacji,
wykonany w ramach bezpiecznych technologii.
Przedmiot zamówienia musi być kompletny i po zainstalowaniu/dostarczeniu gotowy do eksploatacji, bez żadnych
dodatkowych zakupów i inwestycji (poza typowymi znormalizowanymi materiałami eksploatacyjnymi).
Towary składane lub o bardziej skomplikowanej budowie, powinny posiadać instrukcje użytkowania w języku polskim oraz
ostrzeżenie o zagrożeniach.
7. Wykonawca zobowiązany jest, przed dostarczeniem przedmiotu zamówienia okazać stosowne wymagane prawem:
atesty, świadectwa, aprobaty techniczne, certyfikaty i deklaracje zgodności oraz dostarczyć Zamawiającemu kserokopie
tych dokumentów. Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania norm UE.
8. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Świetlicy w Macierzyszu, ul. Sochaczewska 89B, 05-850 Ożarów
Mazowiecki.
UWAGA: Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostarczenia zakupionych towarów łącznie z rozładowaniem,
rozpakowaniem, wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego oraz ich montażem, na koszt własny i
ryzyko Wykonawcy, w godzinach i dniach uzgodnionych z Zamawiającym.
9. Wykonawca pozyska we własnym zakresie i na swój koszt zaplecze prac montażowych urządzeń oraz ubezpieczy prace
w niezbędnym zakresie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
4.5.5.) Wartość części: 2694,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że Zarządzeniem Nr B.0050.280.2024 Burmistrza Ożarowa Mazowieckiego z dnia 04.10.2024 r. na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.) zostało unieważnione postępowanie na części: A, prowadzone w trybie podstawowym z możliwością przeprowadzenia negocjacji.
Postępowanie na cz. A zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ), ponieważ wszystkie oferty na część A zostały odrzucone
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że Zarządzeniem Nr B.0050.280.2024 Burmistrza Ożarowa Mazowieckiego z dnia 04.10.2024 r. na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.) zostało unieważnione postępowanie na części: B, prowadzone w trybie podstawowym z możliwością przeprowadzenia negocjacji.
Postępowanie na cz. B zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ), ponieważ wszystkie oferty na część B zostały odrzucone
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że Zarządzeniem Nr B.0050.280.2024 Burmistrza Ożarowa Mazowieckiego z dnia 04.10.2024 r. na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.) zostało unieważnione postępowanie na części: C, prowadzone w trybie podstawowym z możliwością przeprowadzenia negocjacji.
Postępowanie na cz. C zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ), ponieważ wszystkie oferty na część C zostały odrzucone
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26971,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26971,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26971,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BMS" SPÓŁKA JAWNA Z. BIELECKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170324452
7.3.3) Ulica: ul. Staszica 22
7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 82-500
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26971,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że Zarządzeniem Nr B.0050.280.2024 Burmistrza Ożarowa Mazowieckiego z dnia 04.10.2024 r. na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.) zostało unieważnione postępowanie na części: E, prowadzone w trybie podstawowym z możliwością przeprowadzenia negocjacji.
Postępowanie na cz. E zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ), ponieważ wszystkie oferty na część E zostały odrzucone
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że Zarządzeniem Nr B.0050.280.2024 Burmistrza Ożarowa Mazowieckiego z dnia 04.10.2024 r. na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.) zostało unieważnione postępowanie na części: F, prowadzone w trybie podstawowym z możliwością przeprowadzenia negocjacji.
Postępowanie na cz. F zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ), ponieważ wszystkie oferty na część F zostały odrzucone
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że Zarządzeniem Nr B.0050.280.2024 Burmistrza Ożarowa Mazowieckiego z dnia 04.10.2024 r. na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.) zostało unieważnione postępowanie na części: G, prowadzone w trybie podstawowym z możliwością przeprowadzenia negocjacji.
Postępowanie na cz. G zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ), ponieważ wszystkie oferty na część G zostały odrzucone
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI OŻARÓW MAZOWIECKI
- Budowa drogi gminnej (ulicy Wierzbowej) w miejscowości Szeligi, gmina Ożarów Mazowiecki
- ZAKUP URZĄDZEŃ Z ZAKRESU OCHRONY LUDNOSCI I OBRONY CYWILNEJ DLA POWIATU WARSZAWSKIEGO ZACHODNIEGO - AGREGATY PRĄDOTWÓRCZE
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Ożarów Mazowiecki od 1 stycznia 2026 roku do 31 grudnia 2028 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Publicznego Nr 2 "Magiczny Ogród" w Ożarowie Mazowieckim
- Budowa odcinka rowu melioracyjnego (krytego) O-3 w Święcicach oraz Płochocinie, gmina Ożarów Mazowiecki
więcej: przetargi OŻARÓW MAZOWIECKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup pomocy dydaktycznych do realizacji programu dwujęzyczności w ramach projektu p.n.: "Let's go! Dwujęzyczne przedszkolaki w Gminie Łącko"
- Sprzedaż i dostawa pracowni językowej i mebli dla ZSP w Ornontowicach i ZSEiU w Łaziskach G. , w ram. projekt. "Zawod Mikołowski - Edukacja Zawodowa w procesie transformacji w Powiecie Mikołowskim"
- Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń Klubu Seniora+ w m. Radawa
- Zakup i dostawa urządzeń przeznaczonych na potrzeby obrony cywilnej
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do pracowni zawodowych w ramach projektu Kształcenie zawodowe kluczem do rozwoju młodzieży w powiecie opolskim
- Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych na potrzeby WFOŚiGW w Kielcach oraz materiałów informacyjno-promocyjnych PDE
więcej: Sztalugi flipchart »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





